Mitä pidätte mun aamupalasta?
1,5 dl kreikkalaista jugurttia
3 dl marjoja (mustikoita, vadelmia ja herukoita)
1 tl siemeniä
4 cashewpähkinää rouheena
2 siivua ruisleipää
1/2 avokado
1/2 tomaatti
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa hyvältä. Itse söin vain tomaatin ja pari salaatinlehteä kun on diabetes eikä oikein mitään voi syödä.
Tomaatin hiilarit olisit voinut vaihtaa rasvaiseen lihaan. Olisi parempi diabetekselle.
Ai hitto, onko tomaattikin kiellettyjen listalla? :o
Syönti menee nyt sitten tosi vaikeaksi kun en syö lihaa ollenkaan.
Rööki ja kalja. Sitten toiset. Niiden jälkeen pystyi jo juomaan aamukahvit ja pari leipää. Toipuminen vielä vaiheessa. Yleensä 5-6 purkkia niin alkaa elämä. Ei näköjään vieläkään sitä kaunista aamua kun heräsin.
Liian rasvasta toi kreikkalainen, vaihda rahkaan tai rasvattomaan versioon ja juoda pitäää aamulla, heti herättyä vettä
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa hyvältä. Itse söin vain tomaatin ja pari salaatinlehteä kun on diabetes eikä oikein mitään voi syödä.
Oikeesti!? Juurikin se että syöt kunnolla ja terveellisesti, on diabeteksen hoidon kannalta elintärkeää. Etkö ole käynyt ravitsemusterapeutin luona? Kannattaisi.
Vierailija kirjoitti:
Liian rasvasta toi kreikkalainen, vaihda rahkaan tai rasvattomaan versioon ja juoda pitäää aamulla, heti herättyä vettä
Älä höpötä.
Herkullinen ja terveellinen sekä täyttävä. Söisin kyllä, mutta joudun vartioimaan painoani, niin en uskalla noin paljon/rasvaista syödä. Hyvä, että sä voit :)
Totta kai, mutta sinähän kysyit mielipidettä kuitenkin.
Itse en syö aamiaista laisinkaan vaan päivän ensimmäinen ateria on lounas.