MINUN PERUSOIKEUTENI, miksi Suomen valtio ei takaa minulle korona turvallista arkea?
Miksi minulla ei ole oikeuksia elää turvallisessa ympäristössä?
Kommentit (34)
Älä valehte. Voit pysytellä kotonasi kaikessa rauhassa ja jos joku yrittää tunkeutua sinne niin kyllä poliisit hakee sen pois.
Koska joku voisi suuttua, jos otettaisiin homma haltuun.
Sinulla on oikeus pitää turvallinen välimatka muihin ihmisiin.
Sinulla on oikeus noudattaa tarvittavia hygieniatoimenpiteitä.
Sinulla on oikeus ajatella itse, omasta turvallisuudestasi.
Sinä olet osa kansaa ja sinulla on kaikki kansan oikeudet.
Mitä sinä haluat valtiolta?
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta nuo ovat kaikkien oikeuksia, tämän lisäksi minä haluan rokotepassin, rokottamattomat/testaamattomat/matkustaneet pois yleisiltä paikoilta.
Kausi-influenssa ja rokote huomattavasti koronavirusta vaarallisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta nuo ovat kaikkien oikeuksia, tämän lisäksi minä haluan rokotepassin, rokottamattomat/testaamattomat/matkustaneet pois yleisiltä paikoilta.
Tämä! Täysin munatonta toimintaa hyysätä kulkutautimyönteisiä ja sälyttää vastuu toisille. Kauniiseen ”pese kätesi” pakettiin kääritään se, että edes karanteeneja ei saada toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Pas*at, kannattaa joskus lukea faktaa somehörhöjen huuhaan sijaan.
Vierailija kirjoitti:
no tulihan se pakollinen foliohattuvastaus tilastot kun ovat sinulle tuntematon käsite
Kuulen taas riskiryhmäläisen ininää, joka ei ole 1,5 vuoden aikana muuta tehnyt kuin hokenut omia minäminä-oikeuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Näinkin monta tuntia pärjäsit ilman aamulääkkeitä mutta sitten taas harhat alkoivat
Hyvä kysymys.
Hallituksen mielestä sinulla ei ollut perusoikeutta olla saamatta koronaa jos vaikka olit koululainen keväällä 2020 kun koulut avattiin jotta epidemia etenee eli suurempi määrä ihmisiä sairastuu.
No eipä se valtio takaa sinulle turvallista liikkumista kaduilla tai julkisissa liikennevälineissä. Isompi uhka näköalattomat nuorisojoukot on kuin korona. Lisäksi koronaa pelätessäsi voit ottaa rokotteen, 14v partapoikaa vastaan ei ole mitään keinoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinulla on. Pese kädet ja vältä yskiviä massoja niin olet turvassa.
😂😂😂😂😂😂
Anteeksi arvoisa kansalainen etten ole aiemmin tajunnut ylivertaisiasi oikeuksiasi. Otankin tästä singon ja ammun viruksen rajan ylitse! Kas näin, vahingonkorvaukset ja pahoittelut tulevat ykkösluokan postissa, kuriiriin ei ole varaa koska valtion budjetti ylittyi juuri.
Pysykää saamari vie kotonanne neljän seinän sisällä, jos noin kovasti pelottaa, ja ahdistaa.
Alkaa pikkuhiljaa tympiin toi muiden perusoikeuksien polkeminen, mitä te Pyhän Kaikkivoipaisen Piikin Morsiamet harrastatte, ja mitä erilaisemmin keinoin.
Säälittävää, ja noloa, muttei taida oma sairaudentuntonne riittää sen tajuamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Pysykää saamari vie kotonanne neljän seinän sisällä, jos noin kovasti pelottaa, ja ahdistaa.
Alkaa pikkuhiljaa tympiin toi muiden perusoikeuksien polkeminen, mitä te Pyhän Kaikkivoipaisen Piikin Morsiamet harrastatte, ja mitä erilaisemmin keinoin.
Säälittävää, ja noloa, muttei taida oma sairaudentuntonne riittää sen tajuamiseen.
Ja sekö ei polje perusoikeuksia, että rajoitukset asetetaan kaikille? Kyllä sairaat ja altistuneet tulee saada pois kaduilta ja terveille/rokotetuille oikeudet takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinkin monta tuntia pärjäsit ilman aamulääkkeitä mutta sitten taas harhat alkoivat
Lukisit sinäkin tieteellisesti vertaisarvioituja tämän kuun viimeisimpiä lääketieteellisiä mikrobiologisia tutkimuksia ja unohda ne IS, YLE, maikkari, CNN, ja Esson baarin horinat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pas*at, kannattaa joskus lukea faktaa somehörhöjen huuhaan sijaan.
Mistäs itse saat "faktasi" ? Tuskin olet yhtään tieteellistä alkuperäislähdettä viime aikoina seurannut.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi pitää turvallisen välimatkan toisiin ihmisiin jos täytyy käydä koulussa tai töissä, tai jos oma lapsi käy koulussa, tai oma on päiväkodissa silloin kun itse olet töissä?
Vaikka itse pystyisi pitämään etäisyyttä, ei lapsi pysty pitämään, ja voi saada tartunnan ja tuoda tartuntariskin kotiin.
Mitäpä siinä mikään käsien peseminen enää auttaa jos tauti on jo kotona. Viime talvena yleisimmäksi tartunnanlähteeksi mainittiin koti. Tartunta saatiin yleisimmin omalta perheenjäseneltä.
Ei turvallisen välimatkan pitäminen koske kuin niitä lapsettomia, jotka voivat tehdä etätyötä.
Kyllä sinulla on. Pese kädet ja vältä yskiviä massoja niin olet turvassa.