Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis MILLAINEN 27-vuotias PYSTYY seurustelemaan 17-vuotiaan kanssa?

Vierailija
29.07.2014 |

Tuon toisen ketjun innoittamana, tuohan on ihan sairas ikäero tuossa vaiheessa elämää... Erityisesti miehiltä kaipaisin näkökulmaa asiaan, miten?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 17 ja avokki 26 kun alettiin seurustelemaan. Helposti pystyi silloin ja helposti edelleen 3 vuotta myöhemmin. En käsitä mikä tässä on niin kamalaa.

Vierailija
2/4 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 19, kun tapasin mieheni, joka täytti 30. Edelleen yhdessä taplataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen heteromies voi nauttia nuoren naisen vartalosta. Kun mulkku vie miesta, keksii aivot syyt siihen miksi se on hyva ajatus ja kuinka tuo nuori nainen on ikaistaan kypsempi jne. jne.  Itse olen mies ja rikoin soveliaisuusikarajan (xkcd.com/314) nuoren naisen kanssa. Ihanaa oli, joskaan ei kestanyt kauaa.

Vierailija
4/4 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta. 

Meillä oli kesätyöntekijänä lyhyen jakson juuri 17-vuotias tyttö. Ajattelin, että jumalauta onpa hot (se oli tosi nätti) ja päätin tietysti puolileikillään kokeilla josko irtoaisi. Kävin sitten esittelemässä itseni ja muuten vaan juttelemassa niitä näitä... voi että miten lapsekkaalta se tuntui. Ei minun enää sitten tehnyt edes mieli, vaan suhtauduin häneen enemmän kuin omaan tyttäreen (tai kuten kuvittelisin suhtautuvani omaan lapseen, sillä minulla ei ole lapsia). Fiksu tyttö oli ja oikein mukava, mutta jotenkin jotkut jutut olivat vaan kuin pienen lapsen suusta. Ja olen siis itse 26v. 

En valehtele. Saatan tietysti olla poikkeus, mutta muistutan kuitenkin, että kuolasin minäkin sitä aluksi eli ihan outo en ole!