Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimisitte minuna

Vierailija
30.07.2014 |

Poikani joukkue sai uuden valmentajan täksi kaudeksi. Valmentaja on  todella hyvä, parempaa vaihtoehtoa ei kaupungistamme löytyisi ja olen todella innoissani siitä että saimme hänet.

Ainoa mutta on se, että olen seurustellut tuon valmentajan veljen kanssa kauan sitten. Tuosta sidoksesta ei kukaan joukkueessa tiedä.

Joukkue on jaettu kahtia taitojen mukaan ja poikani on siinä heikompien joukossa.Tuota joukkuetta valmentaa otteluissa kuka milloinkin kun valmentaja hyysää niitä parempia. Tuo jako on ollut minusta ihan ok, mutta nyt minua on alkanut hiukan mietityttämään että vaikuttaakohan minun ja tuon valmentajan "tuttavuus"  poikani harrastukseen negatiivisesti.  Joukkueella oli testit ja poikani oli taitavimpien joukossa kaikilla osa-alueilla, hän ei ole paras mutta tasaisen hyvä. Kuulin että poikani oli sanottu olevan ikäluokkansa paras kaupungissamme hänen pelipaikallaan. Ja kun valmentaja jossain vaiheessa kertoi että siihen parempaan joukkueeseen pääsee ahkerimmat harjoittelijat ja innokkaimmat pelaajat joilla on asenne kohillaan. Poikani ei ole ollut kertaakaan pois treeneistä ja on osallistunut vapaaehtosiin treeneihinkin. Kertaakaan hän ei ole osallistunut mihinkään hölmöilyihinkään, peleissä hän saa usein fair play-kortin.

Joukkueeseen tuli vasta 5 uutta pelaajaa kesken kauden, heistä 2 ei ole pelannut ikinä jalkapalloa ja 3 on ollut vuoden pelaamatta, he kaikki meni heittämällä siihen parempaan joukkueeseen. Minulla alkaa oikeasti jo hankala selittää pojalle miksei hän pääse siihen parempaan joukkueeseen.

Erosin sen valmentajan veljen kanssa ihan sulassa sovussa, ei jäänyt hampaan koloon mitään, mutta ihan vasta minulle selvisi että exälläni oli tainnut olla jo meidän seurustellessa nykyinen vaimonsa kuvioissa, ehkä hän on selittänyt perheelleen jotain skeidaa minusta kun ei ole halunnut omaa osaansa kertoa.

En nyt oikein osaa päättää miten minun olisi paras toimia. Edellisen valmentajan kohdalla olisin mennyt juttelemaan että miten pojallani olisi mahdollista päästä siihen parempaan joukkueeseen. Nyt pelkään että jos otan asian puheeksi se vain pahentaa tilannetta, etenkin jos hänellä on ihan oikea syy tuohon joukkuejakoon Olisiko paras vain jatkaa kuin ei mitään ja odottaa että valmentajan on vain pakko siirtää poikani siihen parempaan joukkueeseen?

Alkuun tuo valmentaja piti minuun etäisyyttä, tervehti vain, nyt hän jo juttelee minulle ja en haluaisi riskeerata että välit palaisi siihen entiseen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene juttelemaan. Tai käske pojan mennä kysymään miten hän pääsisi parempien joukkueeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan