Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaikki tavallisen näköiset naiset

Vierailija
29.07.2014 |

On brunetteja ja aina, kun näkee naisen valikoimassa hiusvärjeä niin kaikki kaunottaret ottaa blondiväriä ja vähemmän kauniit tummempaa väriä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen luonnostaan tummahiuksinen, joten en värjää. Mutta jos värjäisin, niin en varmaan värjäisi vaaleaksi, koska vaaleiden hiusten kanssa odotetaan olevan kaunis naama. 

Vierailija
2/37 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummana oli vientiä, blondina on vientiä. Olet siis väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummatukkaiset ovat kaikki samannäköisiä hiirulaisia.

Vierailija
4/37 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu joskus värjättynä vaaleat hiukset, mutta mies ei tykkää vaaleista, on kuulema valjut. Omastakin mielestä tumma sopii mulle paremmin, vaaleilla näyttäisin kovin nuorelta. Siispä oma tumma väri on mulle se paras.

Vierailija
5/37 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu joskus värjättynä vaaleat hiukset, mutta mies ei tykkää vaaleista, on kuulema valjut. Omastakin mielestä tumma sopii mulle paremmin, vaaleilla näyttäisin kovin nuorelta. Siispä oma tumma väri on mulle se paras.

Vierailija
6/37 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 19:00"]

Mites kaikki suuret kaunottaret on kuitenkin brunetteja tai mustatukkaisia?

[/quote]

He vain eivät ole kotimaisia, joten ei päde suomalaisiin, meillä kaunotarten kuuluu olla blondeja... muka :)

[/quote]

Blondin persun vastaus.

Vierailija
7/37 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:29"]

Tummana oli vientiä, blondina on vientiä. Olet siis väärässä.

[/quote]

Mulla oli tummana vientiä ja tuntuu, että blondina ei niin paljon.

Vierailija
8/37 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta vihaa blondeja kohtaan! Mikäs niissä nyt kiukuttaa? Itse värjään vaaleiksi, kun sopivat mielestäni mulle parhaiten ja oon niin kalpea, että tumma tukka näyttäisi ihan peruukilta. Jokainen taplatkoon tyylillään.

Vierailija
9/37 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän enemmän latinolta kuin suomalaiselta, joten pidän hiukseni tummana, koska vaaleat näyttäisivät tyhmältä. Kauniiksi minua on silti koko elämäni väitetty.

Vierailija
10/37 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ymmärränkö kysymystä, tai haluanko edes, mutta olen tehnyt havainnon. Silmämääräisesti, mututuntumalta sanoisin että tietyllä otoksella enemmistö Suomalaisnaisista on vihreäsilmäisiä brunetteja. Otos on, rumpujen pärinää, kyllä, suomi24 Treffisivustot, hakuna naiset 27-40v... Yllätyin vain kun kerran tajusin tuon, oletin enemmistön olevan vaaleita.

M40

Vierailija
11/37 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, että maailman kauneimmat ovatkin tummaveriköitä eteläisen Amerikan mantereelta...

Vierailija
12/37 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnostaan blondit ja olen kaunis, mutta värjään hiuksia tummaksi ja tumma tekee kyllä vielä kauniimmaksi kun mulla on tummat silmät niin korostaa niitä. Yleensäkin näen useammin kauniita brunetteja kuin blondeja. Blondi harvoin korostaa kauniisti ihon tai silmien väriä. Tällainen analyysi.

Vierailija
13/37 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää kyllä että laatua tulossa, kun viesti alkaa sanoilla "miksi kaikki ..."

Vierailija
14/37 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se blondi hiusväri kaunistaa. Ite oon kyllä ihan eri mieltä kanssas.

Vierailija
15/37 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta

Vierailija
16/37 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, oletpa tehnyt tarkkaa tutkimusta! Siinä kun olet ollut pällistelemässä naisten ostoksia ja tehnyt muistiinpanoja, niin olisit hyvä ihminen kysynyt asiaa naisilta! Mutta ei, sinä laitat vauva -lehden aihe vapaalle viestiä. Nolo.

Vierailija
17/37 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todelliset kaunottaret ei osta kaupasta hiusvärejä, jos luin oikein rivien välistä.

Vierailija
18/37 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondit ovat kauneimpia! -blondi

Vierailija
19/37 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen näköinen nainen ei halua näyttää markettiblondilta, siksi. Ja vaikka tavallisen näköinen ostaisi blondausainetta, ei se näköä muuksi muuta vain hiustenvärin, joten miksi nolata itseään?

t. tavis, ja kyllä, minullakin on ruskeat hiukset

Vierailija
20/37 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin elämäni ensimmäiset 25 vuotta blondi, ensin luonnostaan, sitten purkin avulla. Sen jälkeen halusin muutosta ja nyt hiukseni ovat aika tummat olleet jo yli kymmenen vuotta. Tumma väri on ehdottomasti parempi nyt, katsotaan sitten joskus mihin suuntaan lähden leikittelemään.