Mitä pidätte mun aamupalasta?
1,5 dl kreikkalaista jugurttia
3 dl marjoja (mustikoita, vadelmia ja herukoita)
1 tl siemeniä
4 cashewpähkinää rouheena
2 siivua ruisleipää
1/2 avokado
1/2 tomaatti
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvältä, mitä juomaa sinulla oli?
Join vain pari lasia vettä kun heräsin. En yleensä juo aamupalan kanssa samaan aikaan mitään.
ap
Jos yhtä ateriaa ajatellaan niin rasvaa aika paljon (pähkinät, siemenet ja avocado), mutta varmaan kompensoituu päivän mittaan sulla. Muuten hyvä :)
Vaikuttaa hyvältä. Itse söin vain tomaatin ja pari salaatinlehteä kun on diabetes eikä oikein mitään voi syödä.
Vierailija kirjoitti:
Jos yhtä ateriaa ajatellaan niin rasvaa aika paljon (pähkinät, siemenet ja avocado), mutta varmaan kompensoituu päivän mittaan sulla. Muuten hyvä :)
En ole tarkemmin ajatellut rasvamääriä, oliiviöljyä tulee yleensä päivän aikana ruuassa tai salaatinkastikkeessa käytettyä ja joinakin päivinä jos illalla on vielä nälkä, saatan syödä loput avokadosta leipäsiivun päällä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa hyvältä. Itse söin vain tomaatin ja pari salaatinlehteä kun on diabetes eikä oikein mitään voi syödä.
Tomaatin hiilarit olisit voinut vaihtaa rasvaiseen lihaan. Olisi parempi diabetekselle.
Puolikkaan tomaatin vaihto kokonaiseen kirsikkatomaattiin?
Vierailija kirjoitti:
Kovia kasvisrasvoja.
Vaikuttaa aika runsaalta, toki en tiedä kuinka määrien suositukset laihdutuksessa menee.
Erillään kuulostavat ihan hyvältä, esim. joka toinen päivä rahka&marjat ja joka toinen päivä ruisleipää.
Aika paljon on syömistä. Itse jättäisin tuon leivän lisukkeineen pois.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa aika runsaalta, toki en tiedä kuinka määrien suositukset laihdutuksessa menee.
Erillään kuulostavat ihan hyvältä, esim. joka toinen päivä rahka&marjat ja joka toinen päivä ruisleipää.
Jep tekisin ihan samoin eli jakaisin kahdelle aamiaiselle.
Eikö yksi siivu leipää riittäisi?
Vierailija kirjoitti:
Laihdutuksessa? En sanonut laihduttavani. Olen ihan tyytyväinen nykyiseen painoon.
ap
Musta oikein hyvän ja terveellisen kuuloinen aamiainen. Ei voi sanoa onko runsas vai ei tietämättä APn kulutusta: jos hän vaikka urheilee säännöllisesti, ei tuollainen aamiainen ole ollenkaan runsas!
Proteiinia siinä ei ole kovin paljon mutta ei ole omassa aamiaisessanikaan ;). Mulle ei vaan menen mitkään lihat (leikkeleet) eikä munat aamuisin, siksi syönkin protskuja muilla aterioilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep tekisin ihan samoin eli jakaisin kahdelle aamiaiselle.
Olen huomannut että jos syön vain jomman kumman, minulla on nälkä 2,5-3 tunnin kuluttua. Kun syön ison aamupalan, jaksan lounaaseen asti hyvin. Jokainen tekee oman elämäntyylinsä mukaisesti.
ap
tupakka
kalja
joku mukillinen mustaa kahvia
tupakka
kalja
😈
Ihan hyvältä, mitä juomaa sinulla oli?