Emättimen leveydestä
Olen miettinyt, että onkohan emättimeni normaalin levyinen. Kuinka monta sormea teillä menee emättimeen siten, että sen sivuseinämät juuri osuu sormiin. Itselläni menee koko matkalta kaksi sormea ilman, että sivuseinämät venyvät. Emättimen aukko on suunnilleen 1,5 sormen levyinen.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Öö? Ei mene edes yksi sormi ilman että sivuseinät venyy?
Tätä minäkin ihmettelin. Onko jollakin oikeasti niin väljä vttu, ettei edes sormi osu seinämiin, kun ovat niin irrallaan toisistaan 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelin. Onko jollakin oikeasti niin väljä vttu, ettei edes sormi osu seinämiin, kun ovat niin irrallaan toisistaan 😄
Pakko kommentoida, että vaginan keskimääräinen leveys suuaukolta on jotain alle 3 cm. Eli siis aika lailla ap:n kahden sormen levyinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt keskustellaan kiihoittuneesta pillusta, eikä yritetä laittaa sormia kuivaan pilluun. Kuivaan pilluun ja kylmään naiseen ei mahdu edes yksi sormi, eikä mene sisälle.
Olen mies ja kerron oman kokemukseni pillun koosta. Kolme sormea menee kokonaan sisään, aika tiukkaa on mutta menee. Tämä kyseinen pillu oli 40 vuotiaalla joka oli synnuttänyt 20 vuotta sitten.. tosin piti olla kiihottunut ja liukas. Kohdun napukka on muös tunnusteltu ja se roikä keskellä. Joskus tuli mieleen työntää sormi kohtuun mutta ajatukseksi jäi. Kysyinkin sitä kerran mutta kokeilematta jäi.. Itse asiaa tuntemattomana luulisi sormen sinne mahtuvan.
On taas tarinat!! Mahtuuhan sinne vaikka käsi, jos pannaan mahtumaan! Ja gynekologi saa pillun venymään niin, että voi tehdä tutkimuksen ! Miehen siittimeen mahtuu kynän paksuinen tähystin ihan heittämällä, kun urologi tähystää rakon! Vaihtakaa nyt välillä aihetta jo!
Hmm, siksi koska ainakin itselläni etu- ja takaseinämät ovat kiinni toisissaan.