Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttärentytär pääsi yliopistoon ja nyt ostin heille (poikaystävä sai paikan myös) kolmion asunnoksi!

Vierailija
22.07.2021 |

Ihana juttu, löydettiin tosi kiva kolmio lähellä yliopistoa! Kyllä tämä tästä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että miljönääri tappaisi aikaansa Vauva-palstalla.

Eihän täällä muita olekaan jos näitä juttuja uskoo.

Vierailija
22/35 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että pystyt auttamaan nuoria. Kannattaa muistuttaa pojantytärtä, että tekevät avioehdon. Liitot kariutuvat usein ja olisi kurjaa, jos poika veisi erossa puolet sukulaisellesi hankkimastasi asunnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että miljönääri tappaisi aikaansa Vauva-palstalla.

Mikään miljonääri tarvitse edes olla siihen, että omistaa muutamat sijoitusasunnot. Olemme sisarusteni kanssa kaikki hieman paremmin toimeentulevia ja kaikilla meistä on 1-2 sijoitusasuntoa oman asunnon lisäksi ja niistä velkoja reilusti. Etenkin jos ei asu Turku-Tampere-Helsinki niin ei se nyt ihmeitä vaadi että saat 100-200k laitettua sijoitusasuntoon, etenkään jos olet 50+. Siskollani (40-vuotias) on nyt kaksi sijoitusasuntoa pk-seudulla ja oma asunto eikä ole miljonääri. 

Vierailija
24/35 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulussa ei ois ees paha rasti. Jostain pohjos-Oulun lähiöstä homekorsu

Uudehko rivitalo, 75,5 m2, vasta rempattu.

Vierailija
25/35 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miljonääri, olen aikoinani myynyt ison talon kun lapset lähti maailmalle, sitten olen perinyt molemmat isovanhempani ja nyt vanhempani. Kotina minulla on velaton kolmio ja yksin asun, juuri jäin eläkkeelle.

Vierailija
26/35 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kerrot tästä täällä? Tämä ei ole sinun oma somesi. Mikä on se yleinen pointti, joka viestissäsi on tarkoitettu herättämään keskustelua? Onnekas tyttäresi tai rikkautesi? Vai tyttäresi riippuvaisuus äidistä aikuisenakin? Vai lelliminen? Vai uusrikkaan tarve kehuskella rikkaudellaan?

Jos olet trolli, mitä halusit sanoa? Tuon viimeisen? Vai halusitko huvitella herättämällä köyhien kotiäitien kateuden. Tiedätkö mitä: hanki elämä, ihan oma ja tyydyttävä.

Postauksessa on kyse isovanhemmasta ja tyttärentyttärestä.

Ei siellä tytär seikkaile, se on omaa mielikuvituksesi tuotetta. Tai sitten et vaan viitsi lukea kunnolla.

Ei muuta pointtiani millään lailla.

Vierailija
27/35 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole miljonääri, olen aikoinani myynyt ison talon kun lapset lähti maailmalle, sitten olen perinyt molemmat isovanhempani ja nyt vanhempani. Kotina minulla on velaton kolmio ja yksin asun, juuri jäin eläkkeelle.

Ymmärrän. Noin se varallisuus kertyy kivasti perittynä, ei tarvitse itse hikoilla. Hyvä kun laitat kiertämään.

Mutta edelleen kysyn, miksi tunnet tarvetta kertoa siitä tällä palstalla, jossa käyvät ihmiset usein kamppailevat isojen taloudellisten huolten kanssa? Lapsiperheköyhyys nääs. Mene muualle brassailemaan rahoillasi!

Vierailija
28/35 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suoraan lukiosta päässeistä vaihtaa alaa. Kumppanikin voi nuorella vaihtua. Nykyään tuossa iässä vasta etsitään itseään.

Vierailija
29/35 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mene muualle kerskailemaan hyväntekijyydelläsi. Hyvät teot menettävät teränsä kun niillä tekijä kehuskelee.

Vierailija
30/35 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun mummo torppasi nuorilta muutamia tukia, kun osti heille asunnon. Jos on vain tytön nimissä, niin poitsu saa tuet, mutta tyttis poroporvarina ei.

Vierailija
31/35 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoo ken tahtoo.

Vierailija
32/35 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan! Oppivat ottamaan vastuuta ja tienaamaan elantokustannuksensa itse. Miehelläni oli sama juttu. Ei oo valmistunut vielä 40 vuotiaana. Liian helpoksi kun tehdään asiat voi mukavuuden halu voittaa.

Ja sinulta jäi se peruskoulun päättötodistuskin saamatta.

Vierailija
33/35 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Noin se varallisuus kertyy kivasti perittynä, ei tarvitse itse hikoilla. Hyvä kun laitat kiertämään.

Mutta edelleen kysyn, miksi tunnet tarvetta kertoa siitä tällä palstalla, jossa käyvät ihmiset usein kamppailevat isojen taloudellisten huolten kanssa? Lapsiperheköyhyys nääs. Mene muualle brassailemaan rahoillasi!

Varmaan kannustusmielessä eli ei ole pakko elää lapsiperheköyhyyttä, voi valita toisin. Meillä lapset sai asua opiskeluajan maksutta isän omistamissa asunnoissa, saattoivat säästää omaa asuntoa varten ja ostaa heti valmistuttuaan oman asunnon. Korona-aikana pankit suorastaan tyrkyttää lainaa.

Vierailija
34/35 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan! Oppivat ottamaan vastuuta ja tienaamaan elantokustannuksensa itse. Miehelläni oli sama juttu. Ei oo valmistunut vielä 40 vuotiaana. Liian helpoksi kun tehdään asiat voi mukavuuden halu voittaa.

Sinäkö hänet nyt sitten elätät?

Vierailija
35/35 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva, kun mummo torppasi nuorilta muutamia tukia, kun osti heille asunnon. Jos on vain tytön nimissä, niin poitsu saa tuet, mutta tyttis poroporvarina ei.

Nuoret toki ovat mummolla vuokralla. Asuntoa tuskin ostettiin poikaystävän nimiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi