Outo läikkä reidessä. Mikä kyseessä? Kuva mukana.
Minulla tuli viime viikolla reiteen hiukan haavaa tai ihottumaa muistuttava jälki ja nyt se on viikonlopun aikana muuttunu kirkkaan punaiseksi ja hiukan kohollaan olevaksi. Onko tietoa mikä voisi olla kyseessä? Olimme mökillä viikonloppuna että voi olla myös jonkin ötökän aiheuttama. Auttakaa!
Kommentit (12)
Et oo tosissas että panikoit tollasesta? Mulla noita ollu vaikka kuinka usein ja 10x pahempiakin jne. Ei tollasiin kuole, huhhuh!
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 16:08"]Punkin olisin kyllä huomannut jos olisi kauemmin siinä ollu, koska aika näkyvällä paikalla. Paarma voi olla mahdollisesti, mutta mietityttää vaan kun ei ole vielä parantunut yhtään. Jälki on hiukan koholla ja pieni kutina. Ap
[/quote]
Se voi olla nymfin aiheuttama, se on tosi pieni ja voi olla ihan tovin iholla.
t.Lymen tautinen
Älä panikoi! Ettet vaan ois neitsyt horoskoopissa? Mä panikoin yhtä läikkää, jonka diagnosoin itse ihosyöväksi. Maksoin suolaisen hinnan ihotautilääkärille, joka totesi läikän mustelmaksi. Ja läikkä oli viikon kuluttua kadonnut...
Punkin olisin kyllä huomannut jos olisi kauemmin siinä ollu, koska aika näkyvällä paikalla. Paarma voi olla mahdollisesti, mutta mietityttää vaan kun ei ole vielä parantunut yhtään. Jälki on hiukan koholla ja pieni kutina. Ap
mustelma
atooppinen ihottuma
punajäkälä ihottuma
ihon pintasyöpä
Mulla samanlainen reidessä ja siitä puri paarma
minäkin veikkaan paarmaa.