Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Karvat on oksettavia"

Vierailija
29.07.2014 |

Meidän luokalla suurin osa opiskelijoista oli aikuisopiskelijoita ja osa peruskoulusta tulleita. Kerran oli leikkisä keskustelu siitä, näyttääkö miehen vai naisen intiimialue esteettisemmältä. Yksi +20 vuotias neiti sitten kovaan ääneen teki kantansa selväksi, että naisen alapää on ihan siedettävän näköinen kunhan sielä ei ole oksettavia karvoja. Muuten on ihan helvetin oksettava majava.

Itse en enää nykyään ajele alapäätä, koska pääsen niin helpommalla ja mieskin tykkää luonnollisesta enemmän. Ei sitä karvaa kuitenkaan niin paljon ole, että se bikineistä tms. tursuilisi ulos niin luulisi, ettei se myöskään muille kuuluisi.

Sitten tulikin yhteisten saunailtojen aika, arvatkaapa vain kehtasinko mennä? Muutenkin mietin tapausta aina, kun pitäisi muiden nähden riisuutua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat ovat menneet muodista.

Vierailija
2/7 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 09:40"]

Karvat ovat menneet muodista.

[/quote]

No en kyllä itse hirveästi piittaa alapäämuodista, koska harvoin sitä kenellekään esittelen. Paitsi miehelleni, joka pitää siitä tällaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat tai ilman se on jokaisen henkilökohtanen asia.

Vierailija
4/7 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 09:46"]

Karvat tai ilman se on jokaisen henkilökohtanen asia.

[/quote]

Niin sitä luulisi. Mietin kauan, että ajan posliinin takaisin, että kehtaan saunoa kyseisen kaverin seurassa ettei tule huutoa siitä, kuinka oksettava olen. Onneksi en siihen kuitenkaan alkanut, ei kai kaikkia voi miellyttää. :D En tosin ole sen jälkeen uskaltanut muidenkaan kanssa saunaan, muutenkin oma kroppa ujostuttaa saati jos se muita oksettaa.

Vierailija
5/7 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sun tehdä tuolle jotain...? Vaikka tajuta että sinä et ole yhtä kuin karvasi, vaan ne on osa sinua eikä kuulu muille? Aika surullista luettavaa ettet uskalla lähteä saunomaan koska joku muu ei piä karvoista....

Vierailija
6/7 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 09:54"]

Pitäisikö sun tehdä tuolle jotain...? Vaikka tajuta että sinä et ole yhtä kuin karvasi, vaan ne on osa sinua eikä kuulu muille? Aika surullista luettavaa ettet uskalla lähteä saunomaan koska joku muu ei piä karvoista....

[/quote]

Pitäisi. Ja onhan se surullista ja noloa, että on näin kiinni muiden mielipiteissä ja miettii mitä muut ajattelee. Vartalo on aina ollut minulle se vaikea paikka, koska en ole aina osannut sitä arvostaa ja rumia kommentteja olen saanut etenkin teini-ikäisenä. En halua joutua arvostelun kohteeksi enää.

Vierailija
7/7 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan täysjärkinen ala saunassa arvostelemaan toisen karvoja :)