Tutipuu kertoo lopettavansa
Koska jossain toisessa blogissa on vittuiltu hänen ruokapostauksistaan. Tietääkö kukaan, mikä tämä toinen blogi on?
Kommentit (8)
"blogi hiljenee. Kumpa olisin jättänyt einekset kauppaan! Naurattaa tämä sotku, jossa kaikkia on nyt loukattu, että jo itkettää.
Äitiblogien karusellissa saa uskomatonta kyytiä ja mä tipahdan kyydistä pois nyt ihan omasta halusta".
Näin kertoo lopettamisestaan.
"piilopiruilusta eräässä blogissa ja supermutsiudesta ihan yleisellä tasolla. Nuppi kuumeni ihan muualta löydetystä loasta, joka käsitteli tätä postausta"
" asia juontaa kyllä juurensa ihan niistä anokommenteista, joissa haukuttiin/naurettiin kikkaralle joka saa pillimehua puistossa ja ihan tähän postaukseen asti helvetillisistä eineksistä. "
Mitä nämä mollaajat ovat, on menneet ihan ohi? :(
Aah, minuakin kiinnostaa. Tavallaan olen vähän vahingoniloinen, kun tuo lopettaa. Omia mielipiteitä saa toki esittää, mutta tuon kirjoittajan kohkaaminen on vain ja ainoastaan rasittavaa mustavalkoista paasaamista. Kuka uskalsi "kettuilla"?
Missä ilmoitetaan?? Ei lue lo ssa mitään!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 18:29"]
Missä ilmoitetaan?? Ei lue lo ssa mitään!
[/quote]
Hups, piti siis kirjoittaa "ei lue blogissa mitään" tietysti :D
VIHDOINKIN
Sen homo postauksen jälkeen olen vain odottanut, että tuo hiljenisi lopullisesti <3 kurkkuani myöten täynnä tutipuuta ja SOLTTUPOIKAA.
Ei Tutipuu lopeta, on kesälomatauolla :) Minun ilokseni, ehkä joidenkin harmiksi.
Lindiz esittää kyllä aika kärkkäitä mielipiteitä enkä aina jaa niitä, mutta toisaalta hänellä vaikuttaa olevan kykyä kuunnella muidenkin ajatuksia.
Eihän blogia ole pakko seurata, jos ahdistaa tai tuntuu että olette täynnä kirjoittajaa.
aha