Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko liika alastomuus pilata miehen seksihalut?

Vierailija
29.07.2014 |

Olen nyt helteillä ollut tosi paljon alasti kun on niin KUUMA, ja tänään havahduin siihen että seksiä ei ole ollut pariin viikkoon!

Tein aloitteenkin, mutta mies sanoi että ei tee kovin paljon mieli. Oli ensimmäinen kerta kun sanoi niin, ja yleensä en edes tee aloitteita kun mies on koko ajan kimpussa ja aina valmiina.

Eikö mies pidä mua enää seksikkäänä kun olen pari viikkoa tepastellut nakuna kotona ja vaan löhönnyt. Voiko asian korjata?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mahdollista - sitähän sanotaan että nainen on seksikkäin kauniisti verhoiltuna (=vaatetettuna). Alasti kuumuudessa/alasti saunassa ei kiihota ketään.

Vierailija
2/8 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun vaimo olisikin alasti edes joskus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi miestä ei haittaa. Vässkyköistä ja vieraiden polkijoista en tiedä. T. AvioMies

Vierailija
4/8 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin kuumuutta syyksi seksin unohtumiseen. Toivottavasti saat miehen heräteltyä helleselibaatistaan.

Toi että arkialastomuus olisi joillekin seksintappaja on vanha juttu, voihan se pitää paikkansakin jos joku yhdistää alastomuuden vain erotiikkaan ja  mystifioi sen. Naturistina erotan kyllä arki- tai elämäntapa-alastomuuden seksikkäästä alastomuudesta helposti. Tuskin pitemmän päälle suhde onnistuisi jos toinen menettäisi halunsa nähdessään mut kotona alasti muutenkin kuin sängyssä.

Vierailija
5/8 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä varmaan jotain perää. Minusta se on kiihottava hetki, kun riisutaan vaatteet. Jos nainen pyörii ympärillä alasti 24/7, ei siitä voi olla loputtomiin kiihottunut. Kyllä siinä mielessä enemmän iskee, jos on edes vähän jotain päällä ja riisutaan ne pois, kun on seksin aika.

Vierailija
6/8 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syynä on kyllä ihan puhtaasti helle. Tänään kun oli viileämpi päivä, niin heti alkoi miestäkin kiinnostaa :) Sekä mies, että minä ollaan alasti, niin olisi vähän "epäreilua" jos ei itse saisi olla alasti kun siltä tuntuu peläten vievän miehen halut :( Mutta olen itse miettinyt joskus samaa...!

Vierailija
7/8 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa. Pöksyjä en oo pitänyt viikkoon, mutta iso huivi tai hellemekko on ollut suojana. Helmat pöllähtää päivittäin korviin ja saan kunnon kyydit. Kiitos vinkistä.

Vierailija
8/8 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nudistitkaan jatkuvasti paneskele saati kiihotu muista nakurannoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi