Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsooko mies naista, jos nainen ei ole hänen mielestään kaunis?

Vierailija
30.07.2014 |

Miten miehen ja naisen tapa katsoa tai huomata nainen eroavat? Naiset katsovat toisia naisia pukeutumisen ym. takia ja ns. rekisteröivät myös sellaisen naisen joka on heidän mielestään ruma. Teinit nauraa ja osoittelee ja aikuisemmat naiset hymähtelee vähän piilotetummin. Eivät kaikki naiset siis tee näin, mutta osa kyllä.

Entä miehet; onko ruma/epäkiinnostava nainen heille näkymätön ja katse mieheltä automaattisesti merkitsee että mies tuntee jonkinasteista kiinnostusta.

Entä minkälaista naista Suomessa miehet katsovat, mutta eivät lähesty?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä aika mielenkiintonen aihe!! Mukava nähdä mitä tähän ketjuun tulee :)

Vierailija
2/53 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin katsoo kun eihän se katsomatta selviä onko nainen ruma vai kaunis. Miehet on visuaalisia. Miehet pitää monenlaisista naisista ja heillä on paljon alhaisempi ja armeliaampi käsitys siitä kuka on kaunis.

Vierailija
4/53 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katsoo pidempään ainoastaan jos nainen on kiinnostava.

Vierailija
5/53 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katselen vain kauniita naisia, miksi katsoisin rumaa naista, jota en tunne.

Vierailija
6/53 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta usein kuultu valitus on, että nainen kokee vanhetessaan tai ulkonäön ollessa heikko, että on miehille näkymätön. Eli tarkoitan tässä ihan sellaista miehen selkeästi siihen naiseen luomaa katsetta. Ympäristöään ihmiset tietty skannaa jatkuvasti ja se tapahtuu niin nopeasti, että ei siihen tarvita "erillistä" katsetta. Jos mies ei pidä esim. laihoista naisista tai lihavista naisista lähtökohtaisesti, niin muuttuvtko nämä naiset jo valmiiksi vähän niin kuin rekvisiitaksi joka vaan taapertaa ohi.

ap

Vierailija
7/53 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nyt tajusin pointtisi. Miehet ei katso mainitsemallasi tavalla jos nainen ei ole vaimo tai seksimateriaalia. Ei välttämättä näkymättömiä mut sellasia siskoja joita he eivät koskaan halunneet.

Vierailija
8/53 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää miesten katseet olipa syy katseluun mikä tahansa. Äsken kaupassa mua tuijotti nuori isä pieni lapsi sylissään,n. 40v mies naisensa kanssa ja yli 50v mies kaljamahoineen.

Ikää mulla 40v.Olen pieni, lattarintainen elovena-tyylinen.

Vierailija
9/53 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on isot rinnat ne tuijottaa... olen liki 50 enkä todellakaan mikää ruusu

Vierailija
10/53 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista:)

Voisiko joku vielä vastata tuohon ekan viestin jälkimmäiseen kysymykseen: mikä tekee naisesta sellaisen että katsot häntä mutta päätät olla lähestymättä. Olosuhteet tietenkin (vaimo vieressä jne. ;), mutta onko muuten jotain sellaista yleispätevää syytä?

ap (jota katsotaan, mutta kukaan ei KOSKAAN lähesty). IKINÄ, MISSÄÄN... jos tiedätte mitä tarkoitan. Ja itekin olen ujo, eli seuraukset arvattavissa:(

Vierailija
11/53 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mulkoilu.

harrastan sitä ja saan olla rauhassa.

Vierailija
12/53 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan katsoa. Vielä tulee se päivä, ettei kukaan vilkaise. Nyt onneksi moni ja nautin siitä :)

N38

Vierailija
13/53 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja katselen mielelläni ihmisiä. Siis naisia ja miehiä. Ja jos näen mielenkiintoisen näköisen naisen/miehen, niin ihan varmaan mainitsen siitä miehelleni - tyyliin: jestas, miten upeat reidet. Tai sääret. Tai silmät. 

Kauniit ja rumat ihmiset ovat aina mielenkiintoisia. Jos ihminen kulkee ohi eikä häntä huomaa, niin tämä nimenomainen ihminen on "onnistunt" pukeutumaan ja olemaan harmaanoloinen keskinkertainen ilmestys, joka kylläkin voi ihmisenä alkaa kiinnostaa, jos vain itse ottaa yhteyttä ja haluaa tulla huomatuksi.

Jos siis ei halua katseita peräänsä niin parasta on kulkea taviksena.

Vierailija
14/53 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastau kysymykseen miksei ota yhteyttä: ei jokainen kadulla kulkeva ole potentiaalinen partneri tai seksikokemuksen etsivä. Saatat olla mielenkiintoisen näköinen (eli hyvän näköinen tai tosi karsean näköinen tai hassusti pukeutunut tai onnistunut pukeutumaan eriköisen hyvin), mutta sinussa ei ole juuri tälle katsojalle sellaista joka panisi liikkeelle halun tutustua. Niin yksinkertaista.

Vierailija
15/53 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä katseeni kiinnittyy vain kauniisiin/seksikkäisiin naisiin.

Tuosta aloitusviestin kirjoituksesta, että naiset katsoisivat toisiaan puketumisen tai rumuuden takia, voin sanoa ihan täysin erilaisen huomion. Varsinkin bussissa on helppo huomata jos kaunis nainen kävelee käytävää, niin edessä istuva nainen lähes poikkeuksetta seuraa tätä. Huomattu on myös, että naiset katsovat toisten naisten tissejä vähintään yhtä paljon kuin miehetkin.

Vierailija
16/53 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:54"]

Itse miehenä katseeni kiinnittyy vain kauniisiin/seksikkäisiin naisiin.

Tuosta aloitusviestin kirjoituksesta, että naiset katsoisivat toisiaan puketumisen tai rumuuden takia, voin sanoa ihan täysin erilaisen huomion. Varsinkin bussissa on helppo huomata jos kaunis nainen kävelee käytävää, niin edessä istuva nainen lähes poikkeuksetta seuraa tätä. Huomattu on myös, että naiset katsovat toisten naisten tissejä vähintään yhtä paljon kuin miehetkin.

[/quote]

Kyllä, en tarkoittanutkaan että naiset katsovat toisia naisia vain silloin, jos nämä ovat rumia. Pointti oli se, että sekä kaunis että ruma nainen voi saada erityishuomiota osakseen naisilta.

ap

Vierailija
17/53 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:53"]

Vastau kysymykseen miksei ota yhteyttä: ei jokainen kadulla kulkeva ole potentiaalinen partneri tai seksikokemuksen etsivä. Saatat olla mielenkiintoisen näköinen (eli hyvän näköinen tai tosi karsean näköinen tai hassusti pukeutunut tai onnistunut pukeutumaan eriköisen hyvin), mutta sinussa ei ole juuri tälle katsojalle sellaista joka panisi liikkeelle halun tutustua. Niin yksinkertaista.

[/quote]

Varmasti näin, ei jokaiseen vastaantulijaan voi tai pidäkään ihastua. Tuli tämä aihe tässä nyt vaan mieleen, kun aloin ajatella että jos minut toistuvasti katseen tasolla huomataan, niin tarkoittaako se, että olen kaunis tai että olenkin ruma. Ei ne miehet, jotka katsoo, mitenkään pahoinvoivilta näytä, mutta silti...

Julkisissa liikennevälineissä viereeni aika pian istutaan, eli ihan hullulta tai agrressiviselta en usko vaikuttavani:) Eikä mua ihmiset töissäkään pakoon juokse.

Kuitenkin esim. baareissa jopa kolme promillen koomapotilaat saattaa katsoa, mutta jättävät aika hyvin rauhaan. Aina ja kaikkialla. Mutta näillä mennään...

Tiivistelmä: Jotkut väittää, että ulkoisesti viehättävää naista miehet aina lähestyy, mua ei. Katsovat kyllä silmiin/skannaavat. Joten aloin tässä miettimään, että olenko siis heidän mielestään niin ruma että pitää oikein tarkkaan katsoa.

ap

Vierailija
18/53 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:44"]

Kiitos vastauksista:)

Voisiko joku vielä vastata tuohon ekan viestin jälkimmäiseen kysymykseen: mikä tekee naisesta sellaisen että katsot häntä mutta päätät olla lähestymättä. Olosuhteet tietenkin (vaimo vieressä jne. ;), mutta onko muuten jotain sellaista yleispätevää syytä?

ap (jota katsotaan, mutta kukaan ei KOSKAAN lähesty). IKINÄ, MISSÄÄN... jos tiedätte mitä tarkoitan. Ja itekin olen ujo, eli seuraukset arvattavissa:(

[/quote]

Ihailen normaalin päivän aikana varmaan kymmeniä naisia. Aloite tehdään sellaiselle, joka on jollakin tavalla poikkeuksellisen kiinnostava. Jos tekisi aloitteita kaikkien katsomiensa naisten suuntaan, eiväthän miehet muuta ehtisi tehdäkään. 

Vierailija
19/53 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

teettekö siis miehet aloitteita naiselle useinkin, muualla kuin yöelämässä siis? kaupassa, kahviloissa ym. ja jos nainen kiinnostaa, uskallatko aina tehdä sen aloitteen vai voiko joku asia tehdä tilanteesta liian pelottavan?

Vierailija
20/53 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pitkä katse tarkoittaa, että hän on kiinnostava. En lähesty katsomaani naista, koska eihän siitä mitään tulisi, jos jokaista kivalta näyttävää naista lähestyisi. Sekin vaikuttaa miten nainen katsoo takaisin. Jos katsoo hymyillen takaisin, saatan lähestyä.