Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin 200g suklaata :( Turha mennä jumppaan :(

Vierailija
29.07.2014 |

Aina mulle käy näin. Heti kun en syös säännöllisesti, repsahdan. Nyt vetäisin 200g suklaalevyn ihan hetkessä. Ja aina repsahduksen jälkeen tulee fiilis, että turha mennä jumppaan/lenkille, parempi vaan vetää överiksi ja aloittaa taas huomenna. Kertokaa, miten tästä ajattelutavasta pääsee pois?

Alkaisi jo työt että pääsisi normaaliin rytmiin...

T: -15kg tammikuusta, 15-20kg jäljellä

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata ei ollut kotona vaan ostin sen kun heikolla hetkellä kävin kaupassa. Söin koko homman saman tien.

Jumppaan en enää ehdi, mutta omasta saamattomuudesta ärsyyntyneenä taidan lähteä pyöräilemään. Valitsen vielä sen reitin, jossa on ihan helvetisti mäkiä. Perkele.

Vierailija
2/17 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on oikea asenne! Poltat tuolla jo ainakin puolet levystä! :) T. 5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma ostan vaan tummaa suklaata. Se on terveellista, eika sita voi popsia ihan niin paljoa.

Vierailija
4/17 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pystyykö joku oikeesti vetämään kokonaisen suklaalevyn kerralla?! Olen luullut, että se on vain sanonta.

Vierailija
5/17 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, mitä tummaa suklaata ostat? niitäkin on terveellisiä ja ei terveellisiä, kerron sulle sit onko se terveellistä mitä syöt, olen tutkinut tämän asian ja marketeista saa tasan yhtä tummaa suklaata mitä voi sanoa "terveelliseksi" T.5

Vierailija
6/17 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 kerro meille muillekin mikä suklaa se on?

Vierailija
7/17 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan ensin 9 vastausta

Vierailija
8/17 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma suklaa on ihan jees, jos siinä on 70% kaakaota. Hiilari on paljon pahempi lihottaja, kuin tumma suklaa. Hiilarit pois niin ei todellakaan haittaa 200g tummaa suklaata.

Vierailija
9/17 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksenna.

Vierailija
10/17 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 18:04"]

vloppuna kun oltiin reissussa ja tultiin kotiin eikä ollut mitään ruokaa ja kaupat jo kiinni niin pizzaan tuli sorruttua, sitten kun se päivä oli jo vituillaan, oli ihan sama vetää illalla leffan kanssa karkkia

paras neuvo, ÄLÄ OSTA KOTIIN HERKKUJA niin niihin ei voi sortua. Meillä ei ole ollenkaan sokeria kaapissa, ainoastaan 90% suklaata ja se on niin jäykkää kamaa että pala riittää.

[/quote]

Mistä tuo karkkipussi sitten ilmestyi, jos teillä ei ole kotona sokeria ja kaupat oli kiinni?

Vierailija
11/17 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousee se kunto vaikka oliskin syönyt suklaata. Vai harrastaako ihmiset liikuntaa vain energian kulutuksen takia?

Vierailija
12/17 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies toi ärrältä kun kävi talolla leikkaamassa nurmikon, eihän mun olis pakko ollut syödä mut söimpä silti  T. 5

Vierailija
13/17 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä läski lisää sitä suklaata ja unohda laihduttaminen, koska et siihen kykene kuitenkaan.

Vierailija
14/17 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta kannattaakin mennä sinne jumppaan

Vierailija
15/17 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, miltä tuntuu! Mene jumppaan, ei se yksi kerta ja lipsahdus hyvin alkanutta laihdutustasi vie. Nyt pää pystyyn ja jumppaan ja nyt säännöllisyys mukaan. 

Vierailija
16/17 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on vähän sama, vloppuna kun oltiin reissussa ja tultiin kotiin eikä ollut mitään ruokaa ja kaupat jo kiinni niin pizzaan tuli sorruttua, sitten kun se päivä oli jo vituillaan, oli ihan sama vetää illalla leffan kanssa karkkia, sunnuntaina palasin jo heti ruotuun, ennen olisin syönyt vähintään koko vkonlopun päin persettä. Olen ollut vhh ruokavaliolla tammikuusta lähtien, maaliskuussa oli synnytys, sen jälkeen lähtenyt -12kg, paras neuvo, ÄLÄ OSTA KOTIIN HERKKUJA niin niihin ei voi sortua. Meillä ei ole ollenkaan sokeria kaapissa, ainoastaan 90% suklaata ja se on niin jäykkää kamaa että pala riittää. Välillä vituttaa kun on pakko alkaa tekemään ruokaa kun ei ole mitään hätäistä mihin sortua esim leipä ym nopeat sit tulee tehtyä kunnon ruoka ja on taas hyvä fiilis :) Mulla kanssa vielä 18kg pudotettavaa, helmikuuhun oli tavoite mutta vähän nihkeältä näyttää, liikaa vielä pirskeitä ja reissuja tiedossa missä en pysty/halua tätä täysillä noudattaa..mutta se on oma valinta enkä voi syyttää helmikuussa kuin itseäni jos en ole tavoitteessa :) sit ois -30kg helmikuussa kun 30v tulee täyteen, tavoite oli tehty ennen viimeisintä ylläriraskautta joka vähän tuli nyt sotkemaan aikataulua mutta ne on kuitenkin VAIN kiloja, ei mun koko elämä :)

Vierailija
17/17 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi sulla on suklaalevyjä kotona jos olet dieetillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi