Miten kauan eron jälkeen on odotettava että voi mennä treffeille?
Mikä on SINUN mielipiteesi? Tuli todella kiinnostava treffikutsu mutta pyysin aikaa miettiä asiaa.
Kommentit (13)
Mielipidekysymys tuo. Nopeimmat menee treffeille vielä vanhan suhteen aikana. Oman moraalisi kautta sun pitää asia ratkaista, eikä miettiä muiden mielipidettä. AINA sä suututat kuitenkin jonkun.
Riippuu kauanko seurusteli ja miten vakavissaan. Ihan omantunnon mukaan.
Hahaa samaa mietin, erosta kuukasi :D KAi silloin on oikea aika, kun vanhan suhteen on käsitellyt ja on valmis kohi uusia seikkailuja. Jokaisella tämä aika on yksilöllinen. Olisin valmis treffailuun, mutten mihinkään muuhun. Siksi en siis vielä treffaile. AIkoihin.
heti kun itse siihen kokee olevansa henkisesti valmis, vaikka heti,jos siltä tuntuu
Vuoden seurusteltiin, ei asuttu yhdessä. Ap
Senkuin meet. Jos et bloggaa ni ei ketään kiinnostas. :)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 17:48"]Vuoden seurusteltiin, ei asuttu yhdessä. Ap
[/quote]
..taas näitä kakaroita, miksi ne hengaa täällä?
Linkatkaa mulle joku mummosaitti, pliis
- mä en sovi enää tänne.
N37
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 17:48"]Vuoden seurusteltiin, ei asuttu yhdessä. Ap
[/quote]
..taas näitä kakaroita, miksi ne hengaa täällä?
Linkatkaa mulle joku mummosaitti, pliis
- mä en sovi enää tänne.
N37
[/quote]
Mä olen neljän lapsen yh-äiti, melkein mummoiässä. Onko sulla joku ongelma? Ap
Hassua, eiks sun iässä pitäis olla jo itsevarma omista tunteistaan ja haluamisistaan, kysymys kuulosti ihan 18-v-meiningille.
Sori
Nimenomaan tässä iässä alkaa käsittää, miten vähän mistään tajuaa ylipäätään yhtään mitään. Haluaisin jo kovin mennä mutta mietin näyttääkö se pahalle "ulospäin". Ja sitten vielä lapset, he ehtivät tutustumaan exään ja pitivät hänestä. Harmi kun en itse pitänyt.
Ap
No minä olen nyt odottanut jo neljä vuotta