Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on Fb:ssa 80 kaveria. Niistä noin 65 on sellaisia,

Vierailija
29.07.2014 |

joiden kanssa en ole livenä missään tekemisissä ollut vuosi kausiin. Loput 15 jakautuu niin, että 9 kanssa näen vähintään kerran vuodessa (perhe+miehen perhettä), loppuja kuutta näen satunnaisesti sukujuhlissa.

Mitenhän noista 65 pääsisi eroon? En kehtaa poistaakaan, kun näkevät kuitenkin mut yhteisten kavereiden kautta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laittaa asetukset niin, etteivät näe edes kaverinkaverien kautta.

Vierailija
2/7 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne toisaalta haittaakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:18"]

Voit laittaa asetukset niin, etteivät näe edes kaverinkaverien kautta.

[/quote]

Niinkö? Miten? Vai tarkoitatko siis sitä, että laitan, ettei mua löydy hakemalla? Onko vielä joku asetus, että mua ei näkisi muut kuin kaverit?

ap.

Vierailija
4/7 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:19"]

Mitä ne toisaalta haittaakaan?

[/quote]

Vähän vaan joskus rasittaa, kun tulee jaettua omaa elämää sellaisille, joiden kanssa ei ole oikeasti missään tekemisissä. Olen rajaillut toisinaan, että kuka näkee mitäkin, mutta olisi vain helppo, kun ei tarvisi miettiä mitään sellaisia.

ap.

Vierailija
5/7 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä n.kerran vuodessa käyn läpi kaverilistat, ja surutta poistan sieltä kaikki sellaset, joiden kanssa en viimeisen vuoden aikana ole ollut missään tekemisissä, niin facessa kuin livekään. Poikkeuksena sukulaiset ja hyvät lapsuudenystävät. Ammatin puolesta tulee usein tilanteita, että tehdään jollain porukalla parin viikon ajan jotain projektia tiiviisti, ja näitä tyyppejä tulee lisättyä faceenkin, mutta kun projekti on ohi, yhteydenpito loppuu muutaman viikon sisällä. Nämä on niitä, joita poistelen. Jos joskus sitten käykin niin, että kohtaan jonkun näistä ihmisistä uudestaan, ja asia tulee puheeksi, olen aina kertonut suoraan, että mulla on tapana poistaa niitä joiden kanssa en oo hetkeen ollut tekemisissä, ja aina tämä on ymmärretty, ja usein kuulee "voi kun itsekin jaksais joskus vähän siivoilla". Ja ainahan ne voi sitten lisätä uudestaan, jos yhteydenpito taas lisääntyy. Ei näitä mun mielestä tarvi ottaa niim vakavasti ja henkilökohtasesti.

Vierailija
6/7 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:24"]Mä n.kerran vuodessa käyn läpi kaverilistat, ja surutta poistan sieltä kaikki sellaset, joiden kanssa en viimeisen vuoden aikana ole ollut missään tekemisissä, niin facessa kuin livekään. Poikkeuksena sukulaiset ja hyvät lapsuudenystävät. Ammatin puolesta tulee usein tilanteita, että tehdään jollain porukalla parin viikon ajan jotain projektia tiiviisti, ja näitä tyyppejä tulee lisättyä faceenkin, mutta kun projekti on ohi, yhteydenpito loppuu muutaman viikon sisällä. Nämä on niitä, joita poistelen. Jos joskus sitten käykin niin, että kohtaan jonkun näistä ihmisistä uudestaan, ja asia tulee puheeksi, olen aina kertonut suoraan, että mulla on tapana poistaa niitä joiden kanssa en oo hetkeen ollut tekemisissä, ja aina tämä on ymmärretty, ja usein kuulee "voi kun itsekin jaksais joskus vähän siivoilla". Ja ainahan ne voi sitten lisätä uudestaan, jos yhteydenpito taas lisääntyy. Ei näitä mun mielestä tarvi ottaa niim vakavasti ja henkilökohtasesti.

[/quote]

Juuri näin.

Vierailija
7/7 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan