Minulla on kutitusfetissi. Haluatko kysyä jotakin?
Kommentit (19)
Oletko mies vai nainen?
Kuinka vanha olet?
Paino ja pituus?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 14:24"]Oletko mies vai nainen?
Kuinka vanha olet?
Paino ja pituus?
[/quote]
Nainen ja olen 25v. Olen tasan 160 cm ja painan 51 kg.[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 14:24"]Kengän koko?
[/quote]
37.[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 14:23"]Ei kiinnosta ;(
[/quote]
Voi harmi :)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 14:24"]Oletko mies vai nainen?
Kuinka vanha olet?
Paino ja pituus?
[/quote]
Nainen ja olen 25v. Olen tasan 160 cm ja painan 51 kg.[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 14:24"]Kengän koko?
[/quote]
37.[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 14:23"]Ei kiinnosta ;(
[/quote]
Voi harmi :)
[/quote]
Tämä siis ap :)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 14:25"]Rakastatko Jeesusta?
[/quote]
En rakasta mutta jollain tasolla uskon. En kyllä ole pakkomielteinen ja hyväksyn homot sekä abortin jne.
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 14:25"]Ap kiitos mielikuvasta! :D
[/quote]
Ole hyvä. Haluaisitko kertoa mielikuvastasi jotakin? :)
Ap
Silmien ja hiusten väri? Nimen alkukirjain?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 14:27"]Silmien ja hiusten väri? Nimen alkukirjain?
[/quote]
Silmät siniset ja hiukset värjätyt ruskeiksi. Oikea väri kupariin vivahtava vaalea. Alkukirjain on K.
No saatko kumppanit toteuttamaan fetissiäsi mielellään? Haluatko olla sidottu samalla? Haluatko toteuttaa fetissiäsi melkein joka kerta vai vaan joskus, ts. kuinka vahva fetissisi on, voiko seksi olla sinulle nautinnollista ilman sitäkin? Onko sinulla muita fetissejä, esim. alistuminen?
Oletko naimisissa? Jos olet, kuinka usein harrastat seksiä?
mikä on sun kuppikoko ja mikä on sun alias alaston suomi sivustolla?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 14:30"]No saatko kumppanit toteuttamaan fetissiäsi mielellään? Haluatko olla sidottu samalla? Haluatko toteuttaa fetissiäsi melkein joka kerta vai vaan joskus, ts. kuinka vahva fetissisi on, voiko seksi olla sinulle nautinnollista ilman sitäkin? Onko sinulla muita fetissejä, esim. alistuminen?
[/quote]
Mieheni pitää siitä ja toteutamme sitä joskus. Fetissini ei ole munulle elämän edellytys, se on aika lievä ja voin helposti elää ilman sitä. Seksi on nautinnollista ilman sitäkin. Minulla ei ole muita fetissejä, satun vain pitämään kutittelua viehättävänä.[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 14:30"]Oletko naimisissa? Jos olet, kuinka usein harrastat seksiä?
[/quote]
Olen naimisissa. Harrastamme seksiä joka toinen tai kolmas päivä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 14:33"]Mistä kutiat eniten?
[/quote]
Hmm. Vatsasta, jalkapohjista, navasta ja kainaloista.
Ap
Luin väärin aloituksen heh heh. Luin että sinulla on kutistusfetissi ja mietin että mikä helvetti se sellainen on? Poppamies joka kutistaa pään :D
Mä luulin olevani ainoa :D mulle käy kaikki kutitusmuodot, niin höyhenet kuin sormetkin. Ilkeintä on kun mulle kaikki kutistus on seksuaalista, laukasee heti himot kun joku kutittaa. Olen myös ekstra herkkä kutiamaan. Hierojalla en voi käydä, koska minusta ihan tavallinenkin niska/selkähieronta kutittaa ja pois lähtiessä on posket punasina ja räpylä märkänä. Mieheni tykkää kun herkistyn niin helposti ;)
Ei kiinnosta ;(