Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, jolle ei ole gfg tai vhh toimi?

Vierailija
30.07.2014 |

Olen pudottanut painoa jo muutanan vuoden ja nyt olen ihannemitoissani. Kun aloitin laihduttamisen oli karppaaminen muodissa, ja päätin kokeilla sitä. Ruuasta tuli kauheat vatsavaivat ja turvonnut olo, suolikaan ei toiminut ja kaiken kukkuraksi painoa tuli lisää. Sitten kokeilin gfgtä, joka olisi toiminut muuten, mutta ruokaa oli ihan liikaa esim. kana ei sopinut minulle ollenkaan, laihduin dieetillä n. 5kg. Sitten kokeilin "omaa"dieettiäni; jätin lihan syönnin, söin kotimaisia viljoja, lisäsin kasviksia, jätin valkoisen sokerin ja aloin juoksemaan. Nyt painoa lähtenyt yli 20kg ja se on nyt 55kiloa. :) Hyvä minä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppasit väärin. Et syönyt kuituja ja saatoit syödä liian suolaista ruokaa. Sokerijuurikaskuitua tai psylliumia pitää vetää päivittäin tai syödä vihanneksia, joista saa kuitua. 

Vierailija
2/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä kuinka laihduttaa? Pääasia et läski lähtee. :)

Vierailija
4/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

99,99% kerroista nuo dieetit toimivat, eli olet syönyt vääri..

Vierailija
5/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 09:35"]

Mitä sillä on väliä kuinka laihduttaa? Pääasia et läski lähtee. :)

[/quote]

Eiköhän se terveys kuitenkin ole se pääasia, myös kun laihduttaa.

Vierailija
6/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 09:34"]

Karppasit väärin. Et syönyt kuituja ja saatoit syödä liian suolaista ruokaa. Sokerijuurikaskuitua tai psylliumia pitää vetää päivittäin tai syödä vihanneksia, joista saa kuitua. 

[/quote]

Niin koska pyhä karppaus sopii joka ikiselle ihmiselle!

Vierailija
7/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

GFG:tä en ole kokeillut, mutta karppaus ei minulla toiminut. Ja minä kyllä söin paljon kasviksiakin. Mulla ei niinkään ollut ongelma vatsan toiminta, vaan se ettei painoa lähtenyt yhtään. Ei, vaikka veti hiilarit tosi alaskin. Lisäksi olo oli tavallista huonompi, ei kuitenkaan sietämättömän ikävä, ja juoksussa meni maitohapoille ja hengästyi tavallista nopeammin (harrastan suunnistamista). Mutta nuo olisin kestänyt, jos karppaus olisi minulla pudottanut painoa, vaan 4 kk aikana ei lähtenyt kuin alussa 2 kg nesteitä. 

Pudotin sittemmin haluamani kilot ihan vaan perinteisellä kalorilaskennalla, syöden ihan kaikkea mitä haluan. Ei ollut minulle sitten olemassa oikotietä, jolla olisi onnistunut ilman sitä.

Vierailija
8/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans tosi ähky olo vhh:sta. Sitten tein jotain radikaalia; enemmän hiilareita! Paino pudonnut 10 kg :)

Vierailija
9/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikien vatsalle ei sovi todella rasvinen ruoka tai liha. Lisäksi jos harrastaa kunnolla liikuntaa niin tarvitsee niitä hyviä hiilareita. Karppaus on kuitenkin helppo tapa niille, ketkä jo normalisti syö paljon rasvaa ja eivät liiku paljoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä