Oletteko kuulleet komeiden miesten huutelevan ja haukkuvan naisia rumiksi?
Läskiksi ja rumiksi? Minä en.
Rumien ja lihavien siitäkin edestä. Mistä tämä johtuu? Luulisi, että komeat haukkuisivat sillä heillä on varaa siihen, mutta jos on itse läski ja ruma niin onhan se aika hassua haukkua muita.
Kommentit (27)
Moni komea on pelimiesmoodissaan naisten lähettyvillä, eli hurmaavasti, mutta kaveriporukassa naureskelee ja pilkkaa aika härskisti niitä samoja naisia. Kaksinaamaisia.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 21:23"]
Moni komea on pelimiesmoodissaan naisten lähettyvillä, eli hurmaavasti, mutta kaveriporukassa naureskelee ja pilkkaa aika härskisti niitä samoja naisia. Kaksinaamaisia.
[/quote]
Just näin.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:52"]
Haukun jatkuvasti, koska aihetta todellakin on. Suomalaisten naisten ulkonäkö on katastrofaalinen. Meillä on Euroopan rumimmat naiset ja se on fakta.
Olen itse pitkä ja komea mies.
[/quote]
Hahaha! Ei Suomessa ole komeita miehiä hupsu! Ei ainakaan täysiverisiä suomalaisia. Miksaukset ovat vähän paremmalla tolalla. -puolalainen
[/quote]
Olen sellainen arjalaisen viikingin näköinen. ;)
Se on jännä juttu kuinka Suomen naapurimaissa kaikissa, niin lännessä (Ruotsissa), idässä (Venäjä) kuin etelässäkin (Viro) on valtavan kauniita naisia. Miksi kontrasti suomalaisiin naisiin on niin suuri? Maan asukasluvulla sitä ei voi selittää, koska Viro on vielä pienempi kansa.
[/quote]
En lähtisi Suomalaisia naisia halveeraamaan, mitä olen merkille pannut, niin ihan jenkkikelkassa ollaan laittautumisen ja ulkoisen pörhistelyns suhteen varsinkin 18-25 vuotiaiden kohdalla. Kallista relettä, tekotukkaa, ripsiä, täyteaineita.. Ja sitten on laumoittain jenkkiklooneja. -polski
Jännää. Omasta mielestäni olen aika ruma, mutta koskaan erikoisia kasvonpiirteitäni ei ole ääneen haukuttu, kauniiksi monesti kehuttu. Liekkö halunneet lohduttaa kun näkevät totuuden. Vähän aiheen vierestä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:05"]
Jännää. Omasta mielestäni olen aika ruma, mutta koskaan erikoisia kasvonpiirteitäni ei ole ääneen haukuttu, kauniiksi monesti kehuttu. Liekkö halunneet lohduttaa kun näkevät totuuden. Vähän aiheen vierestä.
[/quote]
Itse pidän erikoisista kasvonpiirteistä. Antavat kantajalleen enemmän sielua, kuin perus lähdevesi-mainostyttö :)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:52"]
Haukun jatkuvasti, koska aihetta todellakin on. Suomalaisten naisten ulkonäkö on katastrofaalinen. Meillä on Euroopan rumimmat naiset ja se on fakta.
Olen itse pitkä ja komea mies.
[/quote]
Hahaha! Ei Suomessa ole komeita miehiä hupsu! Ei ainakaan täysiverisiä suomalaisia. Miksaukset ovat vähän paremmalla tolalla. -puolalainen
[/quote]
Olen sellainen arjalaisen viikingin näköinen. ;)
Se on jännä juttu kuinka Suomen naapurimaissa kaikissa, niin lännessä (Ruotsissa), idässä (Venäjä) kuin etelässäkin (Viro) on valtavan kauniita naisia. Miksi kontrasti suomalaisiin naisiin on niin suuri? Maan asukasluvulla sitä ei voi selittää, koska Viro on vielä pienempi kansa.
[/quote]
En lähtisi Suomalaisia naisia halveeraamaan, mitä olen merkille pannut, niin ihan jenkkikelkassa ollaan laittautumisen ja ulkoisen pörhistelyns suhteen varsinkin 18-25 vuotiaiden kohdalla. Kallista relettä, tekotukkaa, ripsiä, täyteaineita.. Ja sitten on laumoittain jenkkiklooneja. -polski
[/quote]
Tekotukat, tekoripset, rakennekynnet ym. ovat hirvittäviä ja pilaavat kenet tahansa naisen. Samoin tatuoinnit ja lävistykset. Luonnollinen kauneus kunniaan. Lähes jokainen nainen olisi kaunis jos vain kasvattaisi pitkät hiukset ja laihduttaisi normaalipainoon. Tietysti vaatetukseksi mekko eikä housuja. Myös värikäs huivi hiusten ympärille nätisti solmittuna on klassisen tyylikäs.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:56"]eikai oikeasti kukaan yli 13vuotias huutele ihmisille kaduilla? itse olen ylipainoinen, mutta kukaan ei ole yläasteen jälkeen asiaa kommentoinut. ehkä asun kaupungissa, jossa ihmisillä on käytöstapoja. harmittaa teidän puolesta, jotka asutte tuollaisten junttien kanssa samassa paikassa!
[/quote]
Mulle on huudeltu ainakin Oulussa, Tampereella ja Helsingissä. Kotikaupungissa harvemmin, täällä tulee enemmän palautetta baareissa ja joskus sitä hyvääkin.
Veikkaan, että mulle huudellaan kyllä ylipainon, mutta etenkin suuren perseen vuoksi ja siksi saan huomattavan paljon kommentteja, "normaalisti ylipainoisiin" verrattuna.