Lue keskustelun säännöt.
luotatko
29.07.2014 |
g. Luotatko ihmisiin? itse en, olen jopa "vainoharhainen" pelkään koko ajan ihmisten "höynäyttävän", valehtevan ymS
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
olen ajatellut olevani jotenkin outo kun olen tosi tosi varovainen ihmisten suhteen. Esim en mielelläni anna itsestäni mitään tietoja, pelkään lainata puhelinta kenellekkään, en koskaan takaisi kenenkään lainoja yms -ap
olen ajatellut olevani jotenkin outo kun olen tosi tosi varovainen ihmisten suhteen. Esim en mielelläni anna itsestäni mitään tietoja, pelkään lainata puhelinta kenellekkään, en koskaan takaisi kenenkään lainoja yms -ap
Luotan tasan yhteen, ja sitten muihin vaihtelevasti. Jokin perustaso löytyy kyllä useimpien ns. fiksukäytöksisten ihmisten kanssa, mutta useinkaan en luota naisiin. Heidän kanssaan olenkin siis periaatteella kaikkea mitä sanot... jne. Eli kaiken sen mitä naiselle kertoo ja jakaa, se nainen erittäin todennäköisesti aikansa kuluksi kertoo eteenpäinkin ja usein vielä väritettynä. Miehiin mulla on taipumus luottaa hyvin paljon helpommin, eikä useinkaan ole sitä tarvinnut katua.