Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MINUN PERUSOIKEUTENI, miksi Suomen valtio ei takaa minulle korona turvallista arkea?

Vierailija
22.07.2021 |

Miksi minulla ei ole oikeuksia elää turvallisessa ympäristössä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on oikeasti aika rajalliset keinot turvautua viruksilta ja sairauksilta. Ollaan oikeasti aika voimattomia näiden iskiessä, vähän kuten luonnonvoimien edessä. Meidän sukupolvi on elänyt vähän turhankin 'turvattua' elämää ilman vastoinkäymisiä ja oletetaan aina että valtio ja meidän hieno yhteiskunta kyllä viime kädessä pelastaa! Nyt epätoivoisesti yritetään rauhoitella ihmisiä tällä rokotteella, mutta oikeastihan kukaan ei tiedä tämän tehoa kovin hyvin. Täytyy myös muistaa että korona tulee muuntumaan jatkossakin, vaikka kaikki maailman ihmiset rokotettaisiin 10 kertaa. Ei tämä katoa siis mihinkään rokotteella. Täytyy myös olla aika naiivi, jollei usko että kaikenlaisia turhiakin tiukennuksia tämän varjolla survotaan nyt läpi, kun tämän sairauden varjolla ihmiset ovat suostuvaisempia kaikkeen.

Vierailija
22/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö hysteerisiä löytyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei pysty turvata edes alaikäisille, joiden ei sallita kotiin eristäytyä. Vanhukset on turvattu kaikin keinoin ja he saisivat pysyä kotona jos haluavat.

Vierailija
24/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valehte. Voit pysytellä kotonasi kaikessa rauhassa ja jos joku yrittää tunkeutua sinne niin kyllä poliisit hakee sen pois.

Kuvitteletko kaikkien olevan työttömiä kuten sinä?

Vierailija
25/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valtio ei takaa minulle suojaa liikenneonnettomuuksilta, sydäninfarkteilta ja taivaalta putoavilta meteoriiteilta?

Valtio ei ole kaikkivoipa - Jumalan kiitos!

Vierailija
26/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä MINUN PERUSOIKEUTENI? Miten valtio suojelee minua syövältä? Entä hiustenlähdöltä, jos saan julkiselta sitten syöpähoidot? Eikö edes hiuksia voida turvata?

Oletko ottanut rokotteen? Milloin saat tehosteen? Älä mene festareille, pese kädet. Se on siinä.

Vierailija
27/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se rajat kiinnikään kermaperseille sovi.

Vierailija
28/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä minä. Pysy kotona, jos jännittää. Ota rokotteita, vai eikö ne autakaan?

Vierailija
29/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se rajat kiinnikään kermaperseille sovi.

Ja hyvä näin! Ensi viikolla pitkästä aikaa lomamatkalle Haniaan, kun toisesta rokotteesta on juuri kulunut kolmisen viikkoa.

Vierailija
30/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiiiii isääääää Nyt pyyhkimään perse!!!! Auta Sanna Marin ja Mika Salminen. Minulla on turvaton olo, nyyh.

Aikuinen ihminen. Mieti nyt. Elämä on täynnä uhkia.

Vierailija
31/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä MINUN PERUSOIKEUTENI? Miten valtio suojelee minua syövältä? Entä hiustenlähdöltä, jos saan julkiselta sitten syöpähoidot? Eikö edes hiuksia voida turvata?

Oletko ottanut rokotteen? Milloin saat tehosteen? Älä mene festareille, pese kädet. Se on siinä.

Saat peruukin ja ihan valtiolta. Tuo älä mene festareille on tässä se ongelma. Todellakin rokotetun tulee saada mennä, jää sä kotiin.

Vierailija
32/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitiiiii isääääää Nyt pyyhkimään perse!!!! Auta Sanna Marin ja Mika Salminen. Minulla on turvaton olo, nyyh.

Aikuinen ihminen. Mieti nyt. Elämä on täynnä uhkia.

Tosi aikuinen ihminen siellä. Ei saa sanoa, että Suomen politiikka kusee, ilman että se on valittamista? Selvä, jatka vaan valitsemallasi harhaisella tiellä.

Vierailija
33/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valtio ei takaa minulle suojaa liikenneonnettomuuksilta, sydäninfarkteilta ja taivaalta putoavilta meteoriiteilta?

Valtio ei ole kaikkivoipa - Jumalan kiitos!

Tuota noin, eikö takaa? Meteoriitti jos uhkaa tulla ilmakehään, sanotaanko sulle, että sulje silmät? Autoiluunko ei ole sanktioituja sääntöjä/lakeja? Missähän todellisuudessa sä elät?

Vierailija
34/34 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on oikeus pitää turvallinen välimatka muihin ihmisiin.

Sinulla on oikeus noudattaa tarvittavia hygieniatoimenpiteitä.

Sinulla on oikeus ajatella itse, omasta turvallisuudestasi.

Sinä olet osa kansaa ja sinulla on kaikki kansan oikeudet.

Mitä sinä haluat valtiolta?

Miten voi pitää turvallisen välimatkan toisiin ihmisiin jos täytyy käydä koulussa tai töissä, tai jos oma lapsi käy koulussa, tai oma on päiväkodissa silloin kun itse olet töissä?

Vaikka itse pystyisi pitämään etäisyyttä, ei lapsi pysty pitämään, ja voi saada tartunnan ja tuoda tartuntariskin kotiin.

Mitäpä siinä mikään käsien peseminen enää auttaa jos tauti on jo kotona. Viime talvena yleisimmäksi tartunnanlähteeksi mainittiin koti. Tartunta saatiin yleisimmin omalta perheenjäseneltä.

Ei turvallisen välimatkan pitäminen koske kuin niitä lapsettomia, jotka voivat tehdä etätyötä.

Haluaisitko eristyksiin omasta lapsestasi? Ihmiset ovat päivä päivältä enemmän sekaisin. Pelkäävät omia lapsiaankin. Hyvä syntipukki lapset ja nuoret. Harmittaa todella paljon heidän puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä