Koulutetulle kumppaniksi sähkö- tai putkimies tms.?
Moi kaikki. Taustatietoa: olen kolmekymppinen nainen ja maisterin tutkinto. Minulla on yksi tytär (koululainen). Nyt olisi mahdollisuus saada ammatillisen perustutkinnon mies — oon tutustunut töiden äärellä sattumalta tosi hauskaan, seksikkääseen mieheen joka suudelmillaan ja sopivan tuhmalla hameen alta koskettelullaan vie lähestulkoon jalat alta, hän todella saa mut syttymään. Tätä pitemmälle ei olla vielä menty.
Emme siis ole samassa työpaikassa, eli ei tulisi kyläilyjä kollegoilta. Vaan hän tekee urakoitsijana töitä työpaikallamme ainakin parin viikon ajan.
En ole koskaan ennen kokenut vetoa näin kuumasti. Meillä ei kaikki mielenkiinnon kohteet natsaa (hän ei kuulemma seuraa juurikaan uutisia tai lue kirjallisuutta ym. kuten minä) mutta perhekeskeiseltä ja luotettavalta hän vaikuttaa.
Onko kokemuksia ja mietteitä? :)
Kommentit (27)
Oletko tosissasi? Tämä on taas naurettavinta mitä olen vähään aikaa lukenut.
Liika järki syö ihmisistä kaiken tunteiden voiman.
Tule pois sieltä nuoruuden mustavalkoputkesta, jossa kuvitellaan yhden koulutuksen määrittelevän koko ihmisen.
Nainen, ammatillinen tutkinto + maisterintutkinto, naimisissa käsityöläisen kanssa, perhe-elämä takana
Duunarimies vetoaa koulutetun naisen alkukantaisiin haluihin. Lukekaa vaikka Lady Chatterleyn rakastaja.
Kysytkö nyt tosissasi? Ensinnäkin se sähkäri tienaa todennäköisesti paremmin kuin sinä. Sen työpaikka on varmempi. Ja se on varmaan vähemmän ennakkoluuloinenkin ja ehkä muutenkin henkisesti sinun yläpuolella.
Miksi se sähköputkimies sekaantuisi yh:seen?
On tuossa vaarana se, että ajan myötä alat pitämään itseäsi parempana/fiksumpana ja se ei ole hyvä parisuhteen kannalta. Oon insinööri ja asun kuorma-autonkuljettajan kanssa. Monessa asiassa hän antaa mun tehdä ajatustyöt, kun olen "enemmän lukenut" ja "osaan kuitenkin paremmin", hän siis sanoo sen sarkastisesti ja se loukkaa minua, koska en pidä häntä tyhmänä ja hän osaa monta juttua mua paremmin.
Oletan, että tämä on provo. Luotettava ja tuhma=jokin nyt ei matchaa.
Sopivan tuhmaa koskettelua työpaikalla? Outoa.
Vierailija kirjoitti:
On tuossa vaarana se, että ajan myötä alat pitämään itseäsi parempana/fiksumpana ja se ei ole hyvä parisuhteen kannalta. Oon insinööri ja asun kuorma-autonkuljettajan kanssa. Monessa asiassa hän antaa mun tehdä ajatustyöt, kun olen "enemmän lukenut" ja "osaan kuitenkin paremmin", hän siis sanoo sen sarkastisesti ja se loukkaa minua, koska en pidä häntä tyhmänä ja hän osaa monta juttua mua paremmin.
Se loukkaa sinua, koska pidät itseäsi parempana.
Samalla tavalla se akateeminen naisoletettu vikisee kuin duunarivosukin, kun sopivasti kutittelee.
Sanoopi arska-insAMK-DI
Että pääsee urakoimaan sähköalalla, täytyy opiskella 4-5 vuotta.
Nauti elämästä, äläkä analysoi tätä pilalle. Ei sen kanssa tarvitse naimisiin mennä.
Se ei ole -mies vaan -ASENTAJA. Ethän säkään haluu kutsuttavan itseäsi -tädiksi tai paperinpyörittäjäksi.
No, sähkärit ja putkarit on usein melkoisia naistenmiehiä. Kunhan et sekoita leikkimistä tosirakkauteen, työpaikalla koskettelu viittaisi ensimmäiseen.
t. duunarinainen
Joku taas lukenut hieman jotain pehmoista erotiikkaa ja sen pohjalta näpytellyt tämän jutun. Mutta hei, saahan sitä fantasioida. Anna tyttö(oletettu) palaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sähköputkimies sekaantuisi yh:seen?
Yksihuoltajaseen??
Kuka tahansa joka kokee olevansa jostain syystä (potentiaalista) kumppaniaan parempi sietää olla yksin. Et ansaitse tätä miestä.
T. Korkeakoulutettu nainen
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ajan myötä? Tuosta paistaa tuo itsensä jalustalle nostaminen esiin jo niin räikeästi heti kättelyssä.
No, kumpikos hankkii enemmän tuloja?
Niinpä, ei sillä koulutuksella sitten ole väliä parisuhteen kannalta. Sillä taas on että onko teillä ollenkaan yhteisiä mielenkiinnon kohteita? Jos ei, niin suhteenne on paras jättää seksisuhteen tasolle.