Miten rasisteihin tulisi suhtautua?
Esim. jos työkavereiden jutut ovat täysin ala-arvoisia, eikä tilanteesta voi yksinkertaisesti lähteä kalppimaan? Tai jos kyseessä on lähisukulainen tai tuttava, joka on muuten yleensä ihan fiksun oloinen?
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 06:42"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 06:35"]
Mä en aloittanut tätä ketjua näitä suomalaisuudenpuolustajia varten, vaan olisin halunnut neuvoja siihen miten teidänlaistenne kanssa tullaan asiallisesti toimeen. :/ Ap.
[/quote]
Jätät huomioimatta, ei kukaan kauaa sellaista jaksa. Voit sanoa oman mielipiteen. Ihmisiä mekin/hekin ovat, arvostavat omaa kotimaataan eri tavalla. Kukaan ei syyttäisi heitä kotimaansa puolustamisesta sodan aikana. Maahanmuuttajat ovat näitä jotka lähtivät sotaa karkuun.
[/quote]
Mamu = pakolainen? Kaikki Suomesta pois muuttaneet suomalaisetko ovat siis pakolaisia?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 06:43"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 06:30"]
Tiedän useamman naisen kenet on raiskattu kaisanimen puistossa teini-ikäisenä. Ainakin on käytetty seksuaalisesti hyväksi. Mihin he voivat edes valittaa. Poliisille kun kerrot niin vanhemmat tietävät asian ja sen jälkeen kyseiset henkilöt tunnistavat. Usein nämä ovat muun värisiä kuin valkoisia. Tiettyä paikkoja täytyy välttää, ettei joudu ongelmiin.
[/quote]Niinhanse on... mutta annas olla jos palstalla uskaltaa sanoa. En ymmarra. Miksi kukaan taysjarkinen puoltaa vaaraa. Teinina olin parhaita ystavia nigerialaisen tyton kanssa, mutta opin tuntemaan koko sakin. Kuten sanoin aiemmin....omansa pitavat huolen omistaan. Eivat valita kuinka te av mammat heita puollatte. Rasismi on vaarin silloin kun se on vaarin. Ala puollavain siksi etta joku on musta, valkoinen, intiaani....puolla mielummin aatetta, taikka jotakin joka on oikeasti sorrettu...
[/quote]
Puolustan kyllä mieluummin ihmistä yksilönä, kuin jotain helvetin aatetta.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 05:24"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 05:19"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 05:13"]Suomessa ei saa kehua suomalaisuutta. Olet rasisti kun kehut kuinka hieno maa tämä on. Laitapa ikkunoille samanlaiset suomiliput kuin mitä näitä usa lippuja on. Varmasti leimataan heti rasistiksi.
[/quote]
Jos kehut suomalaisuutta parjaamalla samalla muita, todennäköisesti olet rasisti ja sinun tulee kasvaa aikuiseksi ja muuttaa käytöstäsi.
[/quote]
Minua luultiin skiniksi kun olin armeijasta lomilla. Ei paljoa vaadita kun olet rasisti.
[/quote]
no miltä tuntui? Onneksi voit muuttaa ulkonäköäsi jos liikaa hypitään silmille.
Hehän ovat vain muita älykkäämpiä ihmisiä, jotka näkevät totuuden ja ymmärtävät, mitä tulevaisuus tuo eivätkä kiellä asiaa kuten ap.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 16:03"]Hehän ovat vain muita älykkäämpiä ihmisiä, jotka näkevät totuuden ja ymmärtävät, mitä tulevaisuus tuo eivätkä kiellä asiaa kuten ap.
[/quote]Pakkorodutus öyh äyh mamu äyh neekeri keeneri öyh äyh neekerivitsejä öyhhh hommafoorumi halla-aho sanoi sitä ja tätä öyh öyh isäm maata ei myydä öyh kela-huijaus causti causti causti causti öyhhhh.
Rasistille pitää sanoa että kaikki ovat Jumalan lapsia ja Jumalan luomia. Jeesus rakastaa kaikkia eikä haluaa ketään sorrettavan eikä aliarvioitaan. Ja että Jumala rakastaa rasistejakin vaikka heidän juttunsa ovat ikäviä ja odottaa että tekevät parannuksen.
Itse sanon ettei mua rasistiset vitsit naurata ja muutenkin herkästi ilmaisen eriävän mielipiteeni. Joskus jopa sanon että lapseni ovat ulkomailta kotoisin, en kyllä ihan vieraille. Asiallinen keskustelu esim afrikkalaisten tavoista, rikollisuudestakin ym on mielestäni ihan eri juttu.
Hei ap, tässä idioottivarma neuvo.
Jos keskustelet pesunkestävän rasistin kanssa ota puheeksi hommaforumin viimeisimmät aiheet ja aloita älyllinen keskustelu Halla-Ahon ajattelun perusteista ja pientä piilovittuilua sekaan.
Miksi aikuinen ihminen puolustaa omaa huonoa käytöstään sillä, että mamutkin on rasisteja ja kaikilla tuntuu olevan kummin kaiman mummon kissa jonka joku on raiskannut?