Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele hyvää ompelukonetta!

Vierailija
30.07.2014 |

Eli olen siis tällainen aloitteleva ompelija, tähän mennessä olen aina kotona käydessäni ommellut äitini vanhalla Husqvarnalla, mutta nyt alkaa tuntua siltä, että oman koneen ostokin voisi jo olla ajankohtaista. En kaipaa mitään kuvio-ompeleita tms, mulle riittää jos on suoraa, siksakkia, joustoa ja napinläpeä, eli ihan tollaset perusjutut riittää. Mutta kuitenkin haluisin, että kone olis kestävä, oon valmis maksamaan pari kymppiä enemmän kestävästä koneesta. Onko kellään kokemusta esimerkiksi tästä: http://www.singerco.com/products/2237/3223-simple

Hinta vois olla korkeintaan n.150€, mutta kuten sanottu, maksan mieluummin 170€ kestävästä ja laadukkaasta, kuin 140€ sellasesta, minkä oletettu elinikä on kovin lyhyt. :)

Kiitos vastauksista!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea

Vierailija
2/7 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta saa

Vierailija
4/7 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, kiitos. Löytyisköhän tähän aikaan päivästä muunlaisia vastauksia?

Vierailija
5/7 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.bernina.fi/product_detail-n2-i18-sFI.html

Suosittelen tuota. Epäilen kyllä, ettei irtoa edes 170 eurolla.

Vierailija
6/7 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosittelisin Singeriä tai Brotheria. Itselläni on bernadette ja se on ihan hyvä, mutta niitä ei taida enää saada. Onko paikkakunnallasi ompelukone liikettä? Sieltä voisi saada käytettynä laadukkaan koneen.

Vierailija
7/7 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Alice, vanha kone, joita joskus löytyy vielä kirppiksiltä. ON hyvä kone! Helppo ja yksinkertainen käyttää, kaikki tarvittavat perusompeleet on, napinläpeä myöten. Olen sillä ommellut vuosikymmenet kaikki lapsiperheen ompeluharrastuksesta tykkäävän äidin ompelukset. Ei ole tarvinnut konetta korjailla, kun vain muistaa neulan laittaa oikein päin ... Nolo!!! Sen "vian" takia vein joskus koneen huoltoon. Arvaa, hävettikö?