Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöjen vartalonmuoto tulee usein isän suvun kautta

Vierailija
22.07.2021 |

Onko muut huomanneet saman? Äiti pieni ja siro, isä isokokoinen ja romuluinen ja tytär tulee isäänsä. Samoin pojat usein äidin mallisia. Jännää huomata kuinka yleistä on. Tytöille kannattaa valita siro isä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö miksi?

Perinteinen suomalainen naisenmalli on ollut sellainen, joka pärjää fyysisessä työssä ja antaa oman panoksensa perheen elättämiseen.

Miksi joku sirous olisi tavoiteltavaa jalostuksen kannalta?

Vierailija
2/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu anoppini oli todella kapea nuorena ennen lasten saantia. Ja molemmat lapseni tulleet mummiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen harteikas ja pienipyllyinen ja tyttö on päärynävartaloinen kuten isänsä siskot.

Vierailija
4/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä, ainakin minulle periytynyt sama malli kuin isäni äidillä. :)

Vierailija
5/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä on neljä lasta ja on kyllä just päin vastoin jokaisen kohdalla.

Vierailija
6/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pitää paikkansa. Ite olin nuorena pitkä ja hoikka. Tytär tullut enempi isänsä sukuun ja on lyhyempi kuin minä ja sirompi.

Vierailija
7/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista tätä... Äiti pienikokoinen ja siro, isä pitkä ja raamikas (kuin vanhoista suomifilmeistä). Veli tulee isään kuten minäkin (tytär), ollaan pitkiä ja raamikkaita. Sisko tulee äitiin, lyhyt ja sirorakenteinen. Isänpuolen naisilla leveä lantio ja peppu puuttuu kokonaan, meillä siskon kanssa (onneksi) hoikat lanteet ja pyöreät pakarat.

Vierailija
8/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä olen perinyt isän ruumiinrakenteen, mutta pikkusisko äidin ruumiinrakenteen. Eli meillä meni ihan 50 / 50. Oma tyttäreni tosin on enemmän isänsä mallinen, tosin isäänsäkin pidempi.

Vierailija
9/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen tullut isänäitiin kropaltani.Ja veli ja sisko myös enemmän isänsuvun näköistä.

Vierailija
10/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä, olen kyllä aivan kuin äitini, pitkä vartalo, pitkät raajat ja sormetkin. Aineenvaihdunta sama.

Isäni on aivan eri mallinen.

Vierailija
11/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä huomannut 😄

Vierailija
12/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunnista tätä... Äiti pienikokoinen ja siro, isä pitkä ja raamikas (kuin vanhoista suomifilmeistä). Veli tulee isään kuten minäkin (tytär), ollaan pitkiä ja raamikkaita. Sisko tulee äitiin, lyhyt ja sirorakenteinen. Isänpuolen naisilla leveä lantio ja peppu puuttuu kokonaan, meillä siskon kanssa (onneksi) hoikat lanteet ja pyöreät pakarat.

Että joku nainen ihan oikeasti tuijottelee lähisukunsa naisten perseitä noin tarkkaan?

Mulla ei ole aavistustakaan onko sukuni naisilla pyöreät pakarat vai ei... Ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
13/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä geenilotto tekee tepposet jos pojista tulee siroja tytöistä isoja.

Vierailija
14/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs poikia varten? Millainen siittäjä silloin pitää olla?

Vierailija
15/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tytär on tullut minun sukuuni, toinen isän. Eiköhän nuo mene 50-50.

Vierailija
16/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh taas, meitä on useampia tyttöjä ja osa on tullut äidin sukuun, osa isän ja osa sekaisin molempiin. Että niin.

Vierailija
17/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja siskoni ollaan kyllä valitettavasti perineet muodot äidin puolelta.

Vierailija
18/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs poikia varten? Millainen siittäjä silloin pitää olla?

Äiti isokokoinen. Isästä ei väliä jos geenitbtulee äidiltä.

Vierailija
19/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon taas saanu molemmilta. Isän puolelta pienuuden ja lyhyyden ja tiimalasikropan sekä vyötärön ja hyvin kehittyvät lihakset. Äitin puolelta taas oon saanu esim siroutta, vähän romuluiset jalat ja pitkät raajat. Molemmilta oon kai saanu hyvät kasvonpiirteet. Iskältä saanu silmien ja hiusten värin ☺️ iskän puolelta enimmäkseen helposti nousevan painon (lihakset, rasva). Iskän puolelta saanu nilkat (äitin puolella jalat on enempi ns tasapaksut kuten myös pitkät).

Vierailija
20/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja siskoni olemme kopioita äidistä me. Veli on taasen isänsä mallinen.

Omat tyttöni ovat molempia. Kaksi heistä minun ja sukuni vartalonmallin perinteitä ja yksi tyttö isänsä suvun naisten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi