Missä vika, kun kattovalaisin ei toimi lampunvaihdosta huolimatta?
Ja keneen ottaa asiassa yhteyttä, kun asuu yksityisellä vuokralla? En osaa itse valaisinta vaihtaakaan kun sokeripalasysteemi, huoh.
Kommentit (8)
Sulake ok, lamppu oikeanlainen, johdot kiinni (kai?). Haluaisin enivei vaihtaa valaisimen, onkohan turhaa jos pyydän esim. aviomiespalvelusta ukon sen vaihtamaan ja selviääkin, että oikeasti jossain vikaa. Jotenkin pitää tietty saada kunnon valaistus, mutta miten tämä nyt kannattaa hoitaa?
Juuri sama ongelma, ei toiminut vaikka uusi lamppu. Ostin vielä uuden lampun ja nyt toimii samassa valaisimessa.
Joskus voi uusikin lamppu olla viallinen. Kuten mulla.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 03:52"]
Sulake ok, lamppu oikeanlainen, johdot kiinni (kai?). Haluaisin enivei vaihtaa valaisimen, onkohan turhaa jos pyydän esim. aviomiespalvelusta ukon sen vaihtamaan ja selviääkin, että oikeasti jossain vikaa. Jotenkin pitää tietty saada kunnon valaistus, mutta miten tämä nyt kannattaa hoitaa?
[/quote]No jos et itse kykene valaisinta vaihtamaan eikä sulla ole ketään tuttavaakaan joka sen tekisi, niin osta ihmeessä itsellesi apua. Palveluhan se on siinä missä kampaajakin.
Pyydä huoltomies paikalle. Tosiaan kokeile vielä uudella lampulla.
Jos asuu vuokralla, niin jos lampun vaihto ei auta, niin asia kuuluu vuokranantajalle. Ei se yhtään muuta asiaa että on yksityinen, vaan vuokranantaja huolehtii ja piste.
Vaikuttaisi vähän siltä että jos sulake on Ok. Ja lamppu on Ok. Niin voisko se vika olla mahdollisesti kenties jossain johdossa jos vaikka on sattunut ajan saatossa hankautumaan poikki tai irronnut liittimestä jostain kohtaa tai sitten jos ei oo johdossa, niin sit se on melko todennäköisesti jossain valokytkimessä kenties kontaktihäiriö.
Katso onko ne johdot kiinni. Ja onko lamppu varmasti ehjä ja oikeanlainen.