Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei puhuta Venäjän liittotasavallasta?

Vierailija
30.07.2014 |

Sen sijaan, että puhutaan Venäjän federaatiosta. Luulen, että ihmiset eivät välttämättä tiedä edes, mitä tuo sana federaatio tarkottaa. Sen sijaan esim. Saksan liittotasavalta on varmaan kaikille tuttu ja ymmärrettävä asia. Minäkin kävin itse asiassa vasta äsken katsomassa googlettamalla, mitä tuo sana federaatio tarkoittaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä kuulehan ap, että täällä ei kukaan tiedä edes sitä, mitä tarkoitetaan liittotasavallalla.

Vierailija
2/4 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rassiskaja feferatsii fak yea

Vierailija
4/4 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt tietäisi yhtään mistään yhtään mitään. Ei kukaan. Ja ne joilla on ties mitä tutkintoja luulevat olevansa niin viisaita, että heillä on varaa aukoa päätään ties miten. Ajatelkaas jos vain sotkevat asioita ja aiheuttavat ties mitä hallaa! Mitä useampi kokki sitä hirveämpi soppa!