Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoan joutuu tekemään aina aamusta,

Vierailija
30.07.2014 |

kun iltapäivällä, kun on ruoka-aika, keittiössä ei pysty olemaan.

Aurinko paahtaa täysillä ja on tolkuttoman kuuma. Ja vaikka on sälekaihtimet kiinni.

Ärsyttää kun aamun löhöämisaika menee ruoanlaittoon.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tekisit jonain aamuna muutaman päivän ruoat niin saat sitten löhötä muina aamuina.

Vierailija
2/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me syödään lounaksi nyt vain leipää ja illalla jotain nopeeta mikron kautta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita illalla muutaman päivän ruoat valmiiksi

Vierailija
4/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans kämpässä melkein 30 astetta, ollaan käyty ulkona syömässä tai sitten menty ihan leipä-jugurttilinjalla, mutta ruokaa en ala täällä tekemään. En ole imuroinutkaan pariin viikkoon, lakaissut vaan lattiat ja pessyt.

Vierailija
5/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, ja minä otan huonoa omatunto siitä että kokkaan lapsilleni lounasta alusta asti itse vain 4-5x/vkossa ja päivälliset teen itse samoin 4-5x/vkossa kokonaan itse. Toki niissä ruokaisia salaatteja mutta silti.

Vierailija
6/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 08:50"]Oho, ja minä otan huonoa omatunto siitä että kokkaan lapsilleni lounasta alusta asti itse vain 4-5x/vkossa ja päivälliset teen itse samoin 4-5x/vkossa kokonaan itse. Toki niissä ruokaisia salaatteja mutta silti.

[/quote]

Ei kannattaisi..,

Vierailija
7/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiö pohjoisen puolella, oikein hyvin voi laittaa ruokaa kunhan ei mene aamusta. 

Vierailija
8/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes täysikäinen lapseni isällään niin syön mitä sattuu. 

Vierailija
9/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa missä mä olen tehnyt lämmön (ei edes kuuma vielä) takia poikkeuksen on tuo mustikoiden poimiminen, menen heti 07 aamulla takapihalle poimimaan päivän satsin (olen hidas joten litra pari päivässä). Ei mua häiritse yhtään tehdä lounasta tai päivällistä vaikka meillä on 3 isoa  ikkunaa/ovea etelä/länsisuuntaan keittiössä. 29  lämmintä parhaimmillaan mutta nautin!

Vierailija
10/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen keitellyt mansikkahilloja ja tehnyt paistejakin. Ihan sama nouseeko lämpötila asteen tai pari.

Vierailija
11/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdään ruokaa ihan normaalisti kun keittiö on onneksi pohjoisen puolella.

Mutta voihan sitä tehdä sellaisia ruokia mihin ei tarvitse hellaa tai uunia. Esim salaatit ja täytetyt leivät. Tai tosiaan iso satsi kerralla. Mulle ei tulisi mieleenikään kokata joka päivä tai aamu. Ei kesällä eikä talvella.

Vierailija
12/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroinut en ole mutta ruokaa olen tehnyt. Eilenkin säilöin 4kg kurkkuja :) Jostain syystä noilla mun teinipojilla on helteilläkin kova ruokahalu, että 2 lämmintä ruokaa tulee väännettyä helteilläkin. Onneksi on tehokas tuuletin. Viikonloppuna kun pojat lähtee reissuun niin aion olla vaan leipä-linjalla.

Vierailija
13/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tee ruokaa ollenkaan. Nestepasto kestää niin kauan kuin helteetkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi