Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kuuntelee räppiä eikä suostu pitämään kuulokkeita, koska "hän kuuntelee omassa kodissaan mitä haluaa" (asumme yhdessä) minä joudun usein pakenemaan meteliä ja pyöräilen vanhempieni luokse (omakotitalo ja ihana piha) Asumme ikävä kyllä yhdessä. Hokee vaan, että käytä korvatulppia. Ikävän tuntuista jatkuvasti käyttää niitä, eivätkä silti peitä sitä mekkalaa kokonaan.

• ylös 91
  • alas 9

Sivut

Kommentit (80)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei tuo mies voi muutenkaan olla mikään helmi. Miksi olla ihmisen kanssa, jota sinun toiveesi eivät kiinnosta tippaakaan?

• ylös 115
  • alas 3
Vierailija

Kuulostaa helvetilliseltä. Huomasitko, että kirjoitit "asumme valitettavasti yhdessä", kuuntele sisäistä ääntäsi. Et halua sitä. Muuttakaa erillenne. Suhde jatkuu tai ei jatku, mutta sinulla on oikeus omaan rauhaan kodissasi. Kohta on syksy, istutko vanhempiesi pihassa räntäsateessakin? Vai räppiä kuunnellen siellä asunnossanne?

• ylös 130
  • alas 0
Vierailija

Jos on noin törppö niin tosiaankin, kuunnelkoon _omassa_ kodissaan mitä haluaa. Sä muutat _sun_  kotisi muualle.

• ylös 73
  • alas 0
Vierailija

Törppö mikä törppö. Parilla satasella saisi jo premium-kuulokkeet.

Kai sinäkin saat popittaa täysillä halutessasi, vai onko asetelma niin, että sinun ei kuulu kuulua eikä pahemmin näkyäkään, nainen kun olet?

• ylös 56
  • alas 1
Vierailija

Miten kukaan voi ryhtyä parisuhteeseen sellaisen kanssa, joka valitsee kuunneltavaksi räppiä???!!! Ei vaikuta sivistyneeltä.

• ylös 57
  • alas 11
Vierailija

Vinkki jos teille tulee lapsia niin mies tuskin hoitaa mitään ikäviä velvollisuuksia koska ei halua. Kun vauva on valvottanut yöllä niin päivällä mies estää sinun nukkumisen kun kuuntelee edelleen musaa kovaa ”omassa kodissaan” koska haluaa.

Suosittelen eroa tai jos jostain syystä haluat olla tuollaisen itsekään tyypin kanssa yhdessä niin käytä ainakin tuplaehkäisyä ettet vaan jää jumiin loppuiäksesi tuohon mieheen yhteisen lapsen kautta.

• ylös 74
  • alas 0
Vierailija

Kannattaa ottaa mies, joka kuuntelee monipuolisesti eri genrejä. Silloin saattaa välillä kuulla jotain hyvääkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja teidän iät oli? Kuulostaa teinitouhulta, muuttakaa erillenne.

Ei ole iästä kiinni tuollainen itsekkyys. Minun mieheni on kuusikymppinen ja piinaa minua kuuntelemalla Radio Suomea (vai mikä lienee, se kanava josta tulee jotain vanhaa tanssimusiikkia ja kansanradiota). Töistä tultuani en todellakaan kaipaisi moista pjaskaa korvilleni, mutta hänen mielestään hänellä on oikeus kuunnella mitä haluaa. Sitten kiukuttelee, kun kuuntelen kuulokkeilla kirjaa enkä kuule häntä. HUOH.

• ylös 57
  • alas 1
Vierailija

Ihan törkeää. Mä en kestä työpäivän jälkeen pariin tuntiin meteliä ja kyllä mies on lopettanut tv:n katselun äänet päällä. Kun muutettiin yhteen, tästä keskusteltiin ja tajusi, etten halunnut sitä tahallaan, vaan ihan siksi, että ilman hiljaisuutta en palaudu töistä enkä jaksa.

• ylös 44
  • alas 4
Vierailija

Meillä oli alkuun sama ongelma ja kesti aikansa, että tuo toinen ymmärsi, että olen ihan tosissani- tarvitsen hiljaisuutta töistä päästyäni.

Nykyään sammuttaa musiikin, kun saavun kotiin ja niinä päivinä kun en ole niin poikki sanon, että kuuntele vaan.

Kompromisseja.

• ylös 34
  • alas 0
Vierailija

Oletko kokeillut että rupeat kuuntelemaan vaikka viulukonserttoja kovaa koska kyllä sinäkin saat kuunnella omassa kodissasi mitä haluat. Miten mies suhtautuisi tähän?

Todella itsekään kuuloinen mies.

Meillä hyvin erilainen musiikkimaku. Kuunnellaan lähinnä kuulokkeilla tai jos ollaan yksin kotona niin sitten ihan perinteisesti. Meillä kumpikin suhtautuu kotiimme niin että se on yhteinen koti ja siellä tulisi kummallakin olla hyvä olo.

• ylös 62
  • alas 0

Sivut