Hui mikä näky kaupassa!!! :-O
Ihan nätin näköinen tummahiuksinen maitohyllyllä polvipituisine hameineen...
Mutta jalat: isot ruusutatuoinnit molemmissa ja pitkä karvansänki lisänä. O.o
Huhheijakkaa! Ei ne tatuoinnit vielä mitään, mutta se karvansänki, mikä pompsahti silmille...
Nyt meni kyllä yöunet.
Mitä kauheitä näkyjä te ootte nähny kaupassa?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:30"]
Kaupan kassalla edessäni oleva mies kurotteli aika kauan muovikassia sieltä tiskin alaosasta. Paita nousi ylös ja housujen vyötärö alemmas. Arvaatte varmaan, mikä näkyi hyvin takana olijoille.
[/quote]
Oiskohan ollut minun mieheni (nostan kyltin ylös kuin niissä pakollisissa hääleikeissä)?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 19:17"]
...
[/quote]
Sinut
En jaksa edes katella muita ihmisiä että "hui kauheaa"...
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 19:35"]Vähästäpä sinä kauhistut, ap.
[/quote]
Eka kerta kun noin selvästi pompsahti silmiin. Siksi kauhistuin. ;-)
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 19:45"]Ap, ota yhteyttä Salli Saareen, hän on kokenut traumaterapeutti. Voimia sinulle ja läheisillesi. Ajatukseni ovat kanssasi. Et ole yksin. Jonain päivänä on helpompi hengittää, usko minua vaikka nyt ei siltä tunnukaan.
[/quote]
Huhhuh, tuosta näystä en kyllä tokene vähään aikaan.
Kohta näen painajaista, että mä oon itse jossain suuren yleisön edessä jslat sheivaamatta ja kaikki nauraa mulle. Nolouden huippu! :-/
säärikarvat on hirveännäköset, lisäksi epäsiistit ihmiset muutenkin jotak ei pidä huolta itsestään, syövät itsensä turvonneiksi ja laitetaan sitten kesällä paljastavaa vaatetta, kainalokarvat ajellan jollain halvalla kertakäyttökoneella, jalkoja ei ole hoidettu ja laitetaan paljastavat sandaalit ,kynnet kauheassa kunnossa ja jalkapohjat ihan hirveät, hampaat kellertävän ruskeat kun ei raskita ottaa valkasiua, mutta tupakkaa ja kaljaa ostetaan aina jne jne
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 19:17"]Ihan nätin näköinen tummahiuksinen maitohyllyllä polvipituisine hameineen...
Mutta jalat: isot ruusutatuoinnit molemmissa ja pitkä karvansänki lisänä. O.o
Huhheijakkaa! Ei ne tatuoinnit vielä mitään, mutta se karvansänki, mikä pompsahti silmille...
Nyt meni kyllä yöunet.
[/quote]
Siis nätin näköinen nainen...
Nostan hattua kyseiselle ihmiselle, että uskaltaa jättää karvat ajamatta! Asiaa!
Suomalaisia. Sen sijaan vaikkapa tuolla Etelä-Euroopassa pelkkä kauppareissukin tarjoaa visuaalista ravintoa silmille.
Sinut, ap.
Herään vieläkin painajaisiin vaikka terapiaa on takana jo 1,5 vuotta. Elämäni ei taida palata normaaliksi enää koskaan :([quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 19:17"]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 19:24"]Sinut, ap.
Herään vieläkin painajaisiin vaikka terapiaa on takana jo 1,5 vuotta. Elämäni ei taida palata normaaliksi enää koskaan :([quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 19:17"]
[/quote]
[/quote]
Hohoijaa...
Avasin tän ketjun sillä ajatuksella että "eipä olis taas yks ylipainoisten mollaamisketju!!" ja ei ollut! :-)
Ehkä se oli kasvattanut ne karvat kylmätiskejä varten? Kaupassahan on viileää...
Mä olin tänään kaupassa polvipituinen hame päälläni, sääret sheivaamatta! :D ei tosin ole (eikä tule) tatuointeja. En mä tiedä miten mä voisin "puolustella" itseäni, muuten kuin sanomalla, että en ole ajellut säärikarvojani. Oikeastaan sääret on sellainen alue, jonka ajelen vain silloin kuin tiedossa on ajanviettoa poikakaverin kanssa.
Mitään noin järkyttävää en ole eläessäni nähnyt vielä missään, edes kaupassa...
Ja yöunet menee??? Painajaisia varmaan viikoksi? Toivottavasti trolli joskus tokeentuu ja pärjää taas elämässään.
Suomalaisia miehiä kaksin kappalein hellepäivänä tavallisessa marketissa vähän pienemmällä paikkakunnalla ja ILMAN PAITAA. Toisella vielä maha roikkui housunvyötärön yli, meinas laatta kyllä lentää. Luuleeko nämä luomakunnan kruunut olevansa kauniitakin (paitsi omasta mielestään), ei-niin-ruskettunut-maha löllyi siinä...
Ap, ota yhteyttä Salli Saareen, hän on kokenut traumaterapeutti. Voimia sinulle ja läheisillesi. Ajatukseni ovat kanssasi. Et ole yksin. Jonain päivänä on helpompi hengittää, usko minua vaikka nyt ei siltä tunnukaan.
Miten jotkut jaksaa kytätä toisten ulkoista olemusta aina ja kaikkialla ja vielä raportoida siitä. En ymmärrä.
Varmaa ei oo voinu ajaa karvoi jos tatska on suht tuore ;D