Olen av:n fiksuimpia tyyppejä. Huomaan sen siitä että monet keskustelut loppuu mun kommenttiini.
Eli muilla ei sit oo mitään lisättävää enää. Olen siis sanonut " viimeisen sanan" . Sitä tapahtuu usein ja se on ihanaa.
Kommentit (47)
ja sit tää tietenki tyrehtyy just...
-myös viimisen sanan sanoja-
Helvetin hieno homma!
Tsin tsin!
20
pysytteles nyt siellä jonossa vaan. kippis!
Ihan mielenkiinnosta - asialla ei välttämättä ole mitään korrelaatiota.
Vähän kivaa nyt kuulua tähän kerhoon, en mä nyt liitykään siihen läskien akkojen napatanssipiiriin!
Koska miitinki?!
20
Perjantai-iltana on melko mahdotonta lopettaa keskustelua fiksulla asialla, koska ihmiset on niin pihalla/sekaisin/pähkähulluja, ettei järkipuhe koskaan ehdi kenenkään aivoja saavuttaa. Ei kannata edes yrittää ennen ensi maanantaita. :)
tällä palstalla on aihe vapaa
*VIImeisen SAnan Sanoja*
Minä jo ilmottauduin siihen läskien akkojen napatanssipiiriin =(
Mua ei hyväksytty " isotissiset on horoja" kerhoon, kun mulla ei ole muuta isoa kuin toi maha.
Epistä!
näin sivistynyttä sanailua on ilo lukea!
Mutta oikeastaan on ihan kiva välillä kirjoitella mitä sattuu. Aina ei jaksa olla niin rakentava. Jos nyt sitten koskaan olenkaan, mutta ymmärtänette mitä tarkoitan.
Mut tää tuntuu olevan nyt mun juttu!¨
20
eli VIISAS.." VIISAS av-mamma" . Ilmottaudun kyseiseen kerhoon.
Vierailija:
Eli muilla ei sit oo mitään lisättävää enää. Olen siis sanonut " viimeisen sanan" . Sitä tapahtuu usein ja se on ihanaa.
mistä toi teksti tuli tähän?? no anyway, kippis ja ihanaa iltaa! *kaataa vielä viiniä* kippis ja...moooiii,....
monesti se viimeisin kommentti on luonteeltaan sovitteleva ja analyyttinen.
ja mä olen olettanut kyllä että mun kommentit on niin pitkiä ja tylsiä ettei kukaan niitä jaksa kommentoida. Joskus täytyy oikein haulla etsiä ketju esiin ja todeta että taas tuli kirjoitettua sen ketjun viimeinen viesti.
kuka lopetti minkäkin keskustelun. luulen että minulla on paljon annettavaa tälle porukalle. kippis!