Onko tämä palsta saanut sinut tajuamaan, että olet wt?
Kommentit (16)
No, ei takuulla ole, kun tämä wt-höpinä täällä on ihan puutaheinää. Suurin osa siitä jauhavista ei tiedä edes mistä puhuu. Olen itse asunut 10 vuotta jenkeissä, ja esim. sellaisessa pikkukaupungissa kuin Des Moinesissa, jossa todella oli surkeissa oloissa eläviä köyhiä ja täysin kouluttamattomia ihmisiä. Suomessa ei oikeasti ole lainkaan white trashiksi nimettyä sosiaalista yhteiskuntaryhmää.
Mä taidan olla semi-wt. Tatuoitu yh, jolla kuitenkin korkea koulutus.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:07"]No, ei takuulla ole, kun tämä wt-höpinä täällä on ihan puutaheinää. Suurin osa siitä jauhavista ei tiedä edes mistä puhuu. Olen itse asunut 10 vuotta jenkeissä, ja esim. sellaisessa pikkukaupungissa kuin Des Moinesissa, jossa todella oli surkeissa oloissa eläviä köyhiä ja täysin kouluttamattomia ihmisiä. Suomessa ei oikeasti ole lainkaan white trashiksi nimettyä sosiaalista yhteiskuntaryhmää.
[/quote]
Niin, suomalaiset vain haluavat haukkua toisiaan kilpaa. Se kuka keksii pahimman haukkumanimen on parempaa kastia. Haukutaan niilläkin nimillä.joiden tarkoitusta ei edes suomalainen tiedä. Todella noloa ja säälittävää toimintaa, mutta mitäpä sitä ei tosiaan oman egonsa kohottamiseksi tekisi. ;)
Ei, vaan saanut minut ymmärtämään, että kehäkolmosen sisäpuolella asuu paljon wt -porukkaa! Älykkyys simpanssin tasoa.
No minä taasen en olleenkaan luokittele ihmisiä, mutta huomaan, että olen aika epätyypillinen sitten, koska en täytä näitä erilaisia WT määritelmiä; ellei koulutus, hoikkuus, raittius, tupakoimattomuus, tatuoinnittomuus, hyvätuloisuus, omistajuus (omistusasuminen, oma vapaa-ajan asunto) jne. jne. kuulune WT määritelmään?
Mutta sisimmissäni pidän näitä yleistyksiä tosi yksinkertaisina ja loukkaavina. Moni teini täyttää aika monta kohtaa kun muuttaa opiskelupaikkakunnalle asumaan (tupakointi, matalatulotaso, kissat, vaihtuvat poikaystävät, bilettäminen, alkoholin käyttö jne) mutta aikuistuttuaan ja valmistuttuaan, elämäntilanne ja asenteet muuttuvat elämiseen, rahankäyttöön jne.
Lisäksi lähes kaikilla on joitakin "ominaisuuksia" mitä täälä AV:lla tapaa lukea "WT"määritelmäksi vaikkakaan ei todellakaan ole mitään yhteiskunnan roskasakkia, vaan ihan kunnollisia veronmaksajia.
Katsokaa Ilta-Sanomista tuo Pitäjänmäen kissatappelu niin näette wt-viihdettä :D
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:09"]
[/quote] et osaa kirjoittaa yhteen korkeakoulutus joten sulla ei oo sitä
Sulla taitaa olla matalaälykkyys.
Kuuluvatko mamupatjat white trash-yhteiskuntaluokkaan?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:09"]
[/quote] et osaa kirjoittaa yhteen korkeakoulutus joten sulla ei oo sitä
[/quote]
Hyvä yritys. Toimii kuitenkin ihan hyvin ja oikein erikseenkin kirjoitettuna.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:05"]Määrittele wt.
[/quote]
Osaat siis ap ainoastaan alapeukuttaa pyyntöäni, mutta et osaa antaa vastausta? Etpä taida itekää tietää mitä wt ees tarkoittaa. ;)
Ap tässä. En ole ala- enkä yläopeukuttanut tässä keskustelussa mitään. En ole mikään määrittelemään wt-henkilöä, joten toimikoon määritelmänä löyhästi tämän palstan yleisimmät listaukset ja määritelmät. Olisi vaan mielenkiintoista tietää, onko joku tunnistanut itsensä näistä määritelmistä?
ap
Kyllä. Omakotitalomme on toimitettu avaimet käteen -sopimuksella, joka paljastui jossain ketjussa wt-ratkaisuksi.
Määrittele wt.