Oletteko kuulleet komeiden miesten huutelevan ja haukkuvan naisia rumiksi?
Läskiksi ja rumiksi? Minä en.
Rumien ja lihavien siitäkin edestä. Mistä tämä johtuu? Luulisi, että komeat haukkuisivat sillä heillä on varaa siihen, mutta jos on itse läski ja ruma niin onhan se aika hassua haukkua muita.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:07"]
Tuo on niin totta ja olen ihmetellyt sitä aina!! Olen 170 pitkä ja painan noin 70 kiloa (vähän heittelee kumpaankin suuntaan) ja minua on haukkunut läskiksi jopa mies, joka ei ollut paljon minua pidempi, mutta painoi ainakin tuplat!! Miten on pokkaa haukkua läskiksi, kun on itsekin läski ja vielä paljon läskimpi?!! Hyvännäköinen mies ei ole koskaan sanonut mitään pahaa, he ovat aina kohteliaita ja asiallisia, mutta rumat miehet on kyllä niin ilkeitä!
[/quote]
rumat miehet yrittävät pönkittää omaa huonoa itsetuntoaan. samasta syystä yleensä rumat, huonosta itsetunnosta kärsivät naiset haukkuvat toisiaan. mutta muistakaan että: "calling someone ugly, doesn't make you any prettier."
Voi, kuinka monta kertaa.
"Mene pois pilaamasta maisemia", "ei noin rumalla pitäisi olla oikeutta elää"
Olen lihava.
Joo, olen. Kerran erään nuoren naisen olisi pitänyt päästä jonon läpi (jono tukki käytävän ja hänen piti päästä ulos), mutta jonossa olevat miehet eivät väistäneet. Kun nainen joutui sitten änkeämään väkisin siitä näiden välistä, nämä huutelivat että laihduttaisit niin mahtuisit! Ja olivat tosi hyvännäköisiä miehiä. Idiootteja, mut hyvännäköisiä.
Onpa jännä. Ite oon ruma ja kaikki mua mua haukkuvat on rumia itsekin.
Kukaan komea ei oo koskaan sanonu mitään..
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:01"]
Voi, kuinka monta kertaa.
"Mene pois pilaamasta maisemia", "ei noin rumalla pitäisi olla oikeutta elää"
Olen lihava.
[/quote]
Tuntuu pahalta, että sinulle (tai ylipäänsä kenelle vaan) on sanottu noin :( Muista, että olet arvokas ihminen, ainutlaatuinen ja Jumalalle kaunis :)
Olen kuullut ja itsellenikin on sanottu, ja katsottu halveksuen.
Kyllä niitä komeistakin löytyy, mutta huimasti eniten on kyllä tullut rumaa kieltä aika, öh, ulkonäöllisesti persoonallisimmilta tyypeiltä. Olen itse ihan tavallisen näköinen ja normaalipainoinen nainen - mutta kyllä niitä ilkeitä tai tyhmiä ihmisiä aina maailmasta löytyy jokaista haukkumaan ulkonäöstä riippumatta. En ole ottanut itseeni huuteluita/sanomisia.
Ei kukaan ole minulle päin naamaa sanonut mitään sitten teini-iän, mutta ne ohimennen kuullut kommentit ("ai, musta toi on aika ruma" tms.) ovat tulleet ihan tavallisen näköisiltä tyypeiltä - tosin harvemmin pidän ketään komeana ensi silmäykseltä.
Olen ylipainoinen ja kuulen huutelua keskimäärin kuukausittain. Aina on huutelijat olleet rumia, yleensä itsekin ylipainoisia ja yllättävän usein vaimon/naisystävän kanssa liikenteessä. Jokunen ruma ja paksu nuorimies on tullut baarissa erikseen sanoon miten kaunis olen, ja sitten merkitsevästi katsoneet päästä varpaisiin ja huokaisseet, että vielä kun olisit laiha. Ihan niinku minä heidät huolisin vaikka ihmiskuntaa uhkaisi sukupuutto :D
Komeat ei mulle ole huudelleet...
Olen kuullut ja nähnyt. Omakohtaista kokemusta löytyy myöskin.
Haukun jatkuvasti, koska aihetta todellakin on. Suomalaisten naisten ulkonäkö on katastrofaalinen. Meillä on Euroopan rumimmat naiset ja se on fakta.
Olen itse pitkä ja komea mies.
eikai oikeasti kukaan yli 13vuotias huutele ihmisille kaduilla? itse olen ylipainoinen, mutta kukaan ei ole yläasteen jälkeen asiaa kommentoinut. ehkä asun kaupungissa, jossa ihmisillä on käytöstapoja. harmittaa teidän puolesta, jotka asutte tuollaisten junttien kanssa samassa paikassa!
En ole ikinä. Jotkut tosin pitävät komeana esim. erästä tuttua naisia arvostelevaa miestä, mutta minä en. Sellaiset komeat, menestyneet, hyvin pukeutuvat ja veijarimaiset miehet eivät huutele tai hauku. Toisaalta nyt kyllä muutin mielipiteeni melkein täysin. Vastaan sittenkin, että kyllä olen.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:52"]
Haukun jatkuvasti, koska aihetta todellakin on. Suomalaisten naisten ulkonäkö on katastrofaalinen. Meillä on Euroopan rumimmat naiset ja se on fakta.
[/quote]
Miksi et huutele miehillekin? Provo taitaa olla.
[/quote]
Hahaha! Ei Suomessa ole komeita miehiä hupsu! Ei ainakaan täysiverisiä suomalaisia. Miksaukset ovat vähän paremmalla tolalla. -puolalainen
Komeet on mulle mukavia ja jos lähestyn rumia, niin niilläpä onkin inhottava asenne. Ja, ihan ystävällisesti olen lähestynyt. Kyllä ne loukkaavimmat kommentit tulee, ruman ihmisen, rumasta suusta.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 21:03"]
[/quote]
Hahaha! Ei Suomessa ole komeita miehiä hupsu! Ei ainakaan täysiverisiä suomalaisia. Miksaukset ovat vähän paremmalla tolalla. -puolalainen
[/quote]
Olen sellainen arjalaisen viikingin näköinen. ;)
Se on jännä juttu kuinka Suomen naapurimaissa kaikissa, niin lännessä (Ruotsissa), idässä (Venäjä) kuin etelässäkin (Viro) on valtavan kauniita naisia. Miksi kontrasti suomalaisiin naisiin on niin suuri? Maan asukasluvulla sitä ei voi selittää, koska Viro on vielä pienempi kansa.
Olen. Tuntemani naistenmiehet puhuu naisista rumasti miesporukassa saunaillassa jne.
Ei normaalitapainen mies sano ketään rumaksi ääneen. Kauniiksi voi kyllä sanoa ääneen. Käytöstavat.
Tuo on niin totta ja olen ihmetellyt sitä aina!! Olen 170 pitkä ja painan noin 70 kiloa (vähän heittelee kumpaankin suuntaan) ja minua on haukkunut läskiksi jopa mies, joka ei ollut paljon minua pidempi, mutta painoi ainakin tuplat!! Miten on pokkaa haukkua läskiksi, kun on itsekin läski ja vielä paljon läskimpi?!! Hyvännäköinen mies ei ole koskaan sanonut mitään pahaa, he ovat aina kohteliaita ja asiallisia, mutta rumat miehet on kyllä niin ilkeitä!