Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille tärkeä kysymys naisen häpyhuulien koosta ja ulkonäöstä, pliis vastatkaa..

Vierailija
25.08.2006 |

on (kai) liian isot. Eli jos ajelisin pimpsan posliiniksi, ne näkyisivät haaroja levittelemättä.. On mulla miehen mielipide kotonakin, mutta se vaan kehuu ja ihailee niitä.

Onko tosissaan vai yrittääkö vaan mielistellä? Ovatko ne jonkun mielestä aivan hirveät. Olen vasta 22-v, ja joku sanoi jonkin aikaa sitten tuolla aihevapaa palstalla, että vanhoilla akoilla on isot häppärit. Siksi laitoin tän kysymyksen. Huom! Naisten ei tarvitse välttämättä vastata, koska tuolla aihevapaalla tuli ihan selväksi mielipide.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo eläissäni nähny niin isoja häppäreitä jotta ne olisi rumilta näyttäneet. Isoissa on enemmän pintaa vaikka kielellä lipauttaa.

Unohda ujostelu ja anna palaa ja karva pois.

Vierailija
2/13 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minut tuollaiset tekisivät hulluksi näkyessään vaikkpa tiukkojen teryleenien lävitse. Superseksikästä. Miehesi ei todellakaan mielistele.

(tuli heti mieli alkaa kyselemään yhteystietoja)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mielestä ovat seksikkäät ja kauniit. Hyväksyn nyt ne itsekin sellaisina. Ajelen säännölisesti koko alapään karvattomaksi, joten antaa näkyä jos nyt ne sieltä pilkistelee..

Vierailija
4/13 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo mies. Ei muuta kuin karvat pois ja istut miehes naamalle illalla ;)

Vierailija
5/13 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna häppäreiden vain näkyä jos sinulle sellaiset on annettu, naisen ' alapäähän kuuluvat häpyhuulet isot ja pienet ei niitä hävetä tavitse. Maistuvat hyvältä.

Vierailija
6/13 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 25

Vierailija
7/13 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kaikkien naisten pitäisi olla saman näköisiä? Miksi naiset eivät tajua että persoonallisuus on kaunista. Ainakin minun mielestäni! Minä en edes tiedä missä kategoriassa omat häpyhuuleni ovat, koska en vertaile niitä muiden häpyhuuliin ja naisien kanssa en ole sängyssä ollut. Kyllä minullakin (nuoresta iästä huolimatta) ne tulee hieman näkyviin ilman jalkojen levittelyä... mutta mitäs sit?

Mä en jaksa tajuta tota että mennään leikkaan kaikki se mikä meistä tekee persoonia... tyhmää.

sitä voi kuitenkin kuka vaan näyttää hyvältä kun tekee itsensä eteen jotain(urheilee, nukkuu hyvin, välttää päihteitä, syö hyvin...) ei tartte lähtee tuhlaan rahaa plastikkakirurgille..hölmöt menee

Vierailija
8/13 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta poistamaan en lähtisi itsessäni mitään (jollei terveyttä uhkaa) ja tuskin isot häppärit sitä tekee.

Vierailija
9/13 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian härski näkymä!

Vierailija
10/13 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan aika isot, ja ovat häiritsevät. Ei ulkonäöllisesti (ihan sama mulle, jos mies tykkää. Ja tykkäähän se, vaikkei mikään häppärifani olekaan), mutta ovat arat hankautumaan hevosen selässä ja pyöräillessä. Monesti urheilun jälkeen saa purra hammasta suihkussa käydessä. Ovat yksi asia, jota korjaisin, jos ylimääräistä rahaa olisi (toinen on vinksottavat hampaat...). Mutta eivät niin pahoja kumpikaan, että lähtisin lainaa ottamaan tai edes tinkimään muustä elintasosta korjaamisen vuoksi.

Vierailija
11/13 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ettei kellään oikeasti ole viivapimppiä, mutta kyllä niitäkin on, nyt sen tiedän!

Ja se ei tosiaan ole iästä kiinni, kyllä minullakin jo teininä oli rehevä vagina ja on vieläkin, vaikka olen vasta 20 vuotias.

En voi kuvitella että kukaan pitäisi niitä kauniina, itse olen aina hiukan häpeillyt, mutta kyllä varmaan joku kuitenkin pitää! :)

Ja niitäkin on niiiiin erimuotoisia. Joillakin ne ovat pitkät ja joillakin vain sellaiset pienen ulokkeet, jotka silti voivat pilkotella välistä.

Kuitenkin melko harva pääsee niitä katselemaan, että melko sama.

Minullakin ollut yhdenillan juttuja n. 25 enkä usko että kovinkaan moni huomasi häpyhuulitilanteeni. En minäkään siinä hälinässä sen kummemmin muista mihin suuntaan pippeli kaarsi.

Paitsi kerran kun minulla oli nuoruudessa poikaystävä muistan kun keskellä yötä heräsin siihen kun poikaystäväni mittaili silmämääräisesti häpyhuuliani ja venytteli niitä :D hohohooh. Sanoi vain, että " ei paha" . Krhm.

Vierailija
12/13 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuulessa paiskivat autotallin ovet!

Vierailija
13/13 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten vagina voi olla rehevä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi