Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöjen vartalonmuoto tulee usein isän suvun kautta

Vierailija
22.07.2021 |

Onko muut huomanneet saman? Äiti pieni ja siro, isä isokokoinen ja romuluinen ja tytär tulee isäänsä. Samoin pojat usein äidin mallisia. Jännää huomata kuinka yleistä on. Tytöille kannattaa valita siro isä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat persjalkaista...

Vierailija kirjoitti:

Ööö miksi?

Perinteinen suomalainen naisenmalli on ollut sellainen, joka pärjää fyysisessä työssä ja antaa oman panoksensa perheen elättämiseen.

Miksi joku sirous olisi tavoiteltavaa jalostuksen kannalta?

Vierailija
22/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan molemmat siskon kanssa saatu vyötärö iskän puolelta, ja äiti harmittelee ku sil ei oo koskaan ollu erottuvaa vyötäröä (mutta on luonnostaan hoikka jne)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa no minä olen 168cm ja isäni äiti varmaan 155cm kuten myös isän sisko max.160cm 😂 olen sentilleen äitini pituinen. Hartiat hiukan leveämmät muuten sama kropan malli.

Vierailija
24/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minäkin päärynämallinen nainen ennen ajattelin. Isän puolella on päärynöitä jonoksi asti ja toisella puolella rintavia x-mallisia. Mutta nyt vanhana olen huomannut, että ikä puristaa äksät ja aat ja muut muodot aika lailla samaan malliin. Jokainen rupsahtaa, allit ilmestyvät, rinnat laskeutuvat ja kasvavat, vatsaa tulee ja luoja kiitos kaikkien ratapölkyt muuttuvat jos eivät siroiksi niin hieman kuihtuneimmiksi ratapölkyiksi.

Ja loppujen lopuksi se ja sama. Kaikki kuollaan kuitenkin. Ikä on suuri tasapainoittaja.

Vierailija
25/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ihan pimeitä? Jalostatte ihmisiä fyysisten ominaisuuksien perusteella kuin joku missikeisari! Huomaa ettei teitäkään ole älyllä jalostettu.

Vierailija
26/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä, ainakin minulle periytynyt sama malli kuin isäni äidillä. :)

Ja mulle taas sama mikä äitini äidillä. Oikein hätkähdin tässä kesällä kun näin valokuvan edesmenneestä mummostani keski-iässä ja kas, minähän se siinä samoine pulleine käsivarsineni ja liikakiloineni.

Vierailija
27/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isän suvussa on tikkuraajaisia laiheliineja, äitin puolella taas enemmän "emäntätyyppiä". Itse olen aikuisenakin merkittävän alipainoinen, vaikka muuten terve. No ehkä voin syyttää geenejä tästä sitten.

Vierailija
28/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Olen nauranut itseni tärviölle, kun ah kaikessa niin diiva siskoni on tullut mummoonsa ja on 140 senttinen ja ainakin satakiloinen. Tuplaraskaus ja revennyt väliliha ei ainakaan ole laihduttanut häntä.

T: rakastava Isoveli

Vierailija
29/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunnista tätä... Äiti pienikokoinen ja siro, isä pitkä ja raamikas (kuin vanhoista suomifilmeistä). Veli tulee isään kuten minäkin (tytär), ollaan pitkiä ja raamikkaita. Sisko tulee äitiin, lyhyt ja sirorakenteinen. Isänpuolen naisilla leveä lantio ja peppu puuttuu kokonaan, meillä siskon kanssa (onneksi) hoikat lanteet ja pyöreät pakarat.

Että joku nainen ihan oikeasti tuijottelee lähisukunsa naisten perseitä noin tarkkaan?

Mulla ei ole aavistustakaan onko sukuni naisilla pyöreät pakarat vai ei... Ei vois vähempää kiinnostaa.

Heh, juu, mulla onkin tapana zoomailla tätieni peppuja ja kantaa mittanauhaa mukana... Kyllä sen nyt näkee ihan erikseen katsomatta, kun niillä on aina housut pussittaneet pepusta ja mekot eivät istu päällä. Riittää kun sukujuhlissa seurailee ihmisiä vaikka buffetjonossa, siinä jo näkee, mitkä piirteet toistuu usein.

Vierailija
30/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttäreni sai onneksi isänsä puolelta pitkät raajat ja X-vartalon, itte oon tämmöinen lyhytsäärinen. Saa nähdä, perikö tytär isänäidiltään myös todella isot rinnat.

Minä oon perinyt isänäidiltäni tiimalasikropan, josta tulisi hyvin äkkiä selkeä päärynä, jos en urheilisi. Enkä ole isorintainen, vasta iän myötä oon saanut vähän täytettä rintsikoihin.

Eli meidän perheessä tää kyllä pitää paikkansa.

Vierailija
31/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä on perää. Minun tyttärellä isältä peritty kropan muoto, hoikka, pitkät jalat, urheilullinen.

Vierailija
32/34 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieteen tekoa? Yhtä kivaa kuin horoskooppi.

Oikea tiede on mieleen kiintoisampaa.

Vierailija
33/34 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on just näin eli tytär on perinyt isänsä sopusuhtaisen kehon ja poika minun pehmeät muodot eli just väärinpäin!

Vierailija
34/34 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tällaisia edes miettii? Varmaan joskus teininä viimeksi ajatellut vartalonmallia yms. Aikuisena olen vaan kiitollinen että kroppa toimii niin kuin pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi