Hei sinä mies, tuu nukkuun mun kaa
Moi. Olen hellyydenkipeä, 23-vuotias nainen. Tules nukkuun mun kaa tää yö. Itä-Uusimaa on osoite.
Kommentit (16)
Haha, tekiskin mieli. En ole pitkään aikaan saanut pitää ketään kainalossa nukkumaan mennessä (ja ei, mulla on ilmalämpöpumput et ei olis liian hikistä)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 21:38"]
Moi. Olen hellyydenkipeä, 23-vuotias nainen. Tules nukkuun mun kaa tää yö. Itä-Uusimaa on osoite.
[/quote]
Mielelläni ;) , hyppää autoon ja tulen
T: mies
Porvoosta päivää, kerrankin siis oikeasti. Täällä majailen tällä hetkellä. :)
Terkuin se 23-vee ja edelleen kainaloa vailla
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:06"]
[/quote]
Ennen puolta yötä olen siellä..
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:06"]
[/quote]
Ennen puolta yötä olen siellä..
[/quote]
Okei, sä ehdit ensin. En tosin ole koskaan Porvoossa käynyt, ja näin pimeällä olisin kuitenkin tapani mukaan eksynyt matkalla, joten ehkä parempi näin...
:D Älkääs nyt. Oletteko te minkälaisia äijänköriläitä?
Mä olen ihan jees, mitä nyt vähän hullu. Mutta mahdun kainaloon ihan okei. En kuorsaa, ja jos kuorsaan niin tarjoan korvatulpat. Samoin aamiaisen.
AP
Missä päin? Täällä Kouvolassa NAINEN kyselee ihan innolla :D
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:17"]
Missä päin? Täällä Kouvolassa NAINEN kyselee ihan innolla :D
[/quote]
Porvoossa tosiaan. Käy mulle naisenkin kainalo. :)
AP
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:14"]
Mä olen ihan jees, mitä nyt vähän hullu. Mutta mahdun kainaloon ihan okei. En kuorsaa, ja jos kuorsaan niin tarjoan korvatulpat. Samoin aamiaisen.
AP
[/quote]
Kaikin puolin normi mies; ei köriläs eikä oljenkorsi. aamusta pitää herätä sit töihin.
Okei. Jaalasta vähän pitkä matka lähtee Porvooseen. Muuten kyllä :-*
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:19"]
AP
[/quote]
Kaikin puolin normi mies; ei köriläs eikä oljenkorsi. aamusta pitää herätä sit töihin.
[/quote]
Jos ap ei olisi häipynyt ketjusta niin varmaankin näitä aikoja kaartaisin hänen pihaansa :D
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:53"]
AP
[/quote]
[/quote]
Jos ap ei olisi häipynyt ketjusta niin varmaankin näitä aikoja kaartaisin hänen pihaansa :D
[/quote]
Ihanahan sä olet! :) Olen mä täällä, mutta pahoin pelkään, etten ihan tosissaan uskalla näin villisti repäistä ja nukkua ventovieraan kanssa. Tylsää, olisi semmoinen hauskaa kuitenkin.
AP
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:53"]
AP
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ihanahan sä olet! :) Olen mä täällä, mutta pahoin pelkään, etten ihan tosissaan uskalla näin villisti repäistä ja nukkua ventovieraan kanssa. Tylsää, olisi semmoinen hauskaa kuitenkin.
AP
[/quote]
No sun tappio ;) , nyt mä kömmin sit itseni viereen ;). Hyvää yötä!
Heiii täälläkin olisi yksi nuori halukas uniseuralainen porvoolainen mies vailla kainaloa. ;) Mihin aikaan sopisi tulla?
T. Unikaveri
Sori, sun täytyy nyt antaa tarkempi osoite. Tunnen vielä niin huonosti näitä paikkoja. :)