Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On harhaluulo, että 35-39-vuotiaat näyttäisivät erityisen vanhoilta

Vierailija
29.07.2014 |

Liittyen tuohon Nora Karma ketjuun, jossa päivitellään, kuinka näyttää niin nuorelta.

Mun mielestä suurin osa tuon ikäisistä, 37-vuotiaista, näyttää juuri tuolta, toki kaikilla ei ole noin timmiä vartaloa, mutta kasvoista suurin osa vanhentunut noin. Eli tuon ikäisissä ei vielä näy radikaaleja ikääntymisen merkkejä, kuten kakskymppiset näköjään luulee.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/41 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä. Jos ei ole tyyliltään vanhahtava ja jos ei ole lihava (liha alkaa helposti jo tuossa iässä naamassa varsinkin roikkua) niin ei vähän alta nelikymppinen mitenkään vanhalta näytä. Ei ole yleensä ryppyinen, harmaa tms esimerkiksi. Olen itsekin 39, enkä ole edes elänyt mitenkään terveellisesti, mutta ei ryppyjä vielä ole enkä näytä merkittävästi erilaiselta kuin 25-vuotiaana. Lähinnä vähän "lapsenpyöreyttä" lähtenyt poskista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 35-40v pitäa huolta ulkonäöstään, niin on todella vaikeaa sanoa minkä ikäinen on. Tosiaan tuo lapsenpyöreys häviää kasvoista, mutta jos ei ole ryppyjä ja muutenkin on hyvässä kunnossa (urheilee, nätit vaatteet) voi mennä hyvinkin alle kolmekymppisestä.

Vierailija
4/41 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/41 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/41 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut näyttää nuorilta,jotkut vanhoilta. Kaikki eivät ikäänny samalla tavalla. Ikää tulee kaikille väistämättä. Ja niitä ryppyjäkin tulee jnkv kaikille taatusti jossain kohtaa. Se ei liene maailmanloppu kuitenkaan.

Vierailija
7/41 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kropasta kyllä näkyy ikä helpommin, ellei sitten pakkeloi kaikkia arpiaan ja kohota rintojaan jne. Varsinkin niillä hyväkuntoisilla alkaa rasvan vähäisyys näkyä jossain vaiheessa ihon rypistymisenä, mutta mitäpä se haittaa. Miksi joku nelikymppinen haluaisi näyttää parikymppiseltä? Minusta ikääntymisen merkit ovat vain luonnollisia, ja plussapuolena on myös henkinen kypsyminen.

Tietenkin ihannetilanne olisi jos samassa paketissa saisi 4-kymppisen aivot ja 2-kymppisen vartalon.

Vierailija
8/41 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä kuin ap. Mulla ikää 37, ja todellakin näytän edelleen hyvältä. Kroppakin kuosissa ja pitkät kauniit hiukset. Rypyiltäkin olen välttynyt ;-) Ja on muuten 4 lasta... Olen aina panostanut omaankin ulkonäkööni, en vain lasten.

Vierailija
9/41 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni yli 35-vuotiaat näyttävät ikääntyneiltä poikkeuksetta. Joku on hirveä läskipallonaama tai väsynyt, kuiva ja kuihtunut pääkallonaama.

Vierailija
10/41 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki hyväkuntoiset ole rasvattomia, liian treenattu ei saa olla. Sopivan timmi. ;)

Olen 39v (3 lapsen äiti) ja haluan näyttää hyvältä. Onhan se kiva, että voi käyttää biksuja ja saman kokoisia vaatteita kuin ennen lapsia. Ei se silti tarkoita  sitä, että haluaisi näyttää parikymppiseltä. Aikamoisia eroja alkaa olla omassa ikäluokassa, kyllä eron huomaa...T.4

Vierailija
11/41 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Se ikä alkaa väistämättä näkyä kolmenkympin jälkeen vaikka kaunis olisikin. Varsinkin jos on tosi laiha niin naama on yleensä aika ryppyinen ja iäkkään näköinen. Pyöreät ihmiset ovat nuoremman näköisiä pitempään mutta kroppa on sitten tanttamainen.

Mutta ei ikääntymisessä ole mitään pahaa, kaunis on kaunis vaikkei olisikaan kaksikymppinen. Enemmän naurettavan näköistä on jos kolme-nelikymppinen aikuinen nainen leikkii teiniä.

Vierailija
12/41 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jotenkin vähän sokea lähipiirin ikääntymiselle, mutta esim. miehen kaverit ovat alkaneet näyttää mun silmääni aikamoisilta setämiehiltä.

N41

Vierailija
13/41 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 18:27"]

Alle vaihdevuosi-ikäiset näyttävät vielä aika freeseiltä, mutta viidenkympin tienoilla tulee rupsahdus SEKÄ miehille ETTÄ naisille. Kaikki viisikymppiset jotka väittävät olevansa vielä alle nelikymppisen näköisiä, syyllistyvät aika säälittävään itsepetokseen. Oma isäni on nyt 49 vuotta ja ero siihen miltä hän ja kaverinsa näyttivät vielä vain 5 vuotta sitten on ihan valtava. Saman ilmiön olen todennut työpaikallani lukemattomat kerrat, molempien sukupuolten osalta. Suurin osa miehistä on kaljuuntunut ja möhämahattunut vuosivälillä 45-50. Vaihdevuosien hormonimuutokset taas lihottavat naisia ja aiheuttavat iho-ongelmia, sekä hiusten ohentumista.

t. työterveyshoitaja, 29 vuotta

[/quote]

Ja sitten ne saa kakkostyypin diabetes -diagnoosin ja alkaa laihtua taas 50-vuotiaina :) Oon kyllä kiinnittänyt samaan huomiota, että tossa iässä iskee suurimmalle osalle sellainen nopea vanhentuminen. Sen sijaan 30-40-vuotiaiden kohdalla on musta pelottava huomata, kuinka jotkut naiset tätiytyy silmissä. Siis että ulkonäkö ja tyyli muuttuu lyhyessä ajassa nuoren naisen tyylistä tätityyliksi. 

Vierailija
14/41 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/41 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/41 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noissa Joliessa ja Karmassa kieltämättä jo pieniä keski-ikäistymisen merkkejä on nähtävissä, vaikka hyvännäköisiä ovat toki edelleen.

Vierailija
17/41 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on nähtävissä ikääntymisen merkkejä, mutta eivät ole niin vanhan näköisiä, kuin jotkut nuoremmat luulevat himpun alle 40-vuotiaiden näyttävän.

Vierailija
18/41 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/41 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 34, eli lähestyn tota ikähaarukkaa. Meidän firman kesätyöntekijä tuijotti monttu auki, kun kerroin, että täytyy kiirehtiä hakemaan lapset mummilta. "Mitä..ooks sä äiti? Sä näytät niin nuorelta!"

Vierailija
20/41 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelina Jolie on muuten täyttänyt 39 vuotta. Ja Noora karma täyttää syyskuussa 39. Kauniita naisia.