Koulutetulle kumppaniksi sähkö- tai putkimies tms.?
Moi kaikki. Taustatietoa: olen kolmekymppinen nainen ja maisterin tutkinto. Minulla on yksi tytär (koululainen). Nyt olisi mahdollisuus saada ammatillisen perustutkinnon mies — oon tutustunut töiden äärellä sattumalta tosi hauskaan, seksikkääseen mieheen joka suudelmillaan ja sopivan tuhmalla hameen alta koskettelullaan vie lähestulkoon jalat alta, hän todella saa mut syttymään. Tätä pitemmälle ei olla vielä menty.
Emme siis ole samassa työpaikassa, eli ei tulisi kyläilyjä kollegoilta. Vaan hän tekee urakoitsijana töitä työpaikallamme ainakin parin viikon ajan.
En ole koskaan ennen kokenut vetoa näin kuumasti. Meillä ei kaikki mielenkiinnon kohteet natsaa (hän ei kuulemma seuraa juurikaan uutisia tai lue kirjallisuutta ym. kuten minä) mutta perhekeskeiseltä ja luotettavalta hän vaikuttaa.
Onko kokemuksia ja mietteitä? :)
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
No, sähkärit ja putkarit on usein melkoisia naistenmiehiä. Kunhan et sekoita leikkimistä tosirakkauteen, työpaikalla koskettelu viittaisi ensimmäiseen.
t. duunarinainen
No ei se ammatti kyllä tuota määrittele. Kaikki meidän firman äijät ainakin on ihan varattuja ja perheellisiä. Ihme stereotypioita sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, sähkärit ja putkarit on usein melkoisia naistenmiehiä. Kunhan et sekoita leikkimistä tosirakkauteen, työpaikalla koskettelu viittaisi ensimmäiseen.
t. duunarinainen
No ei se ammatti kyllä tuota määrittele. Kaikki meidän firman äijät ainakin on ihan varattuja ja perheellisiä. Ihme stereotypioita sinulla.
No ne ei varmaan tai toivottavasti koskettele akateemisia naisia työpaikoilla.
T. duunarinainen
Annat sille ja mietit vakavaa puolta puolen vuoden päästä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Sopivan tuhmaa koskettelua työpaikalla? Outoa.
Tätä tapahtuu kyllä kun sopivat henkilöt kohtaavat, vaikka mediaa seuraamalla luulisi että kaikki seksuaalisuus on kuollut.
Käykää nyt hyvänen aika ensin parilla treffeillä ja vapautukaa arkirooleistanne. Ja sitä påildeä ei sitten anneta, senhän perässä miekkonen on. Katso se muu ensin. (paitsi jos lisä-au-mukula on haaveena)
Kannattaa ehdottomasti jos sama mies kyseessä! :D
Siis siellä työpaikallako olette tutustuneet? Aika epäammattimaista molemmilta nuoleskella ja lähmiä toisia työpaikalla.
Mistäs tietää että seuraavalla työmaalla tulee taas joku mielenkiintoinen akateeminainen vastaan ;)
Ja mielestäni se että pitää miettiä toisen koulutuksia kertoo sinustakin aika paljon. Eikä se ole mitään positiivista.