Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on oikea määrä hajuvettä?

Vierailija
30.07.2014 |

Tuntuuko maltillinen yksi suihkaus eau de parfumea missään? Jos tuoksun määrää ei itse huomaa, mistä sen tietää? Onko kaksi suihkausta jonkun mielestä jo löyhkä, en halua lemuta ja aiheuttaa aivastelua?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksimi siedettävä määrä on puolikas suihkaus ilmaan ja kävely sen pilven läpi.

Vierailija
2/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hajuvedestä ja on lisäksi persoonakohtaista. Hajuvesi tuoksuu eri ihmisten iholla erilaiselta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdolllisimman vähän. Ilmaan suihkaus ja sen läpi kävely on hyvä keino. Et ainakaan aiheuta tukehtumisvaaraa lähellä oleville.

Vierailija
4/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan ajan konsti on se että yksi suihkaus ylöspäin ilmaan ja annat sen laskeutua päällesi.

Näin meillä ennen vanhaan. Tuoksu ei saa tulla ennen naista, vaan häivähdys oman tuoksun lisäksi.

Vierailija
5/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei AV-mammoilta kannata kysellä tällaisia, ne haisevat ihan helvetin kauas ja pahalle parfyymille, ihan vittuillessaankin kaatavat vielä lisää myrkkyä päällensä, niin että toisilla tulisi paha olo.

Vierailija
6/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mä vielä käytin hajuvesiä, niin mä suihkasin ilmaan ja kävelin läpi. En usko, että kannattaa ainakaan useampaa suihkasua laittaa iholle.

Vierailija
7/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kävisit suihkussa ja käyttäisit puhtaita vaatteita niin ei tarvitsisi hajusteita käyttää. Väistämättä tulee mieleen että paljon hajuvettä käyttävä ei huolehdi hygieniastaan ja siten peitellään tuoksuja hajusteilla.

Vierailija
8/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:58"]Mitä jos kävisit suihkussa ja käyttäisit puhtaita vaatteita niin ei tarvitsisi hajusteita käyttää. Väistämättä tulee mieleen että paljon hajuvettä käyttävä ei huolehdi hygieniastaan ja siten peitellään tuoksuja hajusteilla.

[/quote]

Niin ja haista hielle näillä helteillä. Ei se suihku kuulema kultaseni riitä.

Vierailija
9/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvedellä ei peitetä huonon hygienian tuoksuja. Nainen, joka käyttää hajuvesiä huolehtii muutenkin hyvin hygieniastaan, siihen kuuluu myös meikkaus, myös helteellä.En ikinäesiinny luonnonlapsena, kuten moni muu tuoksuja käyttävä. Uusin tutkimus kertoi, että panikointi lisää tuoksuyliherkkyyttä.

Vierailija
10/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva on sellainen mäARA, jonka untee vain lähietäisyydeltä.

Karseita tapauksia ne joiden tuoksu täyttää koko huoneen ja tuntuu viis metriä vastatuuleen. Tällaisten jälkeen huoneen joutuu aina tuulettamaan ennen kuin siellä voi olla.

Itse hän ei vakituoksujaan aisti ellei käytä 100 kertausta ylianosta.

Kysy luotettavalta ja rehelliseltä läheiseltä tai ystävältä, onko annostus sopiva.

Jonkun kerran olen tuttaville ja työ kavereille ystävällisesti sanonut, että tuoksuttelusi on sitä luokkaa, että kääntyy itseäsi vastaan. Loukkaantuuhan ne, mutta yleensä hajusteiden käyttö on vähentynyt. Jotkut ovat jälkikäteen jopa kiittäneet.

Sama pätee miesten partavesiin.

Ja pyykinpesu aineiden hajusteisiin. Aika luotaan työntävä vaikutelma, kun viimmesen päälle tyylikkään ja kalliita tuoksuja käyttävän naisen ympärillä leijuu vahva huuhtelu aineen löyhkä.

Vierailija
11/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää panikoiko. Kuka kyselee, paljonko saan laittaa hajuvettä, itse laitan niin, että saavat muutkin nauttia ihanasta tuoksusta.

Vierailija
12/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 11:07"]

Älkää panikoiko. Kuka kyselee, paljonko saan laittaa hajuvettä, itse laitan niin, että saavat muutkin nauttia ihanasta tuoksusta.

[/quote]

Jos minun  lähelleni tulet, käytä sitten minun lempituoksuani, kiitos.

Vierailija
13/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen määrä, että kaikki yskii kun tulevat samaan hissiin.

Vierailija
14/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisiin ketjuihin vastaavat aina tuoksuyliherkkyydestä kärsivät. Pieni suihkaus per ranne, ja yksi kaulaan. Se on siinä. :) 

Vierailija
15/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkkoihin myös, ranteiden lisäksi. Inhoan hien hajua, samoin hoitamatonta olemusta.

Vierailija
16/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 jatkaa...

Itsekin meikkaan ja laitan hiukseni ole mikään luonnonlaki. Suihkussa käynti riittää pesemään hien pois. Hajutonta dödöä kainaloon riittää estämään hien hajun. Jos vahvasti haisee heiltä niin ei se parfyymipilvi sitä estä. Nykypäivänä kun on joka talossa suihkut ja pesukoneet on vanhanaikaista käyttää hajusteita. Eikös niitä ennen vanhaan käytetty juurikin siksi kun peseydyttiin harvoin ja se haju olisi ollut aika kuvottavaa kanssa ihmisille ilman parfyymia.

Vierailija
17/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli pulloa chanel vitosta.

Vierailija
18/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksut eivät ole vanhanaikaisia, tuoksuyliherkkyys on paniikkihäiriön osa.

Vierailija
19/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 suihkausta, jos multa kysytään.

Vierailija
20/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 11:15"]

Tuoksut eivät ole vanhanaikaisia, tuoksuyliherkkyys on paniikkihäiriön osa.

[/quote]Älä nyt jaksa tuon paniikkihäiriön kanssa. Koeta kestää, että kaikki eivät vahvoista tuoksuista pidä (useimmat tosin eivät ole varsinaisesti tuoksuyliherkkiä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän