Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kinkkinen tilanne

Vierailija
30.07.2014 |

Heippa! Haluaisin miehiltä tai vastaavassa tilanteessa olleilta naisilta vinkkejä. Tapasin yöelämässä aivan uskomattoman miehen, vietimme upean yön ja aamun. Päivällä hänelle tuli kiire lähtö, emmekä tajunneet siinä tohinassa vaihtaa yhteystietojamme. Tiedän kuitenkin hänen kaverinsa ja haluaisin kovasti hänen kauttaan välittää viestin tälle kyseiselle miehelle ja ehdottaa uutta kuumaa tapaamista. Joten millainen viesti saattaisi houkuttaa miestä? Haluaisin myös hienovaraisesti ilmaista ettei kyseessä ole mitään vakavampaa, sillä oletan ettei hänkään ole parisuhteen perässä. Ja ihan oikeita neuvoja kiitos! Tiedän jo, että tämä on epätoivoista, mutta en haluisi vain päästä tuollaista herkkua niin helpolla, koska sain parasta "lempeä" koskaan. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miten olis vielä kuumempi uusinta?" 

Vierailija
2/12 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä kaverilta numero, ja lähetä, millon uusiks?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pannaanx

Vierailija
4/12 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos hän säikähtää sitä, että olen hänen numeronsa penkonut? :D Siksi ajattelin tuota kaverin kautta viestin viemistä! Kiitos kuitenkin jo parille asialliselle/hyvälle neuvolle! -ap

Vierailija
5/12 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsii kyllä sun yhteystietosi, mikäli olit hänen mielestään yhtä hottis.

Vierailija
6/12 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. En olis varma että hän tässä kiirelähdössä unohti kysyä ne yhteystiedot. Ja on hänellä sun osoite kuitenkin. Numeron saa selville jos haluaa.

Vierailija
7/12 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota ensin ottaako mies itse yhteyttä.

Vierailija
8/12 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota ensin ottaako mies itse yhteyttä.

Vierailija
9/12 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille miehelle vain linkki youtubeen sopivan tuhmaan biisiin. Esim Duon Panisin toimii hyvin ;) Toi biisi ei erikoinen, mut sanat tekee selväksi miehelle asian.

Vierailija
10/12 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene samaan paikkaan jossa miehen alunperin tapasit ja yritä löytää uudelleen, tuolloin on helpompi lähestyä uusinnan merkeissä.

Tai sitten kommentoit sen kaverille jotain "paras pano koskaan" kommenttia, varmasti kaveri kertoo kohteelle eteenpäin ja asia voi edetä sitä kautta.

Vierailija
11/12 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, menet samaan paikkaan ja toivot että törmäätte uudestaan.

Vierailija
12/12 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille! Ikävä kyllä mies ei tiedä minusta kuin etunimen ja ikäni, ja tuntuu hölmöltä, että alkaisi minua niiden avulla googlettelemaan. Olisikohan se sitten mahdollista että hänkin peräkkäisenä lauantaina eksyisi taas samaan paikkaan ;) -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme