Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos olisit minä?

Vierailija
30.07.2014 |

Minulla on useampi työnantaja, monestakin syystä joita en ela nyt tässä enempää ruotimaan. Kaksi työnantajaa on ylitse muiden: heiltä käytännöllisesti katsoen ansaitsen elantoni, muut ovat extraa. Tämä järjestely on ollut kaikille työnantajille ok ja minulle myös, vaikka ajan organisoiminen on ollutkin aika ajoin.. haastavaa (anteeksi lattea termi!).

Nyt toisella työnantajallani on menossa töiden uudelleenorganisointia enkä vielä tiedä miten minun tulee tässä käymään. Tälle työntantajalle olen sopinut työvuoron ja nyt kävikin että toinen työnantajani on järjestänyt minulle täydennyskoulutusta juuri samalle päivälle kuin mitä ennalta sovittu työvuoroni on. Yritin järjestää toisen työntekijän työvuorolle, mutta se ei onnistu.MItä ihmettä nyt teen?

Täydennyskoulutus olisi minulle oiva näytön paikka. Työvuoro on kuitenkin minun enkä oikein voi jättää sinne menemättäkään tai olla sairauslomalla. Mitä ihmettä teen?! Auttakaa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain joku hyvä idea?

Vierailija
2/7 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt valinnan paikka. Itse valitsisin sen täydennyskoulutusta järjestävän työnantajan, vaikka se tod näk tarkoittaa, että käy huonosti sen toisen työnantajan "uudenlleejärjestelyissä". Koulutusta tarjoavalla on kuitenkin pidemmällä tähtäimellä enemmän tarjottavaa ja koulutuksesta voi kólla hyötyä sinulle, vaikka työurasi jatkuisi missä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu koulutuksesta

Vierailija
4/7 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko että jätän menemättä työvuoroon vai mitä? En mä nyt oikein niinkään voi tehdä.

Vierailija
5/7 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus on täydennyskoulutusta joka on pätevä ainoastaan tällä kouluttavalla työnantajalla. Kokemusta siitä kyllä saisi. 

Vierailija
6/7 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain että mitä miettiikään työnantaja jos soitan ja "perun" työvuoroni noin vain? Voiko niin edes tehdä? Inhottava tilanne, pitäisi olla molemmissa paikoissa yhtä aikaa!!

Vierailija
7/7 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt olisi kyllä kiva saada niiden mielipiteitä jotka yleensä näiden ongelmien kanssa painivat. Saikkuako tässä pitäisi ottaa jotta selviydyn?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi