Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Melkein kaikki miehet ovat ressukoita

Vierailija
30.07.2014 |

Melkein kaikki miehet ovat ressukoita, jokta joutuvat tekemään itse aloitteen saadakseen suhteen tai seksiä. Eivätäkä välttämättä sittenkään saa. Mistä oikein löytyisi meille suominaisille sopivan tasokkaita miehiä, joiden ei itse tarvi tehdä aloitteita, koska ovat niin hyviä. En itsekkään ole joutunut koskaan tekemään yhtään aloitetta, koska saan niitä miehiltä jatkuvasti :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miehet ovat aktiivisempi kuin naiset, näin yleisesti ottaen. Ei minunkaan naisena tarvitse tehdä muuta kuin näyttää kivalta ja olla normaalisti. Ihan hyvä silleen, kun olen aika vähän arka tekemään alotteita pakkien pelossa. En silti pidä miehiä ressukoina, missään nimessä. Suomalaiset miehet ovat pääosin ihan hyviä miehiä. Luotettavia, kohteliaita ja turvallisia. Ei viitsitä mollata heitä.

Vierailija
2/20 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:07"]Melkein kaikki miehet ovat ressukoita, jokta joutuvat tekemään itse aloitteen saadakseen suhteen tai seksiä. Eivätäkä välttämättä sittenkään saa. Mistä oikein löytyisi meille suominaisille sopivan tasokkaita miehiä, joiden ei itse tarvi tehdä aloitteita, koska ovat niin hyviä. En itsekkään ole joutunut koskaan tekemään yhtään aloitetta, koska saan niitä miehiltä jatkuvasti :)

[/quote]

Milloinkas oma-aloitteellisuus on ressukoitumisesta kertonut?

[/quote]

No mikä sitten on ressukoimista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:07"]Melkein kaikki miehet ovat ressukoita, jokta joutuvat tekemään itse aloitteen saadakseen suhteen tai seksiä. Eivätäkä välttämättä sittenkään saa. Mistä oikein löytyisi meille suominaisille sopivan tasokkaita miehiä, joiden ei itse tarvi tehdä aloitteita, koska ovat niin hyviä. En itsekkään ole joutunut koskaan tekemään yhtään aloitetta, koska saan niitä miehiltä jatkuvasti :)

[/quote]

[/quote]

No mikä sitten on ressukoimista?

[/quote]

No se täydellisen oma-aloitteisuuden puute. Katsellaan vaan kuola valuen naista/miestä uskaltamatta tehdä mitään. Itsevarma ihminen ottaa kontaktin eikä itke itseään uneen vaikkei toinen innostukaan.

Vierailija
4/20 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies on maailman suurin sika, ja ehdoton turn-off..

Vierailija
5/20 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 21:35"]

Suomalainen mies on maailman suurin sika, ja ehdoton turn-off..

[/quote]

riippuu miehestä. Useat ovat ihan hyviä tyyppejä. Jotku karskeja, jotku tunteellisia....

Vierailija
6/20 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset niitä lässyköitä ovat. Eivät tee aloitetta, kun odottavat miehen toimivan. Lässyä!

Vierailija
7/20 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä aloitus, läski lähiövalas ! vituttiko kun sossu ei maksanut dildo laskua?

Vierailija
8/20 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:30"]

Mun mielestä suomalaisten miesten haukkuminen menee jo ihan överiksi. Suomalaisia miehiä pilkataan juopoiksi, naisia hakkaaviksi, sioiksi, yrmyiksi, möröiksi, nössöiksi, munattomiksi, pettäjiksi ja vaikka miksi. En tiiä millaisten miesten kanssa naiset ovat tekemisissä, mutta jo pelkän työni puolesta tunnen  lempeitä ja rakastavia, jämäköitä ja oikeudenmukaisia perheenisiä. Tuttavapiiristäni taas muita kunnioittavia, ajattelevia ja koulussa pärjäviä nuoria miehiä. Kunnioittakaa vähän miehiänne, veljiänne, isiänne.

[/quote]

naiset ja äidit tekevät suomalaisille pojille / pojilleen pahimman mahdollisen karhunpalveluksen haukkumalla miehiä julkisesti kaikesta ja ihan mistä tahansa. nuoren psyyke imee itseensä nuo kollektiiviset syytökset ja tuloksena on itsetuntonsa menettäneitä nuoria miehiä jotka eivät uskalla lähestyä naisia missään muodossa ja sitten siitä haukutaan taas lisää kun miehet ovat niin ressukoita.  muissa kulttuureissa poikia ei hyljeksitä ja väheksytä ja sieltä tuleekin sitten ulospäin suuntautuneita itsetuntoisia miehiä, jotka kiinnostavat naisia. 

naisten kollektiivinen miesten haukkuminen on totaalinen pohjanoteeraus.  

Vierailija
9/20 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä : D 

Jos nainen on miellyttävä, totta kai mies lähestyy. Ei lähestyjä ole automaattisesti säälittävä vonkaaja, vaan kumppania etsivä normaalia ihminen, joka on sinusta kiinnostunut. Sinun pitäisi olla tyytyväinen, että joku pitää sinua lähestymisen arvoisena.

Paska provo tai saakelin tyhmä feministi :D

Vierailija
10/20 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laadukkaana miehenä tein jo varhaisessa teini-iässä sen periaatepäätöksen etten lähesty naisia. Siitä olen pitänyt kiinni kuten tapoihini kuuluu, ja yhtään naista en olekaan lähestynyt koskaan. Pari naista on elämäni aikana lähestynyt minua, mutta en saanut oikeita viboja heistä, joten niistä ei tullut mitään. Nyt kun ikää on jo mittarissa niin huomaan että olin oikeassa koko ajan. Tein oikein kun päätin aikoinani olla lähestymättä. Win-win sekä naisille että minulle. Ei minusta olisi ollut mihinkään parisuhde-elämään.

Vierailija
11/20 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki heterot ovat ressukoita, mutta homot täyttä rautaa kun kivikovalla kikkellillä panevat takapuoleen toisiaan eikä tarvitse kaikenlaisia typeryyksiä miettiä eikä niistä välittää.

Vierailija
12/20 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä suomalaisten miesten haukkuminen menee jo ihan överiksi. Suomalaisia miehiä pilkataan juopoiksi, naisia hakkaaviksi, sioiksi, yrmyiksi, möröiksi, nössöiksi, munattomiksi, pettäjiksi ja vaikka miksi. En tiiä millaisten miesten kanssa naiset ovat tekemisissä, mutta jo pelkän työni puolesta tunnen  lempeitä ja rakastavia, jämäköitä ja oikeudenmukaisia perheenisiä. Tuttavapiiristäni taas muita kunnioittavia, ajattelevia ja koulussa pärjäviä nuoria miehiä. Kunnioittakaa vähän miehiänne, veljiänne, isiänne.

Vierailija
13/20 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:30"]

[/quote]

Isäni oli äitiä hakkaava narsistinen kusipää, kaikki miehet, joita olen tavannut ovat valehdelleet, olleet epäkunnioittavia ja aina, aina, käyttäneet hyväkseen heikompaa.

Vierailija
14/20 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:07"]

Melkein kaikki miehet ovat ressukoita, jokta joutuvat tekemään itse aloitteen saadakseen suhteen tai seksiä. Eivätäkä välttämättä sittenkään saa. Mistä oikein löytyisi meille suominaisille sopivan tasokkaita miehiä, joiden ei itse tarvi tehdä aloitteita, koska ovat niin hyviä. En itsekkään ole joutunut koskaan tekemään yhtään aloitetta, koska saan niitä miehiltä jatkuvasti :)

[/quote]

Minä en ole koskaan vongannut, eikä ole aloitteita tarvinut tehdä ja silti on aina ollut runsaasti ylitarjontaa. Sinä tosin et tule minulta koskaan saamaan, koska minä myös pidän jonkilaista tasoa.

Niinhän se vanha totuuskin sanoo, että kaikki saa, kaikilta saa, mutta kaikki ei saa kaikilta :)

Vierailija
15/20 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö se muka suomalaisuuteen mitenkään?

Vierailija
16/20 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö aloittajan käydä muuallakin kuin lähiöbaarissa? :D

Vierailija
17/20 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous tosiaan pelastaa meidät kansakuntana kun lähes kaikki ovat kivoja puppelipoikia ja vain jotkut onnettomat jäävät jatkamaan muuta kulttuuriperintöä.

Vierailija
18/20 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
19/20 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:23"]

Mitä ihmettä : D 

Jos nainen on miellyttävä, totta kai mies lähestyy. Ei lähestyjä ole automaattisesti säälittävä vonkaaja, vaan kumppania etsivä normaalia ihminen, joka on sinusta kiinnostunut. Sinun pitäisi olla tyytyväinen, että joku pitää sinua lähestymisen arvoisena.

Paska provo tai saakelin tyhmä feministi :D

[/quote]

Mutta jos nainen vonkaa mieheltä seksiä, niin ei sitä pidetä säälittävänä. Ylipäänsäkkin jos nainen haluaa seksiä, niin sitä pidetään ihan normaalina, mutta jos mies haluaa seksiä, niin se on säälittävä luuseri. Miehen täytyy tyytä vain tavallisiin suhteisiin, mutta nainen saa harrastaa yhden yön juttuja ihan vapaasti.

Vierailija
20/20 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Isäni oli äitiä hakkaava narsistinen kusipää, kaikki miehet, joita olen tavannut ovat valehdelleet, olleet epäkunnioittavia ja aina, aina, käyttäneet hyväkseen heikompaa.

[/quote]

Se johtuu siitä, että naiset tykkäävät sellaisista valehetelevista ja naisia hakkaavista kusipäistä. Ne kiltit ja ujot miehet eivät edes uskalla lähestyä naisia, kun kokoajan saa lukea näitä miesvihaa pursuavia tekstejä valtamediassa ja keskustelufoorumeilla.