Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällaiset iloisen ja reippaan näköiset naiset on just parhaita

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas haluan puunhakkaajaflanelliruutupaitamiehen joka osaa korjata autot ja katot ja tiskikoneet mutta on myös älykäs sijoittaja ja hellä ja huumorintajuinen, ei hölötä eikä mökötä, tykkää koirista ja lapsista mutta ei välttämättä halua lapsia mutta jos niitä tulee hoitaa ne niin että voin keskittyä uraani joka on mulle tärkeä.

Mihin se mies sinussa viehättyisi?

Olen hauska, älykäs, varakas, mukava, terve, kaunis ja juuri sopivan seurallinen! Olen siis täydellinen. Lähes. Koska ihan täydellinen olisi tylsä.

Vierailija
22/30 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut yllätyksenä. Muuten ärsyttää, kun miehet kehottaa hymyilemään. Antakaa naisten pitää sellainen ilme kasvoillaan kun he haluavat, välillä hymyilyttää, muttei aina tarvitse olla suupielet korvissa miesten edessä heitä miellyttääkseen. T. Melankolinen nainen

En kehota ketään hymyilemään, en itsekään hymyile ilman syytä ja niitä syitä on harvoin. Miksi sinun pitäisi miellyttää miehiä? En ymmärrä tuollaista vaikka olenkin mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas haluan puunhakkaajaflanelliruutupaitamiehen joka osaa korjata autot ja katot ja tiskikoneet mutta on myös älykäs sijoittaja ja hellä ja huumorintajuinen, ei hölötä eikä mökötä, tykkää koirista ja lapsista mutta ei välttämättä halua lapsia mutta jos niitä tulee hoitaa ne niin että voin keskittyä uraani joka on mulle tärkeä.

Aijai. Läheltä liippasi, mutta en pidä flanellipaidoista. Olen kotoisin maalta ja asun taas maaseudulla opintojen päätyttyä. Koulutukseltani KTM, sijoituksia on ja teen sitä työkseni. Osaan kyllä korjata vaikka ja mitä, olen erinomainen kokki. Lisäksi haluan lapsia ja toivon että voin jäädä kotiin vaimoni jatkaessa uransa parissa. Pari kohtaa ei tärpännyt ja olen myös jo varattu. Mutta eiköhän sinullekin löydy vielä.

Vierailija
24/30 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isänkorvike?

Eihän nyt toki sentään. Mulla on jo isä, oikein mukava ihminen.

Vierailija
25/30 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijai. Läheltä liippasi, mutta en pidä flanellipaidoista. Olen kotoisin maalta ja asun taas maaseudulla opintojen päätyttyä. Koulutukseltani KTM, sijoituksia on ja teen sitä työkseni. Osaan kyllä korjata vaikka ja mitä, olen erinomainen kokki. Lisäksi haluan lapsia ja toivon että voin jäädä kotiin vaimoni jatkaessa uransa parissa. Pari kohtaa ei tärpännyt ja olen myös jo varattu. Mutta eiköhän sinullekin löydy vielä.

No se flanellipaita ei ole ihan pakollinen. 

Vierailija
26/30 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut yllätyksenä. Muuten ärsyttää, kun miehet kehottaa hymyilemään. Antakaa naisten pitää sellainen ilme kasvoillaan kun he haluavat, välillä hymyilyttää, muttei aina tarvitse olla suupielet korvissa miesten edessä heitä miellyttääkseen. T. Melankolinen nainen

Naisen pitää olla iloinen, koska miehet haluavat olla iloisessa seurassa. Sitten, kun elämässä tulee väistämättä eteen ongelmia, miehet sanovat, etteivät he tällaiseen lupautuneet. 

Vierailija
27/30 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että tuontyyppinen nainen viehättää. Itse asiassa olen aina valinnut profiilikuvikseni juuri tuollaisia kuvia, joissa näytän oikein iloiselta ja reippaalta. Sinänsä typerää, koska onhan se vähän feikkiä. Oikeasti elämässäni on suuria suruja. Mutta näyttäköön vieraammille iloiselta ja huolettomalta.

Vierailija
28/30 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita on vain elokuvissa. Joku syvä tai vaarallinen joki tai mikä lie elokuva se oli kun tuollaisen näin. 

Banjo tulee kylkiäisenä.

Vierailija
29/30 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tällainen, tosin mä olen se meidän kokki, enkä tippaakaan työorientoitunut. On kyllä loistomies, hyvin rakas. Pitää hyvänä ja pidän hyvänä.

Vierailija
30/30 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää teinitytöltä tuo nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme