Kaikki naiset löytää helposti parisuhteen - Kyllä naisten elämä on helppoa
Jos ei löydä niin se johtuu laiskuudesta. Naisille se on niin helppoa että tarvii vain tehdä Tinder profiili ja hetkessä lukematon määrä tykkäyksiä.
Kommentit (94)
Tottakai on naiselle helpompaa löytää suhde, koska miehille riittää tietyt perus asiat suhteessa ja ne täyttää todella moni. Naiset taas hakevat kemiaa ja ihastumista mikä tekee asiat hankalaksi.
Joo mieltä oikein lämmittää ne kaikki tykkäykset tinderissä, kun 90% miehistä on vaan pilln perässä. Lopuista puolet on jotain mt tapauksia, juoppoja tai muuten epäkelpoja. Lopuilla 2,5% on osalla lapsia. Joten ei niitä vaihtoehtoja jää kovin montaa. Ja vaikka muuten olisi ok mies, ei välttämättä sytytä. Vaikka kyllä mulle todellakin kelpaa tavallinen ja kunnollinen mies. 2,5v sinkkuna ja tällä viikolla vasta toiset oikeat treffit tiedossa. Ja itse ihan tavallinen, hoikka jne. En vaan asu isossa kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Harva nainen katsoo alastonta vartaloaan peilistä ja miettii vuosi toisensa jälkeen; "kelpaanko tällaisena? Onko tämä rakastettava vartalo?" tai "Onko minulla kivannäköiset kasvot?"
Vaikka joku giga-chad ei jäisi parisuhteeseen, nainen muistaa silti kehut ja himon, jota ei voi teeskennellä...isoilla lavoilla esiintyvillä giga-Stacyillä ei sen sijaan ole tavallisia perusperoja bändäreinä, jotka helppoa seksiä tarjoamalla saavat oman siivunsa Stacystä. Tavallinen nainen voi saada yön Chris Hemsworthin ja siitä hirveästi mielihyvähormoneja ja itseluottamusta oman tasoiseensa parisuhteeseen, kun taas mies tavoittelee omaa tasoaan pimeydestä.
Miehen elämässä tuo sama toistuu vuosi toisensa jälkeen aika usein...joskus voi tulla joku aukko todellisuuteen, josta pääsee sisälle vastakkaista tietoa eli joku nainen on viehättynyt miehen epätavallisista kulmakarvoista ja hymystä, mutta tämäkin sitten liukenee aikanaan elämästä.
Mies saa lähes kaikki kehunsa homomiehiltä ja nainen lähes kaiken miehiltä; haukuista mies saa 50% naisilta. Eli maailmassa on sellainen perusasetus, että mies antaa lisäarvoa miehille ja naisille ja nainen vastaanottaa lisäarvoa.
En tajunnut tästä mitään. :D
Vierailija kirjoitti:
Joo mieltä oikein lämmittää ne kaikki tykkäykset tinderissä, kun 90% miehistä on vaan pilln perässä. Lopuista puolet on jotain mt tapauksia, juoppoja tai muuten epäkelpoja. Lopuilla 2,5% on osalla lapsia. Joten ei niitä vaihtoehtoja jää kovin montaa. Ja vaikka muuten olisi ok mies, ei välttämättä sytytä. Vaikka kyllä mulle todellakin kelpaa tavallinen ja kunnollinen mies. 2,5v sinkkuna ja tällä viikolla vasta toiset oikeat treffit tiedossa. Ja itse ihan tavallinen, hoikka jne. En vaan asu isossa kaupungissa.
"vaan pilln perässä" on tapa sanoa, että ulkonäkö ei riitä. Tämä tapahtui minulle MSN Messenger -aikoihin 00-luvulla. Olin hädintuskin kerennyt heippaa sanoa, kun olin jo "pillun perässä". Perässä oleminen ei haittaa, vaan ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Harva nainen katsoo alastonta vartaloaan peilistä ja miettii vuosi toisensa jälkeen; "kelpaanko tällaisena? Onko tämä rakastettava vartalo?" tai "Onko minulla kivannäköiset kasvot?"
Vaikka joku giga-chad ei jäisi parisuhteeseen, nainen muistaa silti kehut ja himon, jota ei voi teeskennellä...isoilla lavoilla esiintyvillä giga-Stacyillä ei sen sijaan ole tavallisia perusperoja bändäreinä, jotka helppoa seksiä tarjoamalla saavat oman siivunsa Stacystä. Tavallinen nainen voi saada yön Chris Hemsworthin ja siitä hirveästi mielihyvähormoneja ja itseluottamusta oman tasoiseensa parisuhteeseen, kun taas mies tavoittelee omaa tasoaan pimeydestä.
Miehen elämässä tuo sama toistuu vuosi toisensa jälkeen aika usein...joskus voi tulla joku aukko todellisuuteen, josta pääsee sisälle vastakkaista tietoa eli joku nainen on viehättynyt miehen epätavallisista kulmakarvoista ja hymystä, mutta tämäkin sitten liukenee aikanaan elämästä.
Mies saa lähes kaikki kehunsa homomiehiltä ja nainen lähes kaiken miehiltä; haukuista mies saa 50% naisilta. Eli maailmassa on sellainen perusasetus, että mies antaa lisäarvoa miehille ja naisille ja nainen vastaanottaa lisäarvoa.
Luulen että tuo ensimmäinen juttusi ei oikein päde. Moni nainen nimenomaan katsoo itseään peilistä todella kriittisesti, pitää itseään huonomman näköisenä kuin on. Kiitos kaikkien kauneusihanteiden.
Veikkaan että nykyään lähes jokainen nainen on vähintään kerran elämässään esimerkiksi ajattellut ihokarvojensa olevan kauheita. Ihan vain siksi että mainostetaan sheivauksesta niin kuin karvat olisi hirveä asia.
Joka ikinen naispuolinen ystäväni on pitänyt itseään rumana, lihavana tai karvaisena, vaikka joka ikinen heistä on todella kauniita eikä itseasiassa ole edes lihaviakaan. Karvoista en tiedä, mutta se on niin luonnollinen asia, että en edes kiinnitä huomiota toisen karvoihin. Olisi sairasta ajatella että niitä ei kuuluisi olla. Joten oli nainen karvainen tai ei, kaunis hän on silti.
Mutta siis niin ymmärsit varmaan pointin. Surullistahan tuo on.
En vähättele miesten ulkonököongelmia, heilläkin on varmasti omansa.
Luulen, että ihan sukupuolesta riippumatta, jokaisella on ulkonäköpaineita.
Itse myönnän olemaan huono kehumaan miehiä silloin jos pelkään että mies luulee sen olevan jotain iskuyritystä. Tuntuu että ei voi antaa kehuja ilman että toinen luulee, että minulla on taka-ajatuksia. Enkä missään nimessä halua antaa kenellekään turhia luuloja, koska ne rupee ahdistaa. Naiselle on helpompi antaa kehuja kun tietää että se on turvallista. Tietysti esim töissä miespuolisia työkavereita voi joskus kehua tai jotain miehen suoritusta yms, josta ei voi saada vääriä luuloja. Sitä kyllä harrastan.
Haukkumista en voi sietää, koskee se sitten miehiä tai naisia.
Vierailija kirjoitti:
No ei kaikki. Olen 46 v enkä ole saanut ketään koskaan parisuhteeseen kanssani. Olen lihava ja ruma. Seksiäkin on ollut vaikea saada, nuorena sitä sai sentään jos meni lähellä valomerkkiä yökerhoon ja kelpuutti kenet vaan, humalatilasta riippumatta. Mutta ei se sellainen jaksanut kauaa kiinnostaa joten jo kohta 20 v myös selibaatissa olen ollut.
Mitä jos lähestyisit jotain ”lihavaa ja rumaa” miestä? Koskaan et voi tietää millainen kultakimpale hän on.... tai ei ole.
Vierailija kirjoitti:
No ei kaikki. Olen 46 v enkä ole saanut ketään koskaan parisuhteeseen kanssani. Olen lihava ja ruma. Seksiäkin on ollut vaikea saada, nuorena sitä sai sentään jos meni lähellä valomerkkiä yökerhoon ja kelpuutti kenet vaan, humalatilasta riippumatta. Mutta ei se sellainen jaksanut kauaa kiinnostaa joten jo kohta 20 v myös selibaatissa olen ollut.
Kun olet itse lihava ja ruma nin oletko yrittänyt löytää tasoistasi seuraa eli lihavaa ja rumaa?
Miksi pitää tehdä näitä loukkaavia ja väärässä olevia aloituksia?
T: N36 ei koskaan seurustellut, pitänyt ketään kädestä, saati mitään muuta
Vierailija kirjoitti:
Joo näin. Muuten vaan kesti 10 vuotta löytää parisuhde ihmisen kanssa, jonka kanssa halusin parisuhteen. Varmaan parisuhteen saa jokainen jos kuka tahansa kelpaa, mutta yleensä parisuhde vaatii sen, että siihen toiseen ihmiseen rakastuu eikä kukaan normaali ihminen pysty rakastumaan kehen tahansa. Siksi sitä parisuhdetta usein joudutaan etsimään pitkäänkin.
Itse olen edelleen sinkku 16 vuoden jälkeen. Kyllä varmaan jonkinlaisen viritelmän saa aikaiseksi, jos riittää, että on seksiä ja ihan OK olo toisen kanssa, hitot siitä miten kohtelette toisianne, millaiset arvot teillä on jne.. Mulle ei riitä. Se on joko täysin TÄSSÄ TÄMÄ MIES tai sitten olen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Joka ikinen naispuolinen ystäväni on pitänyt itseään rumana, lihavana tai karvaisena, vaikka joka ikinen heistä on todella kauniita eikä itseasiassa ole edes lihaviakaan. Karvoista en tiedä, mutta se on niin luonnollinen asia, että en edes kiinnitä huomiota toisen karvoihin. Olisi sairasta ajatella että niitä ei kuuluisi olla. Joten oli nainen karvainen tai ei, kaunis hän on silti.
Silti heidän ympärillä pyörii kymmenniä miehiä, jotka suorastaan jumaloivat heitä. Toisaalta suurinosa miehistä ei uskalla osoittaa kiinnostustaan.
Hei, turha taas aloittaa uutta ülinaketjua! Hakusanalla Tinder löytyy satoja samoja ketjuja jossa kumotaan tuo väite, niin turha nyt TAAS aloittaa uutta!
Meillä naisilla on parempaakin tekemistä kun joka päivä jankuttaa samoja asioita miehille joiden pointti ei koskaan ole keskustella asiasta vaan ainoastaan oksentaa omaa pahaa oloaan vauvapalstalla syyttämällä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tuo ensimmäinen juttusi ei oikein päde. Moni nainen nimenomaan katsoo itseään peilistä todella kriittisesti, pitää itseään huonomman näköisenä kuin on. Kiitos kaikkien kauneusihanteiden.
Veikkaan että nykyään lähes jokainen nainen on vähintään kerran elämässään esimerkiksi ajattellut ihokarvojensa olevan kauheita. Ihan vain siksi että mainostetaan sheivauksesta niin kuin karvat olisi hirveä asia.Joka ikinen naispuolinen ystäväni on pitänyt itseään rumana, lihavana tai karvaisena, vaikka joka ikinen heistä on todella kauniita eikä itseasiassa ole edes lihaviakaan. Karvoista en tiedä, mutta se on niin luonnollinen asia, että en edes kiinnitä huomiota toisen karvoihin. Olisi sairasta ajatella että niitä ei kuuluisi olla. Joten oli nainen karvainen tai ei, kaunis hän on silti.
Mutta siis niin ymmärsit varmaan pointin. Surullistahan tuo on.
En vähättele miesten ulkonököongelmia, heilläkin on varmasti omansa.
Luulen, että ihan sukupuolesta riippumatta, jokaisella on ulkonäköpaineita.
Itse myönnän olemaan huono kehumaan miehiä silloin jos pelkään että mies luulee sen olevan jotain iskuyritystä. Tuntuu että ei voi antaa kehuja ilman että toinen luulee, että minulla on taka-ajatuksia. Enkä missään nimessä halua antaa kenellekään turhia luuloja, koska ne rupee ahdistaa. Naiselle on helpompi antaa kehuja kun tietää että se on turvallista. Tietysti esim töissä miespuolisia työkavereita voi joskus kehua tai jotain miehen suoritusta yms, josta ei voi saada vääriä luuloja. Sitä kyllä harrastan.
Haukkumista en voi sietää, koskee se sitten miehiä tai naisia.
Tarkoitin tuolla sitä, että jos nainen on halukas ottamaan kehut vastaan ja uskomaan niihin, tulee niitä riittämään. Naisen itsetunto-ongelma tulee sisältä ja miehen ulkoa ulkoisen validaation puutteesta.
Nykyään nuo ihokarvajutut koskevat paljon myös miehiä. Minulle tulee koko ajan YouTubessa mainos, missä neuvotaan ostamaan häpykarvojen ajelukone ja mainoksessa annetaan ymmärtää, että mies, joka ei ajele häpykarvoja on luolamies tai ei huolehdi itsestään.
Myös tuo mitä sanoit kehujen antamisesta voidaan tulkita siten, että se tukee minun sanomaani; sinä pelkäät kehujen antamista, koska tiedät olevasi miesten silmissä viehättävä tai oletat olevasi viehättävä lähes kaikkien miesten silmissä, mutta et halua heidän läheisyyttään. Ilmaiset sen sanomalla, että et halua heidän luulevan liikaa, koska et pidä heitä kiinnostavina. Jos pitäisit miestä komeana ja kiinnostavana, et pelkäisi hänellä syntyvän noita ajatuksia eli naiset säästävät kehujaan vain komeimmille miehille, jos ei lasketa sukulaisia tms.
Hmm, olen 40. Edelleen odotan niitä miesten kehuja. Juopoilta kyllä kadulla on kuullut välillä huutelua.
Kyllä meitä hylkiönaisiakin on olemassa.
Ja, en tee mitään komealla miehellä, jos sisin on huono. En minä halua syödä ruokaakaan, joka näyttää taivaalliselle, mutta maistuu homeelle.
Mainostajien vinkumisiin ei tarvitse alistua. Eikä ryhmäpaineeseen. Saa ja tuleekin ajatella ihan itse, olitpa mies tai nainen. Koska myyntiä pitää kasvattaa on nyt keksitty, että miesten pitää ajella kanssa kaikki karvansa. Ei mitään kulttuurista syytä, ainoastaan markkinoinen keksimä "tarve".
Höpö höpö, viimeisinkin mies halusi pelkkää seksiä eikä ollut mikään pelimies edes.
Onko naiset siis keskenään parisuhteessa? Vai miten naiset löytävät miehiä helpommin parisuhteen?
Oho! Mulla on mennyt ohi se, että suurin osa naisista on nykyään lesboja! Vai mikä muu syy siihen on että naiset saavat suhteita mutta miehet eivät? Kenen kanssa ne naiset sitten suhteessa ovat? Toistensa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Onko naiset siis keskenään parisuhteessa? Vai miten naiset löytävät miehiä helpommin parisuhteen?
No minä löysin ”helposti” suhteen – yli nelikymppisen kahden lapsen vuorohuoltajaäidin kanssa. Oon tosi onnellinen ja seksi on ihanaa.
Miehethän eivät tällaisia halua. Voi harmi.
N42
Vierailija kirjoitti:
Todellakin katsoo, jopa niin ettei viitsi edes alasti kellekään näyttäytyä... loukkaavaa edes väittää että ei.
AP PUHUU PASKAA!
Tutkitusti vähiten viestejä saavat rumat naiset. Rumat miehet saavat enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se on. Ei riitä sekään että pääkaupunkiseudulla on enemmän naisia kuin miehiä kun naisille kelpaa vain se top1% miehistä eli ne mallin naaman omaavat +190cm status-supliikkimiehet.
Ok, eli naisille kelpaa vain top 1%:in kuuluvat miehet ja kaikki naiset löytävät helposti parisuhteen... 🤔
Tää on taas näitä matematiikan ja logiikan kukkasia, mitkä multa jää säännönmukaisesti ymmärtämättä. Miten on mahdollista että kaikki naiset löytävät helposti parisuhteen, jos 99% miehistä jää ilman parisuhdetta?