Leena Lehtolaisen-tyylinen kirjailija?
Osaisitteko suositella toista kirjailijaa, jonka kirjoitustyyli on samankaltainen kuin Leena Lehtolaisella? Mikä teidän mielestänne on Lehtolaisen paras teos?
Luin Lehtolaisen "Jonakin onnellisena päivänä" ja poikkeuksellisesti tykästyin kirjaan kovin ja kirjoitustyyli oli kiva. (en ole mikään lukutoukka)
Maria Kallio-kirjasarjat taas eivät kuulosta houkuttavilta aiheensa vuoksi.
Kommentit (7)
Minäkin tykkäsin kovasti Maria Kallio -kirjoista, kokeile edes!
Sen sijaan ne Hilja Ilveskero -kirjat luin vaivoin läpi, en ymmärrä, miten samalta kirjailijalta tuli näin psljon huonommat (mielestäni) kirjat.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 16:23"]
Mä taas tykkään nimenomaan niistä kaikista rikoskirjoista, tuo mainitsemasi oli ihan kamala. :D muttta lueppa vaikka anna-leena Härkösen ei kiitos ja juhannusvieras. Ja häräntappoase on klassikko.
[/quote]
Mulla on ehkä hiukan erilaisempi maku noissa kirjoissa, ehkä tykkään vaan huonoista. :) Yritin lukea niitä Riikka Pulkkisenkin tosi suosittuja kirjoja, mutta ei siitä tullut mitään kun oli niin huonoja, ei iskenyt muhun ollenkaan. Jäi molemmat kesken.
Mutta ehkä mä nyt joudun antamaan Maria Kalliolle mahdollisuuden, ehkä, jos se on kerran niin hyvä. :) Olen vaan jotenkin saanut niin yliannoksen poliisijutuista, kun niitä on kirjat,lehdet ja telkkari niin pullollaan nykyään.
Anteeksi nyt vaan, mutta siis epäuskottavat juonet, hatarasti kuvattu tutkinta, köyhä kieli? Yksiulotteinen, loputtoman tomera päähenkilö? Kokeile Anna Larssonin Maria Wern-romaaneja tai Outi Pakkasta.
Mä taas tykkään nimenomaan niistä kaikista rikoskirjoista, tuo mainitsemasi oli ihan kamala. :D muttta lueppa vaikka anna-leena Härkösen ei kiitos ja juhannusvieras. Ja häräntappoase on klassikko.