Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen pystyy tunteettomaan seksiin?

Vierailija
30.07.2014 |

Itse en pysty ellen ole jotenki ihastunut tai ole tunteita pelissä. Tai siis pystyisin, mut en saisi seksistä hirveesti mitään nautintoa, orgasmia ainakaan.

Jotkut ilmeisesti pystyy ja nauttivatkin :o Ja Joo, kyllä muakin panettaa ihan törkeästi jne.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillainhan me ollaan kaikki erilaisia :)

Mulla on ehkä vaan nyt pitkään sinkkuna olleena Semmonen vaihe olossani, että haluan ensisijaisesti tunteita ja suhteen, joten sekin syö satunnaisseksihalut. Kurjaa vaan kun panetus ei ole hävinnyt mihinkään :D

Vierailija
22/33 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa pillua jakava känninen jakorasia, joita tälläkin palstalla on runsaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan pysty. Siksi olenkin ollut selibaatissa kauan, koska en ole ihastunut keneenkään. En saa seksistä nautintoa, jollei ole tunteita miestä kohtaan. Toisaalta, jos harrastan sellaisen miehen kanssa seksiä, johon olen ihastunut, tulee siitä pakostikin rakastelua ja tunteeni syvenevät. Ts. rakastun häneen. Siinä on jotakin ihmeellistä kemiaa, varsinkin jos saan orgasmin. Nyt olenkin rakastunut, ja ajattelen tätä miestä koko ajan... 

Joskus toivon, etten olisi tällainen, koska siinä särkee myös sydämen helposti. Mutta minkäs teet. 

Vierailija
24/33 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, mitä se teitä ahdistaa, jos joku toinen kykenee harrastamaan seksiä tunteettomasti?

Itselläni on ollut vaikka ties minkälaista kumppania. Jotain olen rakastanut, johonkin olen ollut ihastunut ja jotkut ovat olleet vain hauskanpitoa. Se ei tee minusta huoraa sen enempää, kuin neljälle eri isälle tuserretut rakkauslapset. En ole esimerkiksi ketään ikinä pettänyt tai koskenut varattuihin miehiin (tietäen siis).

Mutta tosiaan, voihan yhdenillanjutussakin olla tunteita pelissä, esimerkiksi hetken huumaa. Ja olen myös ollut epätyydyttävässä suhteessa, jossa mies käytti minua omien tarpeidensa tyydyttämiseen. Eipä sekään nyt kauhaa tunteiden sinfoniaa ollut. Ja joo, pari ihan täysin tunteetonta juttua on ollut, mutta ne nyt on vain seksiä. 

Ja ei, en edelleenkään ole huora enempää kuin sinä.

Vierailija
25/33 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyyhän sitä avioliitossakin ja luuletteko että kaikilla on tunteet pelissä. Korkeintaan vihantunteet. 

Vierailija
26/33 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 08:56"]Voi että, mitä se teitä ahdistaa, jos joku toinen kykenee harrastamaan seksiä tunteettomasti?

Itselläni on ollut vaikka ties minkälaista kumppania. Jotain olen rakastanut, johonkin olen ollut ihastunut ja jotkut ovat olleet vain hauskanpitoa. Se ei tee minusta huoraa sen enempää, kuin neljälle eri isälle tuserretut rakkauslapset. En ole esimerkiksi ketään ikinä pettänyt tai koskenut varattuihin miehiin (tietäen siis).

Mutta tosiaan, voihan yhdenillanjutussakin olla tunteita pelissä, esimerkiksi hetken huumaa. Ja olen myös ollut epätyydyttävässä suhteessa, jossa mies käytti minua omien tarpeidensa tyydyttämiseen. Eipä sekään nyt kauhaa tunteiden sinfoniaa ollut. Ja joo, pari ihan täysin tunteetonta juttua on ollut, mutta ne nyt on vain seksiä. 

[/quote]

Jakorasia.

Vierailija
27/33 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 08:59"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 08:56"]Voi että, mitä se teitä ahdistaa, jos joku toinen kykenee harrastamaan seksiä tunteettomasti?

[/quote]

Jakorasia.

[/quote]

No, ainakaan en ole ahdasmielinen, katkera tai kateellinen :)
Katsoppa peiliin ja mieti mitä siltä näkyy.

Vierailija
28/33 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi täytyy olla jakorasia jos tähän kykenee? En itsekään tuomitse muiden tapaa toteuttaa seksuaalisuuttaan (eli tässä tapauksessa harrastaa vain "tunteellista seksiä"), enkä ymmärrä miksi jotakuta harmittaa, että itse toteutan sitä toisin. En huutele panoista ympäriinsä, enkä pane varattuja miehiä, joten mikä siinä häiritsee?

Vierailija
29/33 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 09:10"]En ymmärrä, miksi täytyy olla jakorasia jos tähän kykenee? En itsekään tuomitse muiden tapaa toteuttaa seksuaalisuuttaan (eli tässä tapauksessa harrastaa vain "tunteellista seksiä"), enkä ymmärrä miksi jotakuta harmittaa, että itse toteutan sitä toisin. En huutele panoista ympäriinsä, enkä pane varattuja miehiä, joten mikä siinä häiritsee?

[/quote]

Huono itsetunto? Vai miksi haet epätoivoisesti huomiota miehiltä?

Vierailija
30/33 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat demiseksuaalilta ja olet marginaalissa.

Vierailija
31/33 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 09:10"]

En ymmärrä, miksi täytyy olla jakorasia jos tähän kykenee? En itsekään tuomitse muiden tapaa toteuttaa seksuaalisuuttaan (eli tässä tapauksessa harrastaa vain "tunteellista seksiä"), enkä ymmärrä miksi jotakuta harmittaa, että itse toteutan sitä toisin. En huutele panoista ympäriinsä, enkä pane varattuja miehiä, joten mikä siinä häiritsee?

[/quote]

Ahdasmielisyys ja uskaltamattomuus. Varmaan moni haluaisi itse kokeilla ja uskaltaa, mutta rohkeus tai ulkonäkö ei riitä. Minä kyllä kunnioitan muiden valintaa harrastaa seksiä vain rakastuneena. Hieno homma, jos joku löytää rakkauden nurkan takaa ja tosiaankin pysyy umpirakastuneena läpi suhteen. Mutta niin kauan kun ei loukkaa toista, petä tai vie varattua miestä, en ainakaa minä näe irtosuhteissa ongelmaa.

Varmasti meidän jakorasioiden joukkoon mahtuu myös niitä, jotka hakevat irtosuhteilla huomiota ja itsetunnon kohotusta, haluavat rikkoa parisuhteita tai loukata muita, mutta minä en ole yksi niistä.

Vierailija
32/33 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 09:10"]

[/quote]

Ahdasmielisyys ja uskaltamattomuus. Varmaan moni haluaisi itse kokeilla ja uskaltaa, mutta rohkeus tai ulkonäkö ei riitä. Minä kyllä kunnioitan muiden valintaa harrastaa seksiä vain rakastuneena. Hieno homma, jos joku löytää rakkauden nurkan takaa ja tosiaankin pysyy umpirakastuneena läpi suhteen. Mutta niin kauan kun ei loukkaa toista, petä tai vie varattua miestä, en ainakaa minä näe irtosuhteissa ongelmaa.

Varmasti meidän jakorasioiden joukkoon mahtuu myös niitä, jotka hakevat irtosuhteilla huomiota ja itsetunnon kohotusta, haluavat rikkoa parisuhteita tai loukata muita, mutta minä en ole yksi niistä.

[/quote]

Ulkonäköni on missitasoa, enkä silti halua toimia minään panopuuna pillun perässä juokseville runkkareille.

Vierailija
33/33 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös rumilta naisilta juuri saa helpoiten? Näin äijät ainakin puhuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme