Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua e-pillereiden kanssa!

Vierailija
29.07.2014 |

Söin viimeisen pillerin toukokuun alussa. Kohta tulee siis 3 kk taukoa. Tekisi hirveesti mieli aloittaa uudestaan seuraavien kuukautisten alkaessa. Mulla ei ollut oikeastaan kummempaa syytä lopettaa pillereitä, eikä lopetuksestakaan seurannut mitään oireita. Menkat tulivat ajallaan, tosin runsaina ja pitkinä inhottavina luomumenkkoina.

En jaksa säätää kondomien kanssa, mutta suositeltu taukoaikahan on 6 kk. Mitä teen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä kun osui silmään..kauan sulla kesti ennenkuin tuli ekat luomumenkat? Siis ekat tyhjennysvuodon jälkeen. Itsellä nyt siis 3vk "myöhässä".

Vierailija
2/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon lopettanu pillerit vuosi sitten. Vieläkään ei oo kiertoa saatu tasaseks, edes lääkkeillä! Toivottavasti homm alkaa edistyä kun saadaan lähete lapsettomuushoitoihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin lääkärillä, että 1kk tauko? Jäi vaan mietityttään tuo 6kk, koskaan kuullutkaan?

Vierailija
4/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin lopetin ja tekisi mieli aloittaa uudelleen, mutta jossain luki että pitää pitää muutaman kuukauden tauko. Itse ollut vasta 2kk syömättä. Täytyy varmaan soitella terkkariin ja kysellä tuosta puolesta vuodesta. :o

Vierailija
5/9 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä oo ikinä kuullu tuosta 6kk taukoajasta

Vierailija
6/9 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taukoaika on historiaa, ei enää vuosiin / vuosikymmeniin ole suositeltu pitämään taukoja. 

Vierailija
7/9 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulle suositellu taukoa jostakin syystä? Ja jos olet joku yli 40 v, niin mies sterilisaatioon.

Vierailija
8/9 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis suositus on, että jos lopettaa pillerit, niitä pitäisi olla syömättä 6 kk. Ei siis voi pitää esim. kuukauden taukoa. Tiedän kyllä, että parasta olisi ollut jatkaa niiden syömistä.

Nyt mietin siis, meneekö kroppani sekaisin 3 kk tauosta. Hormonitasapaino juuri palannut normaaliin ja sekoittaisin sen uudestaan.

- ap

Vierailija
9/9 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22-vuotias ja lopetin pillerit ilman järkevää syytä.

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän