Tyttärentytär pääsi yliopistoon ja nyt ostin heille (poikaystävä sai paikan myös) kolmion asunnoksi!
Ihana juttu, löydettiin tosi kiva kolmio lähellä yliopistoa! Kyllä tämä tästä.
Kommentit (35)
Kyllä ihmisen pitää pärjätä ilman tuollaisia kädenojennuksia, mutta ihan kiva tietysti heille.
Ihan hyvä ratkaisu. Asumistuella ja opintotuella saatte lyhennettyä lainan.
Ihanaa ! Onpa paikka missä ryypätä ja vetää huumeita.
Oulussa ei ois ees paha rasti. Jostain pohjos-Oulun lähiöstä homekorsu
Äääh, vähän kulunut, keksi parempi.
Onnea vaan! Oppivat ottamaan vastuuta ja tienaamaan elantokustannuksensa itse. Miehelläni oli sama juttu. Ei oo valmistunut vielä 40 vuotiaana. Liian helpoksi kun tehdään asiat voi mukavuuden halu voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa ! Onpa paikka missä ryypätä ja vetää huumeita.
Ymmärrän että tuo tulee sinulla ensimmäisenä mieleen, mutta enemmistö meistä ei ole kuten sinä. Emme käytä huumeita tai edes ryyppää jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan! Oppivat ottamaan vastuuta ja tienaamaan elantokustannuksensa itse. Miehelläni oli sama juttu. Ei oo valmistunut vielä 40 vuotiaana. Liian helpoksi kun tehdään asiat voi mukavuuden halu voittaa.
Tein itse lapsilleni saman, valmistuivat 5-6 vuodessa maistereiksi molemmat ja ovat alan töissä ja nuo asunnot nykyään minulla sijoitusasuntoina. Kaikki eivät ole kuten miehesi.
Missä kaupungissa?
Helsingissä on niin kallista, että pitäisi olla miljonääri.
Lisäksi jos nuoren on tarkoitus itse maksaa juoksevat kulut, isossa asunnossa vastike/kk on huomattavasti kalliimpi kuin pienissä neliöissä eli ei niin järkevää.
Toivottavasti se asunto on pelkästään tyttärentyttären nimissä, jotta ei tule myöhemmin ongelmia mikäli kyseinen susipari saattuisi eroamaan.
Miksi kerrot tästä täällä? Tämä ei ole sinun oma somesi. Mikä on se yleinen pointti, joka viestissäsi on tarkoitettu herättämään keskustelua? Onnekas tyttäresi tai rikkautesi? Vai tyttäresi riippuvaisuus äidistä aikuisenakin? Vai lelliminen? Vai uusrikkaan tarve kehuskella rikkaudellaan?
Jos olet trolli, mitä halusit sanoa? Tuon viimeisen? Vai halusitko huvitella herättämällä köyhien kotiäitien kateuden. Tiedätkö mitä: hanki elämä, ihan oma ja tyydyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se asunto on pelkästään tyttärentyttären nimissä, jotta ei tule myöhemmin ongelmia mikäli kyseinen susipari saattuisi eroamaan.
No ei rölli ehdi tuollaisia ajattelemaan höpö-aloitusta tehdessään. Eikä varmaan lahjaveroakaan ajatellut, vai oliko ennakkoperintöä.
Vaikea uskoa, että miljönääri tappaisi aikaansa Vauva-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kerrot tästä täällä? Tämä ei ole sinun oma somesi. Mikä on se yleinen pointti, joka viestissäsi on tarkoitettu herättämään keskustelua? Onnekas tyttäresi tai rikkautesi? Vai tyttäresi riippuvaisuus äidistä aikuisenakin? Vai lelliminen? Vai uusrikkaan tarve kehuskella rikkaudellaan?
Jos olet trolli, mitä halusit sanoa? Tuon viimeisen? Vai halusitko huvitella herättämällä köyhien kotiäitien kateuden. Tiedätkö mitä: hanki elämä, ihan oma ja tyydyttävä.
Postauksessa on kyse isovanhemmasta ja tyttärentyttärestä.
Ei siellä tytär seikkaile, se on omaa mielikuvituksesi tuotetta. Tai sitten et vaan viitsi lukea kunnolla.
Mä en olisi aikoinaan suostunut ottamaan vastaan vastaavaa asuntoa. Halusin itsenäistyä vaikka sitten solukämpässä. Kyllä solukämpissä asui varakkaidenkin opiskelijalapsia.
Kiva juttu. Itsekin olisin saanut asua isän omistamassa asunnossa, mutta muutin mieluummin koulun asuntolaan. Se oli elämäni hienointa aikaa se.