Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksei puhuta Venäjän liittotasavallasta?
30.07.2014 |
Sen sijaan, että puhutaan Venäjän federaatiosta. Luulen, että ihmiset eivät välttämättä tiedä edes, mitä tuo sana federaatio tarkottaa. Sen sijaan esim. Saksan liittotasavalta on varmaan kaikille tuttu ja ymmärrettävä asia. Minäkin kävin itse asiassa vasta äsken katsomassa googlettamalla, mitä tuo sana federaatio tarkoittaa.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuka nyt tietäisi yhtään mistään yhtään mitään. Ei kukaan. Ja ne joilla on ties mitä tutkintoja luulevat olevansa niin viisaita, että heillä on varaa aukoa päätään ties miten. Ajatelkaas jos vain sotkevat asioita ja aiheuttavat ties mitä hallaa! Mitä useampi kokki sitä hirveämpi soppa!
Alue: Aihe vapaa
Vaikuttaa siltä kuulehan ap, että täällä ei kukaan tiedä edes sitä, mitä tarkoitetaan liittotasavallalla.