Miksi käytätte ikivanhoja, rumia ja vinoja silmälaseja?
Näyttää olevan joku äitien vitsaus sellaiset "eioikeinminkäänmalliset", parhaat päivänsä nähneet, kulahtaneet silmälasit :P
Kunnolliset lasit piristää ilmettä paremmin, kuin mikään meikki tai muu kikkailu.
Kommentit (66)
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen - varmaan siksi, että hyötyä suhteessa hintaan ei koeta riittäväksi. Mistä tämä sitten johtuu on yksilöllistä.
Itse tykkään käyttää siistejä laseja, todelliset tyylitaiturit erottaa asusteista ja kengistä :)
Sain viimeksi aika edullisesti kahdet lasit 559e. Mulla on kakstehot ja prismat molemmissa linsseissä, ne maksaa aina enemmän. Halpoja peruslaseja saa halvalla, mutta muut maksaa aina paljon ;/
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 16:31"]Mäkin maksoin ennen silmälaseista vähintään 500€ ja sain sillä jotkut ihan peruskehykset ja -linssit.
Kävin nyt kyselemässä vähän hintoja ja hintahaitari on ihan mieletön.
Sain nimeltä mainitsemattomasta suomalaisesta optikkoliikkeestä merkkikehykset ja vähän paremmat linssit alle 200€. Eikä kyse oo ihan mistään peruslaseista, vaan miinusta on ihan reilusti ja hajataittoakin löytyy.
[/quote]Lisäyksenä vielä, että tää on tapahtunut jo kahdesti ja ostokerroilla oli 5vuotta väliä. Joten ei ollut mikään erikoistarjous.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 16:12"]
Ja nykyään silmälasit ei edes maksa juuri mitään.
[/quote]
Minulla silmälasien linsseihin meni jo 1200€. En pysty hankkimaan silmälaseja asustemielessä.
En käytä mielelläni, mutta uusiin ei ole varaa. Ei vaikka ne jonkun mielestä ei maksa paljon mitään.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 16:31"]Mäkin maksoin ennen silmälaseista vähintään 500€ ja sain sillä jotkut ihan peruskehykset ja -linssit.
Kävin nyt kyselemässä vähän hintoja ja hintahaitari on ihan mieletön.
Sain nimeltä mainitsemattomasta suomalaisesta optikkoliikkeestä merkkikehykset ja vähän paremmat linssit alle 200€. Eikä kyse oo ihan mistään peruslaseista, vaan miinusta on ihan reilusti ja hajataittoakin löytyy.
[/quote]+ specsaversin ja nettikaupat kierrän kaukaa.