Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden kissat rasittavia?

Vierailija
29.07.2014 |

Omani alkaa olla jo äärimmäisen raskas kaveri. Päivät pitää pureskella rapisevia pusseja tai hinkuttaa nilkoissa. Tarvitsee myös pummata ulos pääsyä, mutta kun sen sinne vie, niin se on minuutti ja alkaa huuto sisälle. Öisin pitää hirveetä rallia ja raapii ovia. Huoh. Minkä ikäisenä kissat ei tee muuta kun nukkuu ja syö?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla, että siellä myös seniorikissoilla virtaa riittää :) Omat on vasta 5 ja 2 v. Viisivuotias on luonteeltaan rauhallinen ja rauhoittunut entisestään iän myötä, 2-vuotias taas on oikea kauhukakara. Toivotaan kovasti, että meno vähän rauhoittuu vuosien kuluessa. Tyyppi hyppii kirjaimellisesti seinille, ovien päälle, huutelee milloin missäkin itekseen (joskus vesikupille mennessään myös, ilmeisesti että HEI NYT MÄ JUON VETTÄ!)...

Vierailija
2/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 17:24"]

KAIKKI KISSAT PITÄÄ SAATANA TAPPAA.

[/quote]

Noin minustakin tuntuu, kun katti herättää viidennen kerran yöllä. Mutta laitan sen vaan korkeintaan toiseen huoneeseen, muuten tulisi kauhea ikävä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovet auki niin ei ne raavi ovea! Paitsi jos ulos haluavat. Meidän ragdoll kissat ei ole yhtää rasittavia. Ovat iältään 1 ja 4v. Kissat on yöeläimiä ja mä nukun ihan hyvin, ei mua niiden ralli haittaa yhtään.

Kissat juoksee kakkaamisen jälkeen koska olo on niin hyvä että juoksuttaa. Ruoka niille ei kelpaa jos ne ei tykkää ruuastaan.

En vie valjaissa ulos koska sitten alkaa tuo ulkoilun vaatiminen ja oven rapsuttaminen. Itse tykkään kissojen rallista ja niitä on hauska katsoa. Ei kyllä häiritse muu kun nuo pitkät valkoiset karvat.

Vierailija
4/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 18:52"]Ovet auki niin ei ne raavi ovea! Paitsi jos ulos haluavat. Meidän ragdoll kissat ei ole yhtää rasittavia. Ovat iältään 1 ja 4v. Kissat on yöeläimiä ja mä nukun ihan hyvin, ei mua niiden ralli haittaa yhtään.

Kissat juoksee kakkaamisen jälkeen koska olo on niin hyvä että juoksuttaa. Ruoka niille ei kelpaa jos ne ei tykkää ruuastaan.

En vie valjaissa ulos koska sitten alkaa tuo ulkoilun vaatiminen ja oven rapsuttaminen. Itse tykkään kissojen rallista ja niitä on hauska katsoa. Ei kyllä häiritse muu kun nuo pitkät valkoiset karvat.

[/quote]

Makuuhuoneeseen en kissaa päästä, koska on niin torvelo, että puree johtoja poikki. Esim laturien ja kuulokkeiden johdot. Ja ymmärrän kyllä kissan luontaiset koheltamisen tarpeet, mutta on se silti raskasta kuunneltavaa keskellä yötä -ap

Vierailija
5/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ~ 17 v poika (kissa tietenkin ;) joka nukkuu paljon mutta... kun se innostuu niin se innostuu vähän liikaa. Suu käy, tahtoo ulos, kun pääsee ulos niin tahtoo sisälle, huutaa nälkäänsä mutta ruuan saatuaan vain haistelee sitä ja kääntyy kannoillaan. Kun kakattaa niin huutaa ja vasta pitkän ajan päästä menee tarpeilleen ja sen jälkeen on taas uusi huudon aihe. Tällä hetkellä se on ONNEKSI hiljaa.

Vierailija
6/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä kaksi 18-vuotiasta vanhusta lähettää terveisiä, meno alkanut hidastua huomattavasti jo ainakin neljä vuotta sitten. Sitten on 6-vuotias ja tuntuu että se on vieläkin 1-vuotias. Että kyllä ne ainakin sitten 15v kieppeillä rauhoittuu, lykkyä tykö ;--)

Vierailija
7/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on narttu 9v ja kolli 5v. Molemmat mahottomia määkyjiä (niillä on molemmilla tosi kova ja omituinen ääni, raastinrauta tulee mieleen). Yöllä ne hippailee ja hyppii pöydillä kolistelemassa. Laatikolla pitää kuoputtaa niin mahottomasti ja se kakkaralli...

Nämä on sisäkissoja mutta joskus livahtavat ulos. Sillon on linnunraato sängyn alla tai jossain nurkassa haisemassa, kun oon jättänyt ikkunan auki että pääsevät sisälle.

Monta kertaa oon meinannut lentää lattialle, kun katti on yrittänyt kampittaa.

On ne silti ihan kivoja.

Vierailija
8/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 16:58"]

Minulla on ~ 17 v poika (kissa tietenkin ;) joka nukkuu paljon mutta... kun se innostuu niin se innostuu vähän liikaa. Suu käy, tahtoo ulos, kun pääsee ulos niin tahtoo sisälle, huutaa nälkäänsä mutta ruuan saatuaan vain haistelee sitä ja kääntyy kannoillaan. Kun kakattaa niin huutaa ja vasta pitkän ajan päästä menee tarpeilleen ja sen jälkeen on taas uusi huudon aihe. Tällä hetkellä se on ONNEKSI hiljaa.

[/quote]

Meillä kissa 14v huutelee aina kun on vähän ummetuksen poikasta, lapsetkin oppineet jo isin kanssa kannustushuutoon tyyliin "kyllä se kakka sieltä tulee kun vähän punnerrat, punnerra, punnerra". Tyytyväisenä sitten kissa tulee puskemaan ihmisiä kuin kertoen, että nyt se kova kakka tuli, ihanaa.

Vierailija
9/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin tuo kakkaralli on maailman rasittavinta :D miksi ennen ja jälkeen on pakko pinkoa pitkin seiniä :D

Vierailija
10/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa kakkarallasi kun kakkaaminen otti kipeää suolistosairauden vuoksi. :( tuntui ensin hilpeältä, muttei lopulta enää. En tietenkään tarkoita, että jokaisella kakkarallaavalla olisi kipuja tms, ehkä tuntuu vain kivalta kakata, kyllä minustakin oikein hyvän kakan jälkeen, mutten ole vielä hilpeänä juossut vessasta pitkin seiniä. :D

Vierailija
11/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa. Meillä on koko kesä (ja kevät ja syksy) yhtä ulos monkumista, kissa ulkoilee hihnassa ja omassa tarhassa mutta ei pääse vapaaksi vaikka kovasti haluaisi. Se siis huutaa ulos, ja sitten kun on ulkona se huutaa koska haluaa juosta vapaana. Onneksi talvipakkasilla on edes vähän aikaa hiljaa. Viikonloppuna erehdyttiin jättämään katti yksin kotiin yhdeksi yöksi, kosto oli melkoinen ja pissattu oli sinne tänne. Huh kun asuttais jossain maalla niin sais katti muuttaa vaikka kokonaan ulos mun puolestani. >_<

Vierailija
12/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne siitä rauhoittuu, usko pois :) omakin kissa aina nuorempana öisin veti uskomatonta rallia jne. Mutta nyt 5-vuotiaana tulee vain öisin kainaloon kuorsaamaan :D

Vierailija
13/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi meiän on nyt 5v eikä tee paljon muuta, tylsä alkaa olemaan. Joskus yöllä innostuu leikkimään

Vierailija
14/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin täyttää tänä vuonna 5, joten toivottavasti alkaa meno rauhoittumaan -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi